Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Boonen verkent Parijs-Roubaix en beslist nadien over deelname

Gepost door Anony 
Anony 30 maart 2015 22:07
Aldus Mark Coucke via Twitter, die het over 1 % kans heeft.
Geen idee of we het echt serieus moeten nemen, maar hoop doet leven!
lodjan 30 maart 2015 22:17
Gaan ze op 1 april verkennen en besluiten?
nemo 30 maart 2015 22:17
publiciteit zoeken!
en dat lukt hem weer prima.
Quarantanove 30 maart 2015 22:37
Inderdaad , daar gaat op de eerste plaats om als je beroepsrenner bent.
Winnen , uitslagen , prestaties, etc, zijn niet het hoofddoel maar niet meer dan belangrijk middelen tot dat hoofddoel : publiciteit.
El Chaba 30 maart 2015 22:50
Voor iemand die er altijd prat op gaat dat taal zo belangrijk is, is het wellicht handig om onderstaande regel eens ter harte te nemen.

Vóór een punt, een komma, een dubbele punt, een puntkomma, een uitroepteken en een vraagteken komt geen spatie.
[taaladvies.net]
malheur 30 maart 2015 23:35
Sub Culture 31 maart 2015 06:00
Kan je dat ook een melden aan elke 50+ collega van mij in hun correspondentie?
Sub Culture 31 maart 2015 06:12
Boonen zal de voorbije weken wel te horen hebben gekregen dat Parijs-Roubaix mss nog net kan.
Schat die kans van 1% dus wel iets hoger in.

Parijs-Roubaix dit jaar winnen kan natuurlijk helemaal niet.
Maar voor de Etixx-troepen zou het wel een fenomenale stimulans zijn als je nog maar met hem kan starten.

Boel aan flarden rijden in Wallers en dan total loss uit de koers stappen.
lodjan 31 maart 2015 08:18
Quick Step bevestigt: Boonen doet mee aan verkenning Parijs-Roubaix

Marc Coucke zorgde gisteravond laat voor opschudding met een opvallende tweet. ‘1 procent kans dat Tom Boonen deelneemt aan Parijs-Roubaix’, zo stond er te lezen. Bijgevoegd zat een foto van Coucke en Tom Boonen, die te gast was op de OmegaPerrigo-Party, een feest ter gelegenheid van de overname van Omega Pharma door het Amerikaanse bedrijf Perrigo.

Later maakte Coucke het nog concreter: ‘Tom verklaarde: 'Ik doe zeker mee aan verkenning Parijs-Roubaix, nadien beslis ik over deelname'.

Zo leek het plots een reële mogelijkheid dat Boonen in Roubaix aan de start komt, maar navraag binnen de ploeg leert dat meer dan een korrel zout noodzakelijk is.

‘Tom zal inderdaad de verkenning meedoen’, zegt dokter Yvan Vanmol. ‘Zoals hij normaal gezien gewoon getraind zou hebben die dag. Tom traint pas terug sinds vrijdag, zoals jullie weten. Met drie trainingen en een verkenning starten in Parijs-Roubaix, lijkt me geen goed idee. Daarvoor had hij een voorbereiding in Spanje moeten rijden.’

Zelfde verhaal bij ploegleider Wilfried Peeters: ‘Ik denk dat Marc er via Twitter met glans in geslaagd is om zijn feest onder de aandacht te brengen.’ (lacht)

Op 9 maart kwam Tom Boonen ten val tijdens de eerste etappe in Parijs Nice. Hij hield er een breukje in zijn elleboog en een verrekking en een scheur in zijn linkerschouder aan over. Twee dagen na de val werd hij geopereerd. De prognose was dat hij zes tot acht weken niet zou kunnen koersen. Parijs-Roubaix wordt zondag 12 april gereden. Boonen zelf twitterde vrijdag, kort voor de start van de E3 Harelbeke, nog dat hij 100 kilometer gereden had 'met pijn in de schouder'.
Spaak 31 maart 2015 10:36
Van wat ik vanochtend op Studio Brussel hoorde is dat Boonen weliswaar de verkenning doet, maar volgens de ploegartsen sowieso niet mag starten. Dat verhaal van die 1% is dus lulcoucke.
veluweracer 31 maart 2015 12:39
Van de ploegdokter mag ie alleen starten met een paar onmundig zware pijnstillers in zijn lijf. En natuurlijk 3 rollen lint om zijn stuur.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen