Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Stagecontract bij Katusha voor de wattmeister

Gepost door lodjan 
lodjan 15 februari 2017 21:48
lodjan 15 februari 2017 22:40
Ik ben niet zo thuis in deze materie, maar welk type renner gaat dit winnen? Een sprinter, achtervolger, tijdrijder, klimmer? Ik weet wel dat Gesink altijd goede wattages haalt bij dergelijke testen. Het is voor kenners redelijk goed te voorspellen welke Nederlander tijdelijk ploeggenoot wordt van Maurits Lammertink bij Katusha?
Jacco Banaan 16 februari 2017 09:26
Kortom als je niet kan sturen en geen bocht doorkomt kan je toch prof worden, heerlijk idee, nog meer valpartijen in het peloton.
Snorfietser 16 februari 2017 20:59
Ik vind ook dat je moet zoeken naar iemand die alle facetten beheerst. Zo vind ik het afdalen van Nibali ook onderdeel van de koers. Sommige nieuwe ontwikkelingen vind ik leuk, zoals MTB marathons en beachraces, maar wedstrijden op een wattbike hebben weinig met de koers te maken. Bij de dames ging men vorig jaar nog verder, door de winnaar van een Zwift competitie een contract bij SRAM te bieden. Ik had daar liever een dame gezien die op de weg haar sporen had verdiend.
Horsie is back 16 februari 2017 21:25
Flat 17 februari 2017 08:55
Ik zeg Remmert!
Proost! 17 februari 2017 10:44
"Wattmeister challenge" daar is geen woord Nederlands bij, gelukkig moet de winnaar een Nederlander zijn.
Arriere de la course 17 februari 2017 10:50
De Australische renner van Delta (De Rijke) mag dus niet meedoen? Neigt naar discriminatie!!
Snorfietser 17 februari 2017 13:04
Eens, dacht alleen dat die dude alweer weg was.
Arriere de la course 17 februari 2017 13:39
Geloof dat de Nieuw Zeelandse renner weer vertrokken is, Mulhern rijd nog wel bij Delta dit seizoen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen