Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wie wint de Ronde van Vlaanderen?

Gepost door Prikdude 
Prikdude 02 april 2015 00:51
Peiling
Er zijn 194 stemmen ontvangen.
Alle bezoekers mogen stemmen.
Wie wint de Ronde van Vlaanderen?




Anony 02 april 2015 00:56
Ferrand-Prévot denk ik.
Tinuz 02 april 2015 00:58
Lars Boom, die trapt al weken door de boter.
veluweracer 02 april 2015 00:59
Super Grover 02 april 2015 02:45
Greg van Avermaet, prachtig wat hij allemaal neergezet heeft, maar ik kan me niet voorstellen dat, na al zijn tacktische flaters, ook maar iemand kan bedenken dat hij de grootste kanshebber is.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/04/2015 02:54 door Super Grover.
Anony 02 april 2015 05:15
De vraag is dan ook niet wie de grootste kanshebber is.

Greg die wint zou een droom zijn. In een sprint met Thomas. Stybar die Sagan van de derde plek houdt. Roelandts en Vanmarcke verdienstelijk top tien, en Valverde en Theuns ook ergens in de top twintig.

Dromen. Het mag toch, hé?
Blueprint 02 april 2015 08:26
Volderke natuurlijk.
Sub Culture 02 april 2015 08:28
Open editie.

Ik verwacht een outsider.
Eindhovuh 02 april 2015 08:48
Er zijn erg veel kanshebbers zonder een duidelijke uitschieter. Maar zelf denk ik dat de 6 a 7 man die het in Gent-Wevelgem bepaalden intrinsiek het sterkste zijn, aangevuld met Stybar. Kristoff, Degenkolb e.d. gaan tekort komen.
En dan gok ik op Thomas.
malheur 02 april 2015 09:03
Ik kan blind zijn maar staat Vandenbergh er nou niet eens tussen?
Blueprint 02 april 2015 09:31
Hoe staat Van Avermaet er fysiek voor? Leek toch wat aangeslagen door valpartijen.
Sticky Bottle 02 april 2015 09:48
De waarschijnlijk volgens Mart Smeets kompleet onbekende renner Nico Bonifellacio wint de Ronde
Walnoot 02 april 2015 10:08
TdJ 02 april 2015 10:23
Thomas plaatst een verschroeiende aanval op de Oude Kwaremont, alleen Stybar kan volgen. Het duo werkt goed samen en het kleine groepje achtervolgers, met Vanmarcke als gangmaker, komt daarom geen seconde dichter. De twee sterkste renners van het klassieke voorjaar sprinten vervolgens voor de overwinning in Oudenaarde, met Stybar als winnaar.

Daarachter wint Kristoff voor Sagan de sprint van een uitgedund peloton, dat de achtervolgers in de laatste kilometer nog heeft bijgehaald.
Sticky Bottle 02 april 2015 10:25
Dat klinkt als een saaie editie. Hoop toch op meer spektakel
sijbriskie 02 april 2015 10:44
Als Thomas dezelfde benen heeft als de afgelopen weken is hij voor mij de favoriet.
valse trage 02 april 2015 10:56
Ik hoop op Pozzato. Dat zou wel vet cool zijn.
valse trage 02 april 2015 10:58
Godsamme dat klinkt als een zeer waarschijnlijk scenario.
Walnoot 02 april 2015 11:21
En dan loopt het in realiteit helemaal anders. Stybar lek aan de Taaienberg, komt nooit meer terug. Thomas raakt in de eerste 50km weer van de weg, valt nog eens op zijn bakkes, en produceert voortaan een sexy slissend geluid. Maes, een jongen van Topsport en Quinziato maken de koers in een kopgroep van 12.

Wedstrijd blijft lang gesloten, Crack en Sep 'Het Lek' rijden zichzelf over de kop door hun klasse te overschatten, en krijgen daardoor Sagan, Kristoff en Degenkolb er nooit echt helemaal af. Saaiste editie van De Ronde in jaren, en mister anti-held Chava pakt hem op zijn oude dag door direct na een valpartij het hazenpad te kiezen. Boonen en Lefevere wijten het een zijn seksuele voorkeuren, Terpstra, 6e plek, slaat Renaat op zijn bakkes bij een lastige vraag. Het vuurwerk begint dus pas na de uitzending.
El Mik 02 april 2015 11:29
Inderdaad.
Terpstra rijdt iedereen er af behalve Thomas (net als op de Kemmelberg), die twee rijden de finale tenzij ze het niet eens worden dan kunnen er nog anderen terug keren en dan wint er "een Paolini" of "een Nuyens".



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/04/2015 11:29 door El Mik.
valse trage 02 april 2015 13:45
Hehe, dat klinkt ook als een geloofwaardig scenario, Chavanel, zou mooi zijn. Daar wil ik nog aan toevoegen dat Wuyts niet meer bij gaat komen van de orgasmes als wer-ke-lijk de ene na de andere van de "jonge Belgen" (De Bie, Benoot, Theuns, Stuyven, Lampaert, ... ) zéér soepel pedalerend diep in de finale zijn neus aan 't venster drukt... en natuurlijk olalalalalala een wel zééééér indrukwekkende Stijn Vandenbergh: sterkste man in koers? Hij wordt 4e.
valse trage 02 april 2015 14:15
Of: de Sterke Stijnen kachelen zonder omkijken door op de brede baan na de Kwaremont wanneer iedereen op apegapen ligt, maar knallen bij het laatste keer opdraaien van de "Pater" allebei op de motard van Het Laatste Nieuws die er te dicht voor reed. Ze moeten na de finish allebei huilen.
Carlos Danger 02 april 2015 14:20
Geen idee, maar let op (The) Stig.
veluweracer 02 april 2015 23:32
De belangrijkste namen in de ontsnapping van de dag zijn Terpstra, Vanmarcke, Thomas, De Volder, Van Avermaet, Kristoff, Roelandts, Degenkolb en Sagan. Met nog 195 km voor de boeg bedraagt de voorsprong van de uit 25 renners bestaande kopgroep op dit moment 18 minuten. Overigens heeft elke gestarte ploeg een mannetje mee van voren.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/04/2015 23:34 door veluweracer.
Sehnsucht 03 april 2015 07:45
Jasper Stuyven
Leon 03 april 2015 14:42
malheur Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik kan blind zijn maar staat Vandenbergh er nou
> niet eens tussen?

De Vraag is toch ook niet wie er 4e wordt?
Sterke Stijn - toen nog Steamy Stijn - boekte z'n eerste en laatste profzege 8 jaar terug, in de Ronde van Ierland.
El Chaba 03 april 2015 15:10
Zeg nooit nooit. De voortekenen zijn nog nooit zo gunstig geweest want:

1. Hij is zelf (nog) sterker dan ooit.
2. De kopman die hij verafgoodt, Tom Boonen, is er niet bij.
3. Blijft alleen nog kopman Stybar over (voor Terpstra werkt hij niet zagen we reeds in De Omloop).

Ik gun het 'm wel.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/04/2015 15:12 door El Chaba.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen