Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wie wint de Tour 2017?

Gepost door Johan 
Johan 19 juli 2017 08:37
Peiling
Wie wint de Tour 2017?
Alleen geregistreerde gebruikers mogen deelnemen aan deze peiling.
Er zijn 46 stemmen ontvangen.
Froome 28
 
61%
Aru 1
 
2%
Bardet 11
 
24%
Uran 2
 
4%
Landa 4
 
9%



4 man binnen de halve minuut op vier dagen van het eind, en de 5e op 79 seconden.
Is het ooit zo close geweest? Wie gaat er winnen?
Sub Culture 19 juli 2017 08:45
79 seconden zegt hij.
Johan 19 juli 2017 08:56
77 zelfs! My bad.
Bromertà 19 juli 2017 09:49
Khep gewoon zin om Contador te zeggen, dus ik zeg Contador. Vandaag driest in volslagen kansloos (op papier) in de aanval, Sky met veel tegenslag (lekke banden, valpartijen en zo), waardoor Froome alleen komt te zitten of met Landa die "zijn maatje" op Spaanse wijze laat uitlopen, en de rest te laf en te bang om initiatief te nemen. Zoiets.
Eindhovuh 19 juli 2017 09:52
En het zou zomaar kunnen als Contador iets sterker was geweest.
Wellicht Quintana ipv Contador.
Sub Culture 19 juli 2017 09:59
Zie AG2R nog wel een leuk offensief uit de mouw schudden.
Leuke ploeg is dat geworden de voorbije jaren.
Blueprint 19 juli 2017 10:08
Gewoon Froome, echt spannend vind ik het niet.
Curzio 19 juli 2017 10:20
Quintana maakt bergop zeker geen betere indruk dan Contador de afgelopen dagen.
Andere Peter 19 juli 2017 10:23
Spannend wel. Er is nog veel denkbaar. Froome blijft huizenhoog favoriet. En dan vooral door de ploeg. Heb Uran ingevuld wegens leuk.

Stelling: de ploeg is volledig bepalend voor wie deze Tour wint. Wissel Bardet en Froome van ploeg en Bardet wint de Tour. Wissel Uran en Froome van ploeg en Uran wint de Tour. Van de top-5 kun je denk ik zeggen, dat als ze als kopman voor Sky zouden rijden, dat ze dan deze Tour waarschijnlijk zouden winnen. Ik heb nooit eerder meegemaakt dat je dat van 5 renners in dit stadium over één ploeg kon zeggen.
Eindhovuh 19 juli 2017 10:28
Ja, al zou SKY tegen Pozzovivo gewoon gezegd hebben dat hij moest komen knechten in de Tour, daar had Bardet toch wel iets aan gehad lijkt me zo.
Eindhovuh 19 juli 2017 13:44
En toch probeert hij het nu.
Curzio 19 juli 2017 23:14
Knap dat je dit in die vijf minuten dat Quintana het kon volhouden net wist te posten. smileys with beer
Curzio 20 juli 2017 08:26
Lijkt me niet. Even onder voorbehoud van vandaag, zou ik zeggen dat de beste tijdrijder van de klassementsmannen de Tour gaat winnen.
Andere Peter 20 juli 2017 12:37
Lekker voorbehoud is dat (ik plaats hem verkeerd, het is een reactie op Curzio)

Onder voorbehoud van alle resterende bergritten durfde ik dat ook al te zeggen op dag 1.

Wat je zegt klopt ook niet. Zou bv Roglic, Dumoulin of Dennis hier nu nog lang tussen de top-5 hebben gestaan, dan zou Sky/Froome in de bergen meer hebben aangevallen om hen te lozen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/07/2017 12:37 door Andere Peter.
Curzio 20 juli 2017 13:19
Het zou kunnen dat Froome vandaag al bewijst dat hij gewoon individueel de beste is deze ronde. Dat is het voorbehoud dat ik maak. Als dat niet gebeurt dan zijn er in elk geval 2-4 renners in het klassement die bergop individueel aan elkaar gewaagd waren deze ronde, en zal de individuele tijdritkwaliteit de doorslag geven. Kortom: ik bestrijd jouw punt dat de ploeg de doorslag geeft.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen