Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Lotto Jumbo in LBL

Gepost door Luijt 
Luijt 21 april 2017 14:34
Van Wielerupdate.nl

Bert-Jan Lindeman en Enrico Battaglin nemen de honneurs waar voor LottoNL-Jumbo in de aanstaande editie van Luik-Bastenaken-Luik. De enige Nederlandse WorldTour-ploeg maakte donderdagavond middels haar sociale kanalen bekend welke acht renners hun opwachting mogen maken in La Doyenne.

Naast de 27-jarige Drent en zijn Italiaanse collega verschijnen ook Steven Lammertink, Paul Martens, Bram Tankink, Floris De Tier, Antwan Tolhoek en Alexey Vermeulen aan de start in Luik. LottoNL-Jumbo heeft in de afgelopen jaren geen zeer bijzondere uitslagen gereden in Luik-Bastenaken-Luik: na de zesde plaats van Bauke Mollema in 2012, destijds nog onder de Rabobank-noemer, eindigde er nimmer meer een renner van de Nederlandse ploeg in de top tien.

Vorig jaar was Battaglin de hoogstgenoteerde LottoNL-renner: de Italiaan werd 46ste, hij kwam op een kleine twee minuten van winnaar Wout Poels over de eindstreep.
Luijt 21 april 2017 14:35
Geen sterke afvaardiging....

Waarom rijdt Gesink hier niet?
Curzio 21 april 2017 15:26
TLJ gaat iedereen kapot rijden in LBL, en Bert-Jan Lindeman zal zegevierend zijn ereronde kunnen maken door Luik, ondertussen rustig genietend van de uitzinnige loftuitingen van het Belgische publiek.
Prikdude 21 april 2017 15:29
Gelukkig is er ook vandaag via een omweg een reden gevonden voor een topic over Gesink.
Gesink start, zoals ongeveer via elk wielerkanaal 10 keer te lezen viel afgelopen week, met ambitie in Romandiƫ. Wellicht niet de meest zindelijke beslissing maar wel gewoon een overwogen keuze tussen hem en de ploeg. Opvallender is dat LTJ geen enkele (jonge) Nederlandse renner heeft die je hier ook maar top 20 ziet rijden of het moet Hark-Jan Stoempman zijn.

Van de startend Nederlandse, niet-Jumbo-renners kan je echter een zeer behoorlijk ploegje opstellen: Dumoulin, Weening, Slagter, Oomen, Gerts, M. Lammertink, Tusveld en vooruit: Minnaard.
Sticky Bottle 21 april 2017 16:06
Tusveld rijdt niet. Ariesen vervangt hem
veluweracer 21 april 2017 16:50
Curzio Schreef:
-------------------------------------------------------
> TLJ gaat iedereen kapot rijden in LBL, en Bert-Jan
> Lindeman zal zegevierend zijn ereronde kunnen
> maken door Luik, ondertussen rustig genietend van
> de uitzinnige loftuitingen van het Belgische
> publiek.

Geheel volgens de verwachtingen.
Sub Culture 21 april 2017 17:58
Shit, dat wordt alsnog mijn VSS aanpassen.
Jacco Banaan 21 april 2017 21:26
weer veel koersdagen voor Gesink dit jaar, geweldig, de makkelijke koersen uitzoeken zodat hij in de tour zich op grote achterstand kan laten rijden zodat hij met alle geluk van de wereld een dag in de vroege vlucht mee mag om jawel 3 of 4 te worden

#ikhebhartklachtenmaardoeofikdatnietheb
Westfalen 21 april 2017 21:44
Wat is het probleem, Jacco. Moet Gesink toch zelf weten.
Walnoot 21 april 2017 23:39
En Banaan mag toch zelf weten wat hij van de keuze van Gesink vindt?
Carlos Danger 23 april 2017 08:46
Maar er zijn mensen, die ouwe deuntjes verzamelen. Probeer het daar eens.
El Chaba 23 april 2017 13:12
Uiteraard maar hij moet dat niet 43 keer per week herhalen.
ton duk 23 april 2017 17:20
Goede koers , zo buiten de camera's , van Tolhoek en de Tier
Tolhoek gaat de komende jaren hier korter rijden,hoop ik dan
gr
Prikdude 23 april 2017 17:28
Dat worden heel wat schietgebedjes.
ton duk 23 april 2017 17:45
thumbs up je moet zo'n uurtje kerk toch enigszins nuttig doorkomen
gr
Columbus SLX 24 april 2017 08:08
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goede koers , zo buiten de camera's , van Tolhoek
> en de Tier
> Tolhoek gaat de komende jaren hier korter
> rijden,hoop ik dan


Ik had gehoopt dat Lammertink zich wat had kunnen laten zien - beetje kleurloos.
Sam Oomen eindigt vlak achter hem, maar die klopt dan onderweg toch even aan het venster.
ton duk 24 april 2017 08:50
Eens over Lammertink....Volgens mij is zijn motor te klein voor de reeks AGR-WP -LBL maar groot genoeg voor Mergelland-BP-AGR
Ik had gehoopt dat hij het tegendeel zou bewijzen ...

Oomen was lekker over zijn limiet aan het rijden (al dan niet door zijn blessure) smiling smiley
gr
cyclingfreakske 24 april 2017 22:43
niet vergeten dat S. Lammertink nog maar 23 is.... het kan best zijn dat hij meer tijd nodig heeft voor dit soort wedstrijden.
de meesten komen ook echt kijken vanaf hun 28e in die lange zware klassiekers.... vooral 30ers maken de dienst uit.
en zelfs dan nog afwachten dat hij dan nog boven de 220km top kan presteren...bij de meesten gaat het licht daarna snel uit.
lodjan 25 april 2017 06:57
Wat heeft de leeftijd van Steven hier mee te maken? Het gaat om Maurits.

Je bent weer lekker ongenuanceerd onzin aan het spuien. Zie ook Fedrigo/Offredo.
cyclingfreakske 26 april 2017 23:54
gaat toch over LTJ? Steven rijd toch voor LTJ ? ik legde de link tussen de achternaam Lammertink en LTJ in LBL uit de topictitel en Columbus SLX en Ton Duk hun weergave.....
Toch geen onzin dan... maar nu maakt het dat misschien wat duidelijker tegenover u waarom ik Steven noemde.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen