Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Roglic een jaartje langer bij Lotto-Jumbo

Gepost door Ridder Kale Knikker 
Ridder Kale Knikker 21 februari 2017 16:00
Net gelezen op Nu.nl.

Top dat ze zo snel zijn contract verlengt hebben tot eind volgend jaar. En ik vind het ook prettig om als tegengeluid eens te lezen dat hij erg tevreden is over de begeleiding binnen de ploeg. Ik weet dat heel veel kenners denken te menen dat het met die begeleiding juist niet zo goed gesteld is bij de enige WT-formatie van Nederland.
JW 21 februari 2017 16:14
Ik ben beslist geen kenner, maar neem in elk geval al die gemakkelijke kritiek van zo genaamde kenners niet serieus.

Ik vind het nog steeds een beetje jammer dat het Nederlandse hoofdaccent steeds minder van belang is geworden. Maar dat was helaas onvermijdelijk.
Ze zijn er wel in geslaagd om met hun bescheiden budget een aantal prima renners binnen te halen.
Daar is Roglic er één van.
Als hij tevreden is over zijn team is dat in elk geval een goed signaal.
PVW 21 februari 2017 17:56
Renners die net hun contract hebben verlengd hebben zul je niet zo snel negatief horen over het team. Ze hebben ook een commerciele taak.
Ridder Kale Knikker 21 februari 2017 18:49
Nee dat klopt uiteraard, maar je vergeet even dat Roglic een gewilde renner is en ook voor een ander team had kunnen kiezen. De keuze voor Lotto Jumbo is een bewust keuze omdat hij zich er thuis en goed voelt.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen