Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

"Froome wil weg bij Sky"

Gepost door Luijt 
Luijt 08 juni 2017 14:51
Van: NOS.nl

L'Équipe: Froome wil weg bij Team Sky

Christopher Froome AFP
Chris Froome wil weg bij Team Sky. Dat schrijft de Franse sportkrant L'Équipe donderdag. De drievoudig Tourwinnaar zou zijn diensten al hebben aangeboden bij BMC, de ploeg van concurrent Richie Porte.

Froome heeft nog een contract tot 2019, maar de Brit is naar verluidt niet blij met alle ophef rondom Sky en teambaas Dave Brailsford. Voormalig kopman Bradley Wiggins kreeg verdachte medische attesten van de ploeg in de jaren 2011-2013.

Het bericht over Froome, die een jaarsalaris van vijf miljoen euro zou vragen, komt een dag nadat hij in de tijdrit in het Critérium du Dauphiné liefst 37 seconden had verloren ten opzichte van Porte.

'Totale onzin'

Froome zelf ontkende het verhaal van de Franse sportkrant. "Totale onzin", zei hij donderdag tegen Cyclingnews.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/06/2017 15:01 door Luijt.
Luijt 08 juni 2017 14:54
Afdeling roddel en achterklap, daar is dit forum toch ook voor?

Wellicht vindt u het interessant, mij zal het jeuken.

Of....

zoals de bejaarde strafpleiter onlangs met een blik op het strafdossier van zijn cliënt tegen de rechtbank zei:

Misschien dat u er iets in ziet????
Sub Culture 08 juni 2017 14:55
L'Equipe beseft ook dat er een dodelijk saaie Tour zit aan te komen.
En probeert om deze manier het onklopbare SKY blok ietwat te destabiliseren.
Eddy Veen 08 juni 2017 14:58
De topictitel moet tussen aanhalingstekens staan. Ik ben benieuwd wat Dumoulin bij Sunweb verdientwinking smiley
Sub Culture 08 juni 2017 14:59
zijn verdiende loon
Luijt 08 juni 2017 15:01
Terechte opmerking: gebeurd!
Blueprint 08 juni 2017 15:06
Leuke knecht voor Porte of zou Froome voor de Giro willen gaan?
lodjan 08 juni 2017 18:14
Froome naar BMC, Porte naar opvolger Orica (zo vinden ze makkelijker een sponsor), Yates broertjes naar Sky.
Sub Culture 08 juni 2017 18:16
Als ze bij SKY tenminste nog budget over hebben na het aantrekken van de felbegeerde Twan Castelijns.
bernard 09 juni 2017 09:41
Hij gaat voor twee jaar bijtekenen heb ik gelezen.
cyclingfreakske 09 juni 2017 15:06
kzie geen enkele reden waarom hij zou vertrekken...... bovendien deed hijzelf het al af als nonsens va nde pers, typisch geroddel voor de Tourstart.
er is geen enkel team dat hem de omkadering kan geven als SKY, laat staan financieel een team sterk houden (elke renner bij SKY is eentje die poen kost, ook de jongeren verdienen al goed)

ik vermoed dat het een roddel is omdat het net niet goed genoeg volgens planning verloopt met Froome.
de opbouw verloopt iets moeizamer dan verwacht, en enkele blessuurtjes deden ook geen goed.
Vorig jaar was Froome te vroeg erg goed en ging het in week 3 toch net iets minder goed....... maar je kan beter een Tour met een beetje reserve starten en blijven verbeteren voor de belangrijkste week.
Frederik D. 09 juni 2017 16:58
Zo is het maar net, CF.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen