Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Tour de France Ploegenpresentatie

Gepost door rustdag 
rustdag 29 juni 2017 18:50
Eurosport. Tour de France Ploegenpresentatie



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/06/2017 08:04 door rustdag.
rustdag 29 juni 2017 18:58
merijntje mortirolo 29 juni 2017 19:16
[nos.nl] (Zonder Hollands commentaar: heerlijk).
merijntje mortirolo 29 juni 2017 19:18
Hi hi, hij zegt 'Cardoso.' eye rolling smiley
merijntje mortirolo 29 juni 2017 19:48
Wel slecht hoor, die twee (Voigt en Wüst): Zubeldia niet 'updaten,' Démare niet kunnen vinden...

Zou Jan Ullrich dat niet beter gekund hebben? cool smiley
Prikdude 29 juni 2017 20:06
Bedankt voor de tip(s). Voor het eerst in jaren dat ik een presentatie zie. Is het altijd zo hilarisch slecht? Band slecht, interviews slecht, interviewers slecht, ambiance slecht, informatie slecht, cohesie slecht. Toch kun je als goede verstaander wel (flink) wat tot je nemen qua vorm, vertrouwen en teamspirit.

- Nils Politt heeft een Nederlands accent! Vuil omgekeerd evenredige NSB'r.
- Rick Zabel is een verdomd geil ventje (te geil).
- Porte was minder zeker dan na de laatste etappe in de Dauphine. Terwijl hij sprak keek de rest van het team voor zich uit, overduidelijk denkende: lul maar raak. Van Avermaet's 'mijn Tour is geslaagd als Richie met geel in Parijs staat' was eerder geforceerd dan alsnog bevestigende teamspirit.
- Afrikaans deuntje bij Dimension Data zo verschrikkelijk dat de familie Bromerta waarschijnlijk nog tot kerst met gekromde tenen van plint tot plint schuift.
- "Arnaud Diarree, ga jij in de proloog en bloc" Voigt spreekt Vichot aan. Die vol onbegrip naar links wijst. Ben ook benieuwd naar Ionatuhas Keauneauvaleauvalaavas.
- Wust is vaker dan de organisatie lief is langs geweest bij Fuentes
- Kimono
- Alex Ey Vouz Mayo
- vul maar aan....

En dan een immens koor van vals zingende kinderen die Bicycle Race van Queen te gehoren brengen. Volmaakte kromheid.




Is dit de reünie van Jiskefet on Tour?



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/06/2017 20:09 door Prikdude.
merijntje mortirolo 29 juni 2017 20:10
Toen die kutkinderen het podium opkwamen heppikkum snel uitgezet, natuurlijk.

Pluspuntjes:
-Düsseldorf, lijkt me een kekke 'banjerstad.'
-de regie, qua switchen snapten zutwel.

Voor de rest: Jezus Kerristus, wat slecht.
Prikdude 29 juni 2017 20:16
De regie wist inderdaad mooi enkele pijnpunten in beeld te nemen. Elke stad is een mooie banjerstad als je hoffelijk beschonken bent. Enkel een paar keer tijdens een langere overstap net buiten het station geweest en van de aftands boerse zakelijkheid die tot me kwam werd ik niet vrolijk maar als Luik - Dusseldorf - Luik er ooit komt houd ik me van harte aanbevolen om het als eerste tussenstop aan te doen.
Andere Peter 29 juni 2017 20:59
In Utrecht, met bootjes door de singels naar een park op een zwoele zomeravond, daar leken die mannen echt wel lol in te hebben.
Curzio 30 juni 2017 11:46
Trek ook in het wit

Waardeloos voor de herkenbaarheid. Wat was er mis met het rode tenue?
Eindhovuh 30 juni 2017 11:49
Misschien moet je dan eens iets verder het station uitlopen.... Düsseldorf met zijn Königsallee is alles behalve boers.
Alhoewel, wanneer je van de kermis(biertenten met altbier uit de vele eigen brouwerijen) naar de Ballermann 6 strompelt je wel iets boers kan waarnemen.
Slimmerd 30 juni 2017 11:53
In navolging hierop, officiële startlijsten vandaag naar buiten . Rugnummers zeggen niet veel, maar wat mij betreft opvallende nummers 1 bij LottoNL (Gesink), Katusha (Martin) en Cannondale (Rolland).

Het is voor de bühne, maar waarom een potentiële rittenkaper (Gesink) boven de man voor de sprints en dus de meeste kansen op succes?
ton duk 30 juni 2017 12:09
Nu reageer ik uit de losse pols maar TLJ.NL houdt vaak / altijd het alfabet aan ??

Minder losse pols...dan zouden ze met Bennett moeten beginnen ...en dan Gesink etc.....
Denk dat ze dat tov meneer Jumbo terecht niet aandurfden...en dit een compromis is

gr



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/06/2017 12:13 door ton duk.
El Mik 30 juni 2017 12:25
Nog een reden dat ze Boom hadden moeten selecteren
edit. o nee, ook na Bennett. Battaglin dan



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/06/2017 12:26 door El Mik.
Slimmerd 30 juni 2017 12:30
Prima reden om Aru aan te trekken dus of Alaphilippe...
Eindhovuh 30 juni 2017 13:10
Of het Noorse talent Haakon Lunder Aalrust



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/06/2017 13:10 door Eindhovuh.
Koppi 30 juni 2017 19:44
Die twee 1's vielen me ook op. In een groepje rittenkapers houdt iedereen straks de benen stil als ze een heuse kopman in hun midden zien. Krijg je dat weer.
Roglic en Uran (want beoogde klassementsmannen) als 1 had ik logischer keuze gevonden.
Walnoot 30 juni 2017 20:24
Uran gaat ook proberen klop te krijgen van Calmejane. Talansky is de aangewezen klassementsman bij die groene kneuzen. Denk dat hij een aardige kans maakt op een 14e plek.
Koppi 30 juni 2017 21:09
Mijn koffiedik zegt dat die 14e plek voor Buchmann is, door elke dag 20ste te worden. En ik zie dat Calmejane in de rittenkaapmodus staat. Gaat 'm lukken in rit 15.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen