Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Donderdag a.s. persconferentie Andy Schleck

Gepost door Niels 
Niels 07 oktober 2014 21:18
Andy Schleck houdt donderdag persconferentie

Met een persbericht heeft Trek Factory Racing laten weten dat renner Andy Schleck donderdagochtend om 10.30 een persconferentie zal geven in Luxemburg. De grote verwachting is dat de jongere Schleck hier zijn toekomst zal bespreken.

Begin september verlengde broer Fränk zijn contract bij de ploeg nog met twee jaar. Andy kwam ten val in de Tour de France en reed daarna geen wedstrijden meer. Toen Bauke Mollema bij Trek tekende, werd al geopperd dat dat in de plaats van de onfortuinlijke Luxemburger was.

bron

---------------------

Einde carrière?
Sub Culture 07 oktober 2014 21:25
Uitte zich kort na de Tour best nog als strijdvaardig en vastberaden om te laten zien dat hij 'het' nog altijd kan in de toekomst.
Lijkt me sterk dat hij er nu abrupt mee zou stoppen.

Denk niet dat een ploeg een persconferentie organiseert om te zeggen dat een renner vertrekt.
Ik gok dat hij in 2015 zijn laatste kans krijgt om er nog iets van te maken bij de Trekformatie.
Rudy t. 07 oktober 2014 21:41
Zou logisch zijn. Cq linkt hem aan cult zag ik vandaag....
JW 07 oktober 2014 21:57
Kan toch moeilijk wat anders zijn dan de aankondiging "ik stop ermee".

Ik kan me voorstellen dat de ploeg daarvoor een persconferentie belegt.
Dat zouden ze niet doen voor b.v. contractverlenging, overstap naar ander team, of uitweiden over zijn programma volgend jaar.
Linkebal 07 oktober 2014 22:15
Andy is er al een jaar of drie mee gestopt
Lucho Herrera 08 oktober 2014 00:06
2011. De rit over de Izoard en aankomst op de Galibier. Nog maar 3 jaar geleden. Een prachtige aanval van de jongste Schleck op meer dan 50km van de streep. Uiteindelijk wint hij met meer dan 2 minuten voorsprong op broer Frank, Evans, Basso en Voeckler. Contador daar nog een stukje achter. Een schitterende zege. Wie had toen verwacht dat we daarna niks meer van Andy zouden horen?

Ik denk dat hij gaat stoppen. Motivatie is niet meer 100%, het lichaam doet niet meer wat hij wil etc etc.
Carlos Danger 08 oktober 2014 00:57
Gaat bekendmaken volgend jaar álles geven om te knechten voor Mollema, maar bedenkt zich al in januari en stopt.
Fashionisto 08 oktober 2014 05:48
Misschien eveneens last van hartritmestoornissen? Ik opper ook maar wat...
Blueprint 08 oktober 2014 08:18
Andy wordt kopman van team-Alonso.
Meneer 60% 08 oktober 2014 10:28
De grote verwachting is dat de jongere Schleck hier zijn toekomst zal bespreken.

Gewaagde voorspelling. Ik denk dat hij de voortplantingsdrang van dolfijnen gaat bespreken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/10/2014 10:30 door Meneer 60%.
Bromertà 08 oktober 2014 11:21
Is dit code-taal voor: "Ja, ik heb doping gebruikt, en zonder maak ik niets klaar, dus stort ik mij op het vissen, want dan heb ik af en toe toch nog iets groots in mijn handen?"
Quarantanove 08 oktober 2014 11:50
Fashionisto Schreef:
-------------------------------------------------------
> Misschien eveneens last van hartritmestoornissen?
> Ik opper ook maar wat...

Zou zo maar kunnen met als toevoeging de opmerking van Bromerta.
Slimmerd 08 oktober 2014 16:58
Andy gaat natuurlijk het werelduurrecord van Voigt even aanvallen...
Massimo 08 oktober 2014 17:26
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen