Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Het Beest brult weer....

Gepost door ton duk 
ton duk 19 juni 2017 10:56
Eindhovuh 19 juni 2017 11:17
Zonder wielrennen bleek het leven niet zo leuk...
veluweracer 19 juni 2017 11:26
Bezigheidstherapie voor Lieuwe. Leuk voor hem.
stoempert 19 juni 2017 13:24
Goed voor Lieuwe en Cycling Team Fryslân, een soort van vriendenploeg waar hij zich prima thuis zal voelen.

Weet niet hoe met de vorm zit maar dit zal het noordelijk wielerpeloton wel prikkelen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/06/2017 13:26 door stoempert.
Arsimo 19 juni 2017 13:33
Hup Lieuwe. Lekker beetje rammen en rij de stenen uit de straat! Kan je ze de volgende dag zelf weer in stoppen.
Jacco Banaan 19 juni 2017 22:41
Gewoon een zielig figuur die Lieuwe. Gaat nu met zijn dopinghasses bij de amateurs rijden. Hoe ver kan je zakken? Hij had toch peloton angst? Bij de amateurs wordt net zoveel gevallen als bij de profs. Lieuwe kan zich beter op laten nemen in een kliniek. Hij verteld maar de helft van zijn problemen. Zal als zijn geld op is ook wel met een boek op de proppen komen hiephoi! Lieuwe, ga nu eerst eens een goed gesprek aan met een psycholoog/psychiater. Dat je compleet van de wereld in de war bent het afgelopen jaar is wel duidelijk. Let maar op, een klein tegenslagje en hij hangt de fiets weer in de wilgen.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/06/2017 22:44 door Jacco Banaan.
Hangmat 20 juni 2017 09:21
Je hebt deze tekst al twee keer gewijzigd en het resultaat is dan toch zo bedroefend. Misschien goed om nog een paar keer te wijzigen...
Eindhovuh 20 juni 2017 09:35
Gaat het wel goed met jou?
Jij kent hem persoonlijk? Je weet of hij professionele begeleiding nodig heeft,of wellicht allang heeft gehad?

t.a.v. doping, is Lieuwe nooit betrapt. Al waren er wel wat aanwijzingen. [www.dewoudklank.nl]
Bromertà 20 juni 2017 10:01
Toch jammer dan ene Ton Dus in zijn inleidende "tekst" niet verder komt dan "gr." Niet bepaald een toonbeeld van medemenselijkheid. Het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn, maar er hadden toch een paar woorden aan besteed kunnen worden, al zou het alleen al uitnodigen aan mede-prikkers om een reactie te plaatsen.

Hafijn, het zij zo.

Daarom van mijn kant. Welkom terug beste Lieuwe, in het gewone leven, waar de mens ieder op zijn eigen manier een strijd levert, misschien moet leveren, om zich staande te houden. En, er gaat niets boven Groningen, maar ernaast ligt een prachtig gebied met minstens Elfsteden. Verder vliegen alle zorgen voorbij als de wereld wordt samengeknepen tot een achterwiel, een stip op de horizon, of een zoemend geluid van 'n voortrazend peloton. Van mij hoef je niet te brullen of de beest uit te hangen, maar mag je genieten van elke omwenteling die jouw twee wielen ook maar maken.
ton duk 20 juni 2017 10:12
Ton DUK is ook geen toonbeeld van medemenselijkheid
gr
D. Marrage 20 juni 2017 10:16
Quote
Hangmat
Je hebt deze tekst al twee keer gewijzigd en het resultaat is dan toch zo bedroefend. Misschien goed om nog een paar keer te wijzigen...
Wellicht moet jij jouw tekst ook nog eens doorlezen.
Arriere de la course 20 juni 2017 11:10
Dat die mannen bij Vacansoleil destijds uit het verkeerde potje snoepten is toch wel een bekend iets in het peloton. Dat de UCI ze destijds in het vizier had ook, nadat de UCI ze waarschuwde waren ze ook allemaal wat minder in vorm.
Eindhovuh 20 juni 2017 11:46
Dat weet ik. De Vacansoleil jaren waren ook de beste jaren voor veel van die renners. Westra werd toen 2de en 8ste in Parijs Nice plus een etappe, 2x Nederlands kampioen tijdrijden. Dat niveau heeft hij op een incident na nooit meer gehaald. Hoogerland na 2012 ook niets meer, Ruijgh idem.
Cyclad 20 juni 2017 11:55
Jacco Banaan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat je compleet van de
> wereld in de war bent het afgelopen jaar is wel
> duidelijk.

Ik vraag me in alle ernst af wie hier nu compleet van de wereld is. eye popping smiley
El Chaba 20 juni 2017 12:50
Ik sluit niet uit dat dat een bewuste, indirecte verwijzing naar het - zoals gewoonlijk - bedroefende niveau Nederlands van Jacco Banaan is..
Jacco Banaan 20 juni 2017 14:36
Ohh wat zijn we weer hier op het forum weer lekker naïef.Als doping zou stinken, dan kon je het bij Astana ruiken. Te veel namen van adviseurs, ploegleiders of renners die met doping in verband zijn gebracht. De opstapeling van verdachte omstandigheden heeft zo’n hoogte bereikt dat de UCI de licentie van deze formatie uit Kazachstan wilde intrekken. Lees mee: Lance Armstrong, Johan Bruyneel. Alberto Contador. Walter Godefroot. Roman Kreuziger. Alexandr Vinokourov. Lars Boom Enzovoorts. Enzovoorts. Allen in dienst (geweest) van Astana; allen een besmeurd (cortisonen) verleden. Zoals eerder genoemd op dit forum gedonder bij Lieuwe komt allemaal door zijn omgeving. Ploeg Astana, waar hij goddank zelf is opgestapt, een zeurende vriendin die meer kwaad dan goed heeft gedaan. Helemaal als je relatie geknakt is in het geval van Lieuwe Westra, dan zit je mentaal in de kreukels, zelfde geval als met Robert Gesink toen zijn vrouw ziek was. Een grote bak ellende die als ze beide single waren gebleven nooit gehad hadden. En ja een relatie kan je ook veel goeds brengen en ja het gaat te ver om te zeggen dat geen enkele prof sporter voor zijn 35e een vriendinnetje mag hebben, feit is wel dat die ex van Lieuwe een grote bak met ellende heeft veroorzaakt. Gewoon ergens part time of full time bestratingen aanleggen, bijvoorbeeld bij een hoveniersbedrif. In loondienst. Eerlijk werk. Rechttoe, rechtaan. En graag wegblijven uit het amateurpeloton.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/06/2017 10:17 door Jacco Banaan.
Ger 20 juni 2017 15:08
Je bent een groot stuk vreten. Onbeschofte vent. En dan ook nog een foto erbij zetten. Je doet of je het privé leven van Lieuwe heel goed kent. Gewoon een smerige streek.
Inigo 20 juni 2017 15:45
Ik dacht dat Twitter het medium was voor dit soort types...
El Chaba 21 juni 2017 01:03
Helaas staat de webmaster dit soort smerige vuilspuiterij - onder het mom van vrijheid van meningsuiting - toe.
Zou wel eens fijn zijn als hij de huisregels eens goed door zou lezen en daar ook naar zou handelen.
ton duk 21 juni 2017 07:41
Dat de tekst blijft staan ...daar heb ik niks op tegen (tis nog niet eens veel gelogen) ...de foto is RUIM over de scheef
Ik heb 't gemeld maar helaas zie ik de foto nog staan
gr
Luijt 21 juni 2017 10:05
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
>
>
> Daarom van mijn kant. Welkom terug beste Lieuwe,
> in het gewone leven, waar de mens ieder op zijn
> eigen manier een strijd levert, misschien moet
> leveren, om zich staande te houden. En, er gaat
> niets boven Groningen, maar ernaast ligt een
> prachtig gebied met minstens Elfsteden. Verder
> vliegen alle zorgen voorbij als de wereld wordt
> samengeknepen tot een achterwiel, een stip op de
> horizon, of een zoemend geluid van 'n voortrazend
> peloton. Van mij hoef je niet te brullen of de
> beest uit te hangen, maar mag je genieten van elke
> omwenteling die jouw twee wielen ook maar maken.

Hoewel ik evenals de hoofdpersoon in Brel's meesterwerk "De Burgerij" bij voorkeur mijn eigen woorden aanhaal, sluit ik me in dit ene geval graag bij bovenstaande woorden aan.

Groet, Luijt
Jacco Banaan 21 juni 2017 10:23
Vooruit, ik heb de foto weggehaald. Maar het is wel duidelijk dat zijn ex-zwager ene Kevin Snijder een hoop mentale problemen heeft veroorzaakt. Lieuwe dacht ooit samen met hem een garagezaak op te zetten in Zwaagdijk in Noord-Holland, maar dat werd geen succes. Zakelijk intriges zoals dat zo mooi heet. Ondertussen bleek maar weer dat Lieuwe niet de slimste van de klas was en vol in de mooie praatjes van Kevin Snijder tuimelde.
@Ger, ja ik ken het privé leven van Lieuwe heel goed.
@Ton Duk, Lieuwe Westra kon het ook niet opbrengen om bij Wielerflits live aan te schuiven. Lieuwe was zogenaamd ziek nadat hij had meegedaan aan een triatlon.
ton duk 21 juni 2017 10:36
Dank je voor het weghalen van de foto, Jacco Banaan
gr
Bromertà 21 juni 2017 10:48
Banaan gaat blijkbaar vaak naar de kapper of zou hij die abonnementen allemaal zelf hebben?
cyclingfreakske 21 juni 2017 15:20
hij was opgelicht door zijn zwager... overigens was die al bekend in andere zaken en had nog wat processen lopen tegen hem.
Lieuwe vertrouwde hem... teveel.

als je iets niet mag vertouwen in zakendoen, is het wel familie.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen