Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Landa en Roson naar Movistar

Gepost door Blueprint 
Blueprint 21 juni 2017 09:17
La Gazzetta dello Sport meldt dat Mikel Landa en Jaime Roson volgend jaar bij Movistar rijden.

Quintana hoeft dus niet meer naar de Giro en Valverde niet meer voor het klassement naar de Vuelta, zodat hij eindelijk het WK en Lombardije kan winnen?
Anony 21 juni 2017 09:56
Castroviejo zou dan weer concreet met Sky flirten.
Cecchini 21 juni 2017 10:09
Landa vind ik ook een typische Movistar renner. Vond hem daar bij Sky altijd al een vreemde eend in de bijt, zoals Elissonde daar ook totaal niet past
Vittal 21 juni 2017 13:00
Sky is sowieso een vreemdelingen legioen aan het worden. Ik snap ook niet wat Viviani, Moscon en Kwia daar doen. Ze passen niet in het verhaal dat Sky wil vertellen. Ik vind de samenhang tussen de renners bij Sunweb of LTJ (op Battaglin na) veel beter.

Ik hou er veel meer van als elk team een coherent geheel vormt rondom een gezamenlijke filosofie, dat is ook veel herkenbaarder voor het publiek en dus sponsors.
Cecchini 21 juni 2017 13:27
Zet naast Battaglin ook maar de naam van Lobato. Battaglin vond ik vorig jaar best nog wel te pruimen.
ton duk 21 juni 2017 14:47
Volgens mij wijst Vittal naar het verhaal /de samenhang en niet naar de prestaties. Hij had ook vd Broeck,Wijnants , Roglic,Bennett , de Tier e.a kunnen noemen
Specifiek noemen van Battaglin vond ik ook wel apart....
gr
cyclingfreakske 21 juni 2017 15:13
Landa leek me ook niet zijn draai te vinden bij SKY. En vertaalde zich duidelijk in de resultaten.
Gaf een beetje een gelaten indruk bij SKY, had dat ook na het debacle met ARU in de Vuelta waar hij voor niks moest wachten en zo kostbare plaatsen verloor en de afsluitende dagen met de F**k You mentaliteit rondreed tegenover zijn ploeg Astana en Aru.
,
Movistar hun standaard programma ligt geheel in de lijn van zijn kunnen, en is in dezelfde wielercultuur opgegroeid tot prof.
het zou de vonk weer kunnen doen opflakkeren.
Linkebal 22 juni 2017 05:55
Goed nieuws voor Poels
rustdag 02 juli 2017 09:27
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen