Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Skyaiai!

Gepost door malheur 
malheur 13 maart 2015 10:35
Wordt dit zo'n gruwelijk SKY-jaar als 2012. Froome's locomotiefjes lijken aardig op stoom te komen voor de tourcols. Of bedriegen de voortekenen en gaat de blauwzwarte trein ingehaald worden/de remise in/ op een kopstation doorlopen.

Ik vrees eigenlijk een beetje voor 6 doorbuffelende patsers, ongeacht zelfs of ze iedere nacht rond 2en in een potje staan te pissen.
Slimmerd 13 maart 2015 11:19
Ik hoop er in ieder geval niet op, want wat is die manier van koersen saai om te aanschouwen.
El Chaba 13 maart 2015 11:58
Ik vond en vind het helemaal niet saai.
In een etappe als die van gisteren is het mooi om te zien hoe door dat moordende tempo langzaam maar zeker veel (semi)favorieten moesten lossen. Was dat niet gebeurd, dan hadden de favorieten wat speldenprikjes naar elkaar uitgedeeld maar elkaar niet kunnen lossen (daar was de klim ook niet steil genoeg voor) en uiteindelijk zouden ze een stel ongevaarlijken voor het AK hebben laten gaan en onderling in de laatste km hebben geprobeerd wat seconden op elkaar te pakken. Dat is pas saai.

Dankzij Sky krijg je in ieder geval altijd een strijd tussen de sterksten.
JW 13 maart 2015 12:17
Die afvalrace (wie haakt er wanneer vanaf) vond ik gisteren ook best boeiend.

Ik denk niet dat we dit beeld van de superieure SKY-trein die het tempo bepaalt dit hele jaar herhaald zien.
Maar gisteren waren er geen sterke klimmers (kopmannen) die het aandurfden of in staat waren om vanaf de voet van de klim het tempo zo op te voeren dat de minder sterke SKY-locomotieven al snel moesten afhaken. Misschien waren die locomotieven in dit veld ook wel te sterk.
Mijn verwachting is dat het in T-A, met renners als Contador erbij, anders zal gaan.
El Chaba 13 maart 2015 12:20
Dat denk ik ook ja en ook dan zal het niet saai zijn.
Walnoot 13 maart 2015 13:39
Vond het gisteren de laatste tien minuten best leuk, mag gezegd worden. Daarvoor was er geen zak aan.
sijbriskie 13 maart 2015 13:47
Sub Culture 13 maart 2015 13:59
Ik vond het een sterk staaltje ploegenspel van SKY.
Parijs-Nice nu ook niet bepaald bezet met topronderenners.
Kwiatkowski is een uitstekend renner, maar als hij dan de grote concurrent moet zijn voor het klassement.. mja.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen