Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

F*ck Eurosport !

Gepost door JW 
JW 13 februari 2017 22:16
Inmiddels begint steeds duidelijker te worden hoe de geweldige wielerplannen van Eurosport vorm gaan krijgen.
Niet alleen gaan ze heel veel koersen uitzenden.
Die beelden worden ook (vooral ?) aangeboden via Eurosport 2 èn (let op) de Eurosport Player.
Op die laatste kun je je abonneren voor slechts 5 Euro per maand.
Maar dan zit je er meteen wel voor een heel jaar aan vast !!) (60 Euro, en waarschijnlijk dan ook nog inclusief de reclame-onderbrekingen…?). Zelfs geen proefperiode om het uit te proberen.

Afgaande op alle mislukkingen met de opzet van een goed lopende voetbalbetaalzender lijkt het me zeker dat dit leidt tot heel veel afhakende wielerkijkers.
Leuk nieuws voor de sponsors...
cyclingfreakske 13 februari 2017 22:39
gewoon gratis streaming bekijken indien net elders gratis op tv zenders...
Eurosport jaagt zijn kijkers graag weg. toppunt : de toekomst zal net meer reklameblokken brengen voor hun, en het is nu al oervervelend.
Blueprint 13 februari 2017 23:34
Het staat NOS en Sporza toch ook vrij om op de uitzendrechten te bieden? Dat ze dat niet (voldoende) doen, kun je Eurosport moeilijk verwijten.
Carlos Danger 14 februari 2017 01:31
Het staat ze echter niet vrij om daar verlies op te maken. Discovery interesseert zich geen f`ck voor het wielrennen en nog minder voor een eventueel verlies (wordt elders meer dan gecompenseerd). Het is slechts bedoeld als opvulling.
Sub Culture 14 februari 2017 08:16
Jaja, fuck Eurosport enz.. maar wel allemaal collectief geilen op José Been. Ik ken dat.
rustdag 14 februari 2017 08:55
Waar haal je je Info vandaan JW. , Ook straks tijdens de OS kunnen we dit denk verwachten..
Ridder Kale Knikker 14 februari 2017 08:58
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Jaja, fuck Eurosport enz.. maar wel allemaal
> collectief geilen op José Been. Ik ken dat.

Hahahaha heerlijk!
Cecchini 14 februari 2017 09:10
Dat woordgebruik van JW ben ik niet gewend. De samenleving verhardt.
Ridder Kale Knikker 14 februari 2017 09:25
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat woordgebruik van JW ben ik niet gewend. De
> samenleving verhardt.


JW gaat net zoals Eurosport mee in de vooruitgang... Dezelfde vooruitgang die ons Trump, boybands, youtube-vloggers, de selfiestick en motoren in fietsen heeft gebracht. Godsamme ik word een ouwe lul, maar ik verlang naar de nostalgie van het oude wielrennen!
bakfiets 14 februari 2017 09:44
banden op de rug en een spuit amfetamine in je flikkersmiling smiley
Slimmerd 14 februari 2017 11:16
Een WK Skiën krijgt toch terecht de voorkeur boven wielrennen in f*cking Oman
Bromertà 14 februari 2017 11:44
Terwijl Moeder Aarde gebukt gaat onder een post-natale depressie als gevolg van de bevalling van American's First kleptomane autocraat, vermorzelt Eurosport de 100e verjaardag van IL Giro d'Italia in haar niet te stuiten geldwoede. Hoe kom ik in godsnaam de maand Mei door zonder mijn TV-vrienden Renaat en José, beter bekend als de meest authentieke "Girini."
Ridder Kale Knikker 14 februari 2017 12:07
bakfiets Schreef:
-------------------------------------------------------
> banden op de rug en een spuit amfetamine in je
> flikkersmiling smiley

Juist, de goede oude tijd!
JW 14 februari 2017 14:57
@ rustdag: Ik probeerde me aan te melden voor de Eurosport Player. Die paar euro leek me wel te doen. Maar toen zag ik dat ik dan meteen voor een heel jaar eraan vast zat, en dat leek me wel wat gortig. Stel je voor dat je ook als abonnee nog op de meest irritante momenten wordt overstelpt met reclame...
Maar bij dat aanmeldschema zag ik ook hun hele wielerprogramma.
En toen maakte ik me wel een beetje boos....

@Cecchini: dit is inderdaad niet mijn gewone woordgebruik. Maar een primaire reactie. En zoiets overkomt iedereen wel eens, denk ik smoking smiley
Prikdude 14 februari 2017 15:39
> Hoe kom ik in godsnaam de maand Mei door zonder
> mijn TV-vrienden Renaat en José....


Wellicht een flinterdun doekje voor het bloeden: [en.m.wikipedia.org])
sijbriskie 14 februari 2017 16:52
Begrijpelijk inderdaad, maar niettemin spijtig. Zie jou toch als één van de weinige bakens van beschaving hier. winking smiley
rustdag 14 februari 2017 17:26
Als je sport.infonu.nl mag geloven, valt het nu nog best mee.
JW 14 februari 2017 18:29
Ik help het je hopen.
De eerste ervaringen waren niet best.
Valencia was geprogrammeerd op 1 maar werd gewoon omgezet naar 2.
rustdag 14 februari 2017 19:39
Ja heel betrouwbaar zijn ze niet. dat is bekend
JW 17 februari 2017 16:49
Het lijkt erop dat ik met mijn sombere oordeel Eurosport goed heb ingeschat.
Ik las op WF een reactie van iemand die zich gelukkig prees met zijn provider-keuze. Zijn provider zendt wèl uit op Eurosport 2.

Maar dat geluk wordt wat minder als blijkt dat ze ook nu weer op belangrijke momenten reclame uitzenden.
Ik vraag me af of dat op hun player net zo is.
Het zou me niet verbazen.
Walnoot 17 februari 2017 17:26
Als je jezelf al drie keer de vraag stelt of er reclame is op de Eurosport-player, waarom zoek je dat dan niet gewoon even uit? Durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken, maar reclameonderbrekingen zijn zeer ongebruikelijk op betaalde streams.

Wat ik ook niet zeker weet maar me waarschijnlijk lijkt, is dat je met die player kan kiezen uit Nederlands en Engels commentaar. Ben je direct van Jose 'kijk mij veel weten' Been en Bobbie 'euh, euh, euh' Traksel af.
Ziender Ogen 19 februari 2017 13:40
Bij eursport2 kun je ook het engelstalig commentaar selecteren.
Ziender Ogen 19 februari 2017 13:45
Alleen wordt dan elke seconde gevuld met gebabbel. Enjoy the silence is daar een onbekend begrip.
Ziender Ogen 19 februari 2017 13:49
Op een gegeven moment ga je de stiltes tussen de euh's van Traksel nog missenwinking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen