Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Forum politie eist aanslag op Anony op

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 06 juli 2017 16:19
VESOUL – Enkele minuten na de vierde Tourrit kwam de Belg Anony zwaar ten val na het posten van een topic. Video-analyse van de geprikte postings toont aan dat de arme Belg het slachtoffer was van een dubieuze aanslag.

Op de beelden is duidelijk te zien dat de aanslag gepleegd werd door meerdere prikkers zoals Inigo, Massimo, Noot, Luijt, Eindhovuh en een Andere Peter Sagan. Bij de laffe daad raakten buiten Anony ook nog andere prikkers zoals Cecchini gewond. Mogelijk dankzij de veel strengere moderatie in deze editie van de Tour de France vielen er als bij wonder geen slachtoffers onder de andere prikkers zoals Easter, Merijntje Mortirolo, Arsimo, en vele anderen die zich op slechts enkele decimeters van de mislukte aanslag bevonden, alhoewel met name Carlos wel in Danger was.

Op het moment van de feiten was het nog niet duidelijk of de prikkers bewust als groep handelde, maar intussen zijn er beelden opgedoken vanuit gedachtenpolitieland waarin policors de prikkers feliciteren met hun actie. “Wij vieren de dappere actie in Vittel van Abu Inigio, NooteBakr, Abdelslamassimo, Kahluijt en Andere el Peter tegen de kruisvaarders van de matige humor zoals Anony en Cecchini. Moge Allah het hele prikbord uitdunnen van dit soort flauwekul, een ieder moet immers vrij zijn om de humor te waarderen die wij leuk vinden, anders zijn ze zelf zuurpruimen. Die Anony moet maar in België gaan prikken met Urbanus aldus Kahluijt, Cecchini gaf desgevraagd aan Urbanus te kunnen waarderen.

“We zien het vaker bij zogenaamde forumgestaposlapers (niet-actieve humorwerende wieleranalisten en taalpuristen die wel op elk moment kunnen worden ingezet.) dat ze zich erg wielerminded gedragen om geen argwaan te wekken, door bijvoorbeeld openlijk Gesink-verheerlijkend gedrag te vertonen, De Giro mooier te vinden dan de Tour, af te geven op sprintetappes of ostentatief tot het Dumoulisme op te roepen aldus José Been, geliefd commentator bij Eurosport. “Ook zullen ze vlak voor hun aanslag hun benen scheren om nog minder op te vallen, en dat was hier ook duidelijk het geval.”

Dankzij actief niet actief ingrijpen van Spaak is Anony niet zonder pardon van het prikbord gezet door de forum politie, hulde.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/07/2017 16:41 door Eindhovuh.
Carlos Danger 06 juli 2017 16:27
En dan beweren sommigen, dat hier niets te lachen valt.................
Cecchini 06 juli 2017 16:28
Kan ik zeer waarderen. Eindhovuh verdient een eervolle vermelding
Sub Culture 06 juli 2017 16:31
Wil niet de zuurpruim uithangen maar dit is gewoon extreem slecht, toch?
Tinuz 06 juli 2017 16:31
Tja, de inquisiteurs zijn ook op dit forum op post. Fuck allah en fuck Sky.
Eindhovuh 06 juli 2017 16:40
Frederik D. 06 juli 2017 16:41
Het idee is slecht. Zo ook de uitvoering. Maar van mij mag je, hoor. Bovendien, een saaie etappe verleidt de prikker tot saaie epistels. Dus ruimhartig als ik ben, vergeef ik je jouw al te flauwe pseudograppigheid. smiling smiley Enne, sorry dat ik reageerde.
Koppi 06 juli 2017 16:42
Nee hè, daar is Sub weer met z'n zelfingenomen misplaatste arrogantie winking smiley

Leuk stukkie! Pak van m'n hart, ben ik toch geen zuurpruim.
JW 06 juli 2017 21:02
Ik heb niets gezien, ik keek ergens anders naar...
Andere Peter 07 juli 2017 02:30
Leuke poging.

Volgens mij heeft bijna niemand gezegd dat zo'n topic als dat van Anony niet geplaatst zou mogen worden. In elk geval ik niet. Lekker doen. Maar dan zeg ik ook gewoon wat ik er wel of niet leuk aan vind. Ik heb wel eens het gevoel dat mensen die abusievelijk vinden dat ik daarmee Anony de mond snoer, mij juist de mond willen snoeren. Oh ironie.
Curzio 07 juli 2017 06:16
Het punt lijkt me dat je niet altijd een mening hoeft te geven. Nee, ook niet op een forum. Lees zo'n stukje en denk er het jouwe van. Zeker als er handenvol negatieve reacties zijn komt het al snel onvriendelijk over (waar dit forum sowieso al niet in uitblinkt). Tot zover mijn mening hierover.
merijntje mortirolo 07 juli 2017 08:21
Quote
Curzio
komt het al snel onvriendelijk over (waar dit forum sowieso al niet in uitblinkt).

Lastig hè, zo een dubbele ontkenning?...

Tot zover mijn mening hierover. smoking smiley
Arsimo 07 juli 2017 09:34
Geen dijenkletser wel best leuk.
Goozzer 07 juli 2017 14:34
Leuke poging.

En "...dat ze zich erg wielerminded gedragen om geen argwaan te wekken, door bijvoorbeeld openlijk Gesink-verheerlijkend gedrag te vertonen, De Giro mooier te vinden dan de Tour, af te geven op sprintetappes of ostentatief tot het Dumoulisme op te roepen aldus José Been, geliefd commentator bij Eurosport. " in meerdere opzichten een behoorlijk geslaagde zin, trouwens!
El Chaba 07 juli 2017 14:45
Best aardig, maar al weet ik dat er satire in zit, de achterliggende boodschap klopt niet.
El Chaba 07 juli 2017 14:46
Aldus de afdeling Taal van de forumgestapo.. smiling smiley
Andere Peter 08 juli 2017 01:46
Vond ik dus ook. Ik heb in elk geval niemand de mond gesnoerd en niemand humor als matig bestempeld. Maar overdrijving mag zeker bij satire, dus goed gedaan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen