Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Bauke Mollema

Gepost door Luijt 
Luijt 29 mei 2017 15:59
Misschien is er hoop voor je Maxime dat het nu over jou zal gaan.

About Bauke;
7e achter de twee tricheurs Pozzovivo en Zakarin, dus eigenlijk 5e; niet slecht, maar ondergetekende had op iets meer gehoopt. Top drie zou zo prettig voor de gesprekken met de ploegleiding over het kopmanschap volgend jaar zijn geweest....

Hij zelf ongetwijfeld ook, maar wat blijft het toch een genot om hem te zien fietsen (dat ranke schokkende lijf met die kop tussen z'n schouders) of te horen praten. Dat interview na de uitspraken van TD over de Hollandsche combine; prachtig.

Toch weer bedankt Bauke!
Arsimo 29 mei 2017 16:08
Ben eigenlijk best benieuwd hoe Mollema straks de Tour gaat verteren. Hij moet gaan werken voor Contador, maar het is ook maar afwachten hoe Alberto het gaat doen.

Rationeel verwacht ik dat Bauke hier en daar stevig moet werken voor Contador en op het laatst van slotklims e.d. moegestreden het moet laten lopen - wat geen schande is.

Maar wie weet, misschien gaat het wel heel anders.
Prikdude 29 mei 2017 16:10
Hersenloos geouweneel.
Blueprint 29 mei 2017 16:56
Belachelijk hoe de nooit in opspraak geraakte Pozzovivo hier wordt weggezet. Mollema kleurloos zevende, dus een degelijke renner, maar het absolute kopmanschap in een modale World Tour ploeg niet waard.
tvm 29 mei 2017 18:15
Pozzovivo is gewoon een steengoede coureur. Bekijk zijn eerdere resultaten maar eens beter, Luijt.
Eindhovuh 29 mei 2017 19:14
Het licht gevoelig om Mollema gewoon een hele goede aanklamper te vinden. En daar respect voor hebben is ook gevaarlijk.
Beter dan Monfort. Die meer heeft aangevallen deze ronde.
Eindhovuh 29 mei 2017 19:17
Eigenlijk is Mollema de Escartin van deze generatie. Al was die iets beter bergop en minder in de klassiekers.
Horsie is back 29 mei 2017 19:25
Dat interview met Bauke deed Horsie ook deugd, maar om nou de voor hem eindigende renners zonder enig bewijs tricheurs te noemen. Foei, Luijt.
Ik hoor hem ook graag praten en hij doet dit gelukkig in de moeders taal. De vertaler zou hem anders niet bij kunnen houden. smiling smiley
El Chaba 29 mei 2017 19:26
Eén keer top 10 in de Giro, vijf keer top 10 in de Tour en zeven keer top 10 in de Vuelta, dan kan je wel wat, ja.
Dan heeft Mollema wat dat betreft nog wel wat werk te doen.. winking smiley
Bob 29 mei 2017 19:31
Mollema heeft niet aangevallen deze Giro. Zegt genoeg. Vorig jaar Tour was die beter.
Cecchini 29 mei 2017 19:59
Het ligt gevoelig
Frederik D. 29 mei 2017 20:08
Het ontgaat mij waarom je als wielrenner per se zou moeten aanvallen. Beter slim aanklampen dan dom aanvallen.
Eindhovuh 29 mei 2017 20:13
Haha ja domme fout, ik zal hem laten staan. Auw. smileys with beer
ton duk 29 mei 2017 20:19
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
>
>
> About Bauke;
> 7e achter de twee tricheurs Pozzovivo en Zakarin,
> dus eigenlijk 5e;

Sterker nog, 2 t.m 6 zijn tricheurs
gr
Bob 29 mei 2017 20:25
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het ontgaat mij waarom je als wielrenner per se
> zou moeten aanvallen. Beter slim aanklampen dan
> dom aanvallen.


Ik neem toch aan dat je als wielrenner ook wel eens wilt winnen..? En zijn niveau was dus minder dan in de Tour van vorig jaar



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/05/2017 20:25 door Bob.
Luijt 30 mei 2017 09:13
Niet zo prikken
Ziender Ogen 30 mei 2017 09:49
Het is altijd mooi om Mollema te zien zwoegen op de fiets.

Hij zal helaas nooit een grote ronde gaan winnen bij gebrek aan echte wapens.
Ook als meester-knecht in de Tour zal hij niet gaan uitblinken(of in De Cauweriaans: 'het zit niet in zijn genen'.)
Luijt 30 mei 2017 11:07
Dat gestoemp op kop op de 1 na laatste dag op het laatste vlakke gedeelte was 1 van de eerste keren dat Bauke langere tijd vooraan reed (en het ook nog eens zoden aan de dijk leek te zetten). Bauke kan goed volgen, net als die scheve Escartin indertijd.
Frederik D. 30 mei 2017 13:18
Als je steeds per rit achter de beste kunt aanklampen, dan kun je de ronde winnen.
merijntje mortirolo 30 mei 2017 13:40
Als je op elke berg in de ronde als vierde bovenkomt, kun je de bergtrui winnen.
Columbus SLX 30 mei 2017 13:41
De pure prestatie om in een grote ronde top 10 te rijden is natuurlijk indrukwekkend. Maar weinigen gegeven.
Maar toch moet het frustrerend zijn als je bijna zeker weet dat je nooit een grote ronde zal winnen omdat er anderen rond rijden die beter zijn.
Laat hem niet hetzelfde lot beschoren zijn als Jurgen Vandenbroeck.

Als hij San Sebastian wint, welke 1 dagskoersen kan hij dan nog meer winnen - vraag ik mij af.
En heeft hij daarmee niet een beter carriereperspectief?
merijntje mortirolo 30 mei 2017 13:54
Quote
Columbus SLX
Als hij San Sebastian wint, welke 1 dagskoersen kan hij dan nog meer winnen - vraag ik mij af.

Vroegen wij, jaizkibel en ik, ons eergister ook af. Lombardije, Luik, wie weet Amstel, was ons idee. San Sebastián lijkt echt wel voorrum gemaakt.

Al wassie in Lombardije, snel kijkend, dus ik kan me vergissen, slechts één keertje zevende en voor de rest nooit echt in de buurt.

Luik: een keer zesde en negende.

Amstel: twee keer tiende, een keer zevende.

Overigens opvallend dattie in de Waalse Pijl zowat nog zijn mooiste reeks neerzette (zevende, negende, vierde), terwijl ikkum die toch echt nooit zie winnen.

Enniewee: HUP Bauke!
Andere Peter 30 mei 2017 14:26
Kampioenschap van Zürich is ook perfect voor Mollema.

Oh wacht effe...
Luijt 30 mei 2017 17:35
Nee, Bauke is klassementsrenner, gelukkig!
cyclingfreakske 31 mei 2017 21:29
BEETJE FOUT BEGIN;;;
BAUKE IS 7E IN DE OFFICIEELE UITSLAG; geen eigenlijke 5e winking smiley

dat zogezegd vijfde is geleuter voor als als als .....en we weten wat je met als kan winnen.........
Kurt Van de Wouwer wint ook de Tour van 1999, als men alle betrapten schrapt..... ALS........

Bauke heeft weer eens het maximale eruit gehaald met zijn iets beperktere capaciteiten tegenover de toppers....
hij doet het telkens weer opnieuw in zijn Briek Schotte stijl.... al is iets winnen soms zeer moeilijk.
Echt een toonbeeld van doorzettingsvermogen voor jong wielergeweld.

KNAPPE ATLEET !!!



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/06/2017 20:34 door cyclingfreakske.
diravi 01 juni 2017 08:16
Paul Van Ostaijen.
Frederik D. 01 juni 2017 09:29
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen