Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Welke Nederlanders naar Tour?

Gepost door Chris78 
Chris78 10 juni 2017 10:10
Weten de kenners al een beetje welke Nederlanders de Tour gaan rijden dit jaar?

Zo zijn er wel een paar bekend, maar ook wel niet eigenlijk. Is Poels al fit genoeg? Wil of mag Terpstra nu wel? Hoe zit het met van Baarle en Langeveld?
Nu las ik dat Oomen gaat rijden in de Tour, maar is dat zeker? En hadden ze bij Sunweb nu niet achteraf alsnog Kelderman mee kunnen nemen omdat hij in de Giro er toch al vroeg uitlag. Of blijft het toch Vuelta vor hem?
Chris78 10 juni 2017 10:12
Weten de kenners al een beetje welke Nederlanders de Tour gaan rijden dit jaar?

Zo zijn er wel een paar bekend, maar ook wel niet eigenlijk. Is Poels al fit genoeg? Wil of mag Terpstra nu wel? Hoe zit het met van Baarle en Langeveld?
Nu las ik dat Oomen gaat rijden in de Tour, maar is dat zeker? En hadden ze bij Sunweb nu niet achteraf alsnog Kelderman mee kunnen nemen omdat hij in de Giro er toch al vroeg uitlag. Of blijft het toch Vuelta vor hem?

Foutje: 2 keer zelde bericht geplaatst. Sorry



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/06/2017 10:17 door Chris78.
Prikdude 10 juni 2017 10:20
Weten de kenners al een beetje welke Nederlanders de Tour gaan rijden dit jaar?

Zo zijn er wel een paar bekend, maar ook wel niet eigenlijk. Is Poels al fit genoeg? Wil of mag Terpstra nu wel? Hoe zit het met van Baarle en Langeveld?
Nu las ik dat Oomen gaat rijden in de Tour, maar is dat zeker? En hadden ze bij Sunweb nu niet achteraf alsnog Kelderman mee kunnen nemen omdat hij in de Giro er toch al vroeg uitlag. Of blijft het toch Vuelta vor hem?
Eddy Veen 10 juni 2017 10:40
Volgens mij komt dit item moeilijk van de grond. Ik vind het overigens onbegrijpelijk dat achter de zin over Kelderman geen vraagteken staat.
rustdag 10 juni 2017 10:49
Volgens mij zijn Gesink, Leezer, Groenwegen, Mollema en Lammertink zeker.
lodjan 10 juni 2017 10:50
Mollema, Gesink, Groenewegen, Leezer, M. Lammertink kijken al zo goed als zeker.
Verder kansen voor wat jongens bij Sunweb, Van Baarle, Langeveld, Terpstra, Boom, Minnaard, Poels, Van Emden.....



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/06/2017 10:53 door lodjan.
Slimmerd 10 juni 2017 11:18
Dr kans op Terpstra is volgens mij nihil, mede ingegeven door zijn eigen aversie
koos1 10 juni 2017 11:36
Zekerheden lijken me: Gesink, Groenewegen, Leezer, Roosen bij TLJ en Mollema
Bij Sunweb is het nog afwachten maar lijken me Curvers, Sinkeldam en Timmer wel zekerheden
Daarnaast maken Lammertink en van Baarle ook wel een grote kans en natuurlijk Poels mits pijnvrij

Komen daar evt. nog bij renners als De Kort (voor de sprints van Degenkolb), Langeveld (als die nog naar de tour wil), Minnaard (lekker aanvallen)
Boom (spinttrein)

Terpstra staat wel in de voorselectie maar zal zelf niet willen.
Carlos Danger 10 juni 2017 15:29
Snel NL-paspoort regelen voor Roglic.
Heisenberg 10 juni 2017 15:42
Wat zal ploeg TLJ worden?

Groenewegen
Wagner
Leezer
Gesink
Bennett
Roglic
Roosen

Dan blijven er twee plaatsen over voor knechten voor de sprinttrein / aanvallers: Van Emden, Boom, Martens of Wynants denk ik dan.
Koppi 10 juni 2017 16:03
Het is wel een fantastische zin, vooral dat 'nu niet achteraf alsnog'. En inderdaad, als ze bij Sunweb wisten dat Kelderman zou uitvallen hadden ze hem vast niet opgesteld. Dan kon hij nu mooi mee naar de Tour. Tenzij je weet dat hij daar ook gaat uitvallen, dan ook wel niet eigenlijk.
ton duk 10 juni 2017 16:04
Ik zou het wel weten voor TLJ.NL

Groenewegen
Leezer
Gesink
Bennett
Roglic
Roosen
Boom
Bouwman
vEmden



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/06/2017 16:05 door ton duk.
Heisenberg 10 juni 2017 16:07
Zozo, twee buitenlanders? Volgens mij is Wagner de beste knecht voor de laatste kilometer van Groenewegen. Zou hem daarom wel meenemen.
ton duk 10 juni 2017 16:15
Tja, zelfs ik kan niet om Roglic en Bennett heen....

Ik zie Groenewegen in die laatste kilometer liever zijn eigen weg zoeken...lijkt me zijn beste optie voor een verrassende winst...dus zie ik liever die andere 4 om 'm in die laatste kilometer te brengen/houden...

Gesink en Bouwman in de vrijbuitersrol...en/of ondersteuning Roglic/Bennett

gr



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/06/2017 16:16 door ton duk.
lodjan 10 juni 2017 16:41
Ten Dam zou ook gaan.
Carlos Danger 10 juni 2017 17:42
Koppi Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het is wel een fantastische zin, vooral dat 'nu
> niet achteraf alsnog'. En inderdaad, als ze bij
> Sunweb wisten dat Kelderman zou uitvallen hadden
> ze hem vast niet opgesteld. Dan kon hij nu mooi
> mee naar de Tour. Tenzij je weet dat hij daar ook
> gaat uitvallen, dan ook wel niet eigenlijk.


Daarom juist gaat hij vooralsnog naar de Vuelta.
El Chaba 10 juni 2017 18:20
Zeker zijn Gilbert, De Gendt, Naesen, Vanendert, en nog vele anderen.
Boonen niet, die is gelukkig gestopt..
Andere Peter 10 juni 2017 19:24
Gilbert gaat sowieso, als Fransman.
koos1 10 juni 2017 20:51
Voor TLJ verwacht ik
Gesink
Roglic
Bennett
Groenewegen
Wagner
Roosen
Leezer
Martens
en laatste plekje voor Boom, Wynants of van Emden
Tinuz 10 juni 2017 20:52
Gilbert verkleed als Fransman?
Tinuz 10 juni 2017 20:54
Bouwman, nieuw gezicht in de Tour ploeg. Doen!
Prachtige line up heb je hier gemaakt.
Andere Peter 11 juni 2017 19:54
Dat was een soort tegentrol tegen Chaba die hier plots Belgen noemt.
Eazster 11 juni 2017 23:52
Is Boonen gestopt? Gek dat heb ik nergens meegekregen.Normaal zou je zeggen dat Wuyts ofzo daar wel wat over zou hebben gezegd.
Sub Culture 12 juni 2017 10:10
Ja, weekje na Pasen, Eazster.
Vittal 12 juni 2017 13:44
Waar komt dat gerucht vandaan dat Oomen de Tour zou gaan rijden? Dat is toch nooit een optie geweest? Lijkt me ook onverstandig om iemand van 21 die nog nooit een grote ronde heeft gereden meteen naar de Tour te sturen. Het is geen sprinter die na de 1e week op strand gaat liggen..
Aerts 12 juni 2017 14:58
Aangezien Kruijswijk nu pas warm begint te draaien, zou ik hem ook meenemen naar de tour. Lekker in de 'Majka de Pool' rol in de laatste week nog een ritje wegkapen. De Vuelta is nog zo ver weg. Dus ik zou gebruik maken van je huidige conditie. Kan je daarna weer op vakantie en je weer gaan voorbereiden op de volgende Giro.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen