Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

70th Halle Ingooigem (1.1)

Gepost door ton duk 
ton duk 21 juni 2017 11:21
met , uit mijn hoofd, wat plaatselijke rondjes incl Tiegemberg

HUP COEN
gr
El Chaba 21 juni 2017 13:15
Wim De Craene 21 juni 2017 16:05
En weer een koers door het prachtige Vlaamse land dat vol zit met historische stadjes. De wereld mag er heel blij mee zijn dat er zo'n schoon stukje aarde bestaat.
Massimo 21 juni 2017 17:21
Gelukkig wel, je zal toch beleven dat er geen land zou zijn voor die Vlamingen, lopen ze overal rond.
merijntje mortirolo 21 juni 2017 17:39
Démare wint.

(Directvélo).
Prikdude 21 juni 2017 17:47
Yorben van Tichelt hier 6e (bron: RTL4). Is die zeker van zijn Tourselectie?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/06/2017 17:48 door Prikdude.
ton duk 21 juni 2017 17:50
Coen Vermeltfoort 5e
gr
Leon 21 juni 2017 18:25
Massimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Gelukkig wel, je zal toch beleven dat er geen land
> zou zijn voor die Vlamingen, lopen ze overal rond.

Inderdaad, dat had je een tijdje geleden met joden, en we weten hoe dat is afgelopen...
Hoentie 21 juni 2017 22:38
Het is hier niet meer wat het geweest is.
merijntje mortirolo 21 juni 2017 22:54
Verre van. kVintut ergens wel jammer, maar goed, zo gaattut.

Fora zijn uit, tzijn twitter, instagram, whatsappgroepjes en facebook die de klok slaan. Gelukkig ben ik daarmee gekapt, tijd genoeg voor, ehmm, kut, voor wattuh? Voor niets. Heerlijk.

#kusjes!
Sub Culture 21 juni 2017 22:58
Mocht ik geen heteroseksueel zijn geweest, ik zou dagenlang teder de liefde met je bedrijven, merijntje.
En die flutwijn neem ik er wel bij.
merijntje mortirolo 21 juni 2017 23:03
Ho ho ho, it takes two to gaytango.

En mijn wijn is niet flut, althans, niet alle, nou ja, zeker twee procent niet. Kan ikkur wat aan doen dat de gemiddelde Hollander geen smaak heeft?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/06/2017 23:04 door merijntje mortirolo.
Slimmerd 22 juni 2017 01:17
Je zou er zelf ook iets van kunnen maken....
Wim De Craene 22 juni 2017 07:36
Misschien wel ja. Als die hoge cultuur die nu alleen in Vlaanderen te bewonderen is overal aanwezig zou zijn dan zou die cultuur minder bijzonder zijn.
Koppi 22 juni 2017 11:17
Toch is het jammer dat de authentieke fritescultuur dreigt uit te sterven. Ik was vorig jaar een weekend in Vlaanderen (ja, ik kom nog eens ergens) en kon nergens een ambachtelijk kot vinden. 't Is overal uit de diepvries van Avikosad smiley
Hoentie 23 juni 2017 08:58
Een paar maal geprobeerd, maar helaas ofwel genegeerd, ofwel door dat contingent achterlijke trollen hier verdraaid en geflamed. Niet veel behoefte meer aan.

Misschien als het zelfreinigend vermogen van dit forum weer terugkeert, dat ik nog een poging waag.
merijntje mortirolo 23 juni 2017 09:26
Het zelfreinigend vermogen ben je zelf, natuurlijk.

Het valt echt wel mee hoor, met het aantal trollen. tIs enkel dat het percentage hoog ligt, omdat 'we' minder bezoekers/posters hebben dan vroeger. (En omdattur twee gasten het wel héél erg leuk vinden om bijkans elk topic te verneuken en non-nieuws te brengen als ofwel een bewijs van Vlaamse superioriteit, ofwel een bewijs van Hollands prutserschap).

Zonder iemand te willen vergeten, dus niet huilen als je er niet tussen staat:

HUP Sub, lodjan, Slimmerd, El Chaba, pirke, Luijt, aartstyle, Pyama, Luijt, Cecchini, rustdag, Blueprint, Anony, Cyclad, veluweracer, ton duk, Heisenberg, Bromertà, Marcos, Carlos Danger, JW, Ziender Ogen, Tinuz, Horsie is Back, Arsimo, Eindhovuh, Prikdude, Koppi, Studio Badmuts en Spaak!

HUP Hoentie, enlighten us.

(Edit: typo's, daar mijn tequilatoetsenbord o.a. de f, z, m niet 'lekker pakt.')



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/06/2017 09:27 door merijntje mortirolo.
merijntje mortirolo 23 juni 2017 09:33
(tIs best een smak 'serieuze' prikkers, trouwens. Iets vertelt me dat ik Eddy Veen, Leon, EL Mik, Jeanneman, Die Rit naar Bordeaux (alleen die nick al!) en Andere Peter er ook tussen had moeten zetten. HUP jullie ook dus).


((Voor de veiligheid: HUP iedereen, behalve de trollen. Jezus, nu ga ik eens wat nuttigs doen)).



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/06/2017 09:33 door merijntje mortirolo.
Slimmerd 23 juni 2017 11:29
Hup merijntje dan ook maar !!
Ziender Ogen 23 juni 2017 12:12
Salute Merijntje
Hoentie 23 juni 2017 19:36
Mja, misschien is het inderdaad wel wat selectief, die observatie van mij. Blij dat je de zonzijde ook nog eens belicht, ouwe nepcynicus van me.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen