Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

1 april.. of niet?

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 01 april 2015 09:49
Tom Boonen die volgende week zondag Parijs-Roubaix rijdt? Ze moesten er in De Panne eens smakelijk om lachen aan de teambus van Etixx-Quick.Step. Tegelijk wordt het mysterie intact gehouden. "Vrijdag weten jullie meer", klonk het.

Marc Coucke weet hoe hij zijn volk moet bespelen één week voor de Ronde van Vlaanderen en twee weken voor Parijs-Roubaix. 'Breaking news', tweette hij maandagavond vanop het bedrijfsfeestje van Omega-Perrigo de wereld in. 'Tom Boonen verklaart keihard te trainen, 1% kans dat hij Parijs-Roubaix haalt!' Het zette prompt de boel op stelten, bij de ploeg wisten ze niet waar ze het hadden. "Plots schoot de hele wereld wakker op dat ontiegelijk late tijdstip", reageert Wilfried Peeters. (knipoog) "Maar jullie kennen Marc, hé."

(...) Theoretisch mogelijk. Drie tot zes weken inactiviteit, luidde de diagnose daags nadat Boonen in de eerste rit van Parijs-Nice de ligamenten in zijn linkerschouder scheurde en een breukje in de linkerelleboogkop opliep. 9 maart, was dat. Het bestcasescenario dus. Maar tussen trainen en koersen... "ligt een wereld van verschil", vult Peeters aan. "Ja, hij zat al enkele keren op de fiets. Niet onbelangrijk. Tom is een gezonde mens, hij geneest snel. En de gretigheid om zo snel mogelijk opnieuw te koersen is zeker aanwezig. Als je thuis zit en jouw weken, de belangrijkste weken van het seizoen, komen eraan, wil je bergen verzetten. Maar om nú al mee te draaien op het allerhoogste niveau? Daar is hij volgens mij niet klaar voor. De vraagtekens blijven dus. Als hij mee op pad trekt, is het om de teamspirit te dienen. Maar laat ons voor de rest rustig blijven. En niet beginnen zweven."

Uitgesloten dus, die 'stuntcomeback' volgende zondag? Peeters: (met geheimzinnig lachje) "Vrijdag weten wij en jullie meer... Er zijn veel mogelijkheden." Ach, bespaar ons alsjeblieft een aprilgrap.
malheur 01 april 2015 10:36
Guillaume van Kerelsbroek krijgt gewoon het truitje van Boonen en een megazonnebril op, kan er wel enigszins voor doorgaan.
Pyama 01 april 2015 10:53
testa della corsa 01 april 2015 11:05
Deze ene zin is veelzeggend: 'Marc Coucke weet hoe hij zijn volk moet bespelen'
Sub Culture 01 april 2015 11:14
Mijn vader rijdt met wat vrienden rond in de Vlaamse Ardennen ter voorbereiding op de Ronde van Vlaanderen voor wielertoeristen.
Ze hebben daar Quicksteppers zien trainen. Boonen had een paar van zijn ploegmaats er bergop afgereden.

Ik hou serieus rekening met een scenario waarbij men de blessure van Tom hebben geoverdramatiseerd en altijd in het achterhoofd hebben gehouden dat hij er eventueel bij kan zijn voor Vlaanderen en Robaais.
malheur 01 april 2015 11:19
Zou wel een leuke stunt zijn en dan met name wanneer Stybar en Terpstra onvolledig ingelicht zijn.

Spektakel gegarandeerd.
Slimmerd 01 april 2015 11:21
Zou een heerlijke, domme stunt zijn.... Je gaat zo'n iemand bijna nog een valpartijtje gunnen!
Sub Culture 01 april 2015 11:25
Mongool, je gunt niemand een valpartij.
Anders heb je hier niks te zoeken.

Zelfs Armstrong gunde ik geen valpartij en ik was de grootste Armstronghater van het westelijk halfrond anno 1999-2005.
ton duk 01 april 2015 12:21
Ja, waar is die Oelan-bator eigenlijk gebleven ??

gr Ton DUK die hierin wel een volgorde heeft
1: geen valpartijen
2: geen valpartijen met HOl of POL
Zorro 01 april 2015 12:31

Niki Terpstra is in vorm smiling smiley
Ron Meijers 01 april 2015 12:54
Hij zegt toch ook 'bijna'?
Sub Culture 01 april 2015 13:10
Ja, zal een goeie knecht voor Stybar zijn straks.
Velodroom 01 april 2015 13:17
Sinds "verrek, ik ga winnen" nog steeds met zijn hoofd in de laaghangende (178m) bewolking. Hup, Terp.
Koppi 01 april 2015 13:25
Van het westelijk halfrond? En ik maar denken dat je altijd in België woonde. winking smiley
Hangmat 01 april 2015 22:15
En jij noemt iemand geen mongool. Anders heb je hier ook niks te zoeken.

Je hebt overigens volkomen gelijk met de reactie aangaande de valpartij maar dat kan ook zonder dat je daarmee anderen gaat beledigen.
Sub Culture 02 april 2015 07:04
Ik ben niet de persoon die gratuit met scheldwoorden gaat slingeren.
Maar voor dit soort flagrante prikbord posts die totaal indruisen tegen de 'etiquette', die je op een forum waar liefhebbers met elkaar over de wielersport praten zou mogen verwachten, maak ik graag een uitzondering.

Geen excuses.
Massimo 02 april 2015 07:19
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen