Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De Nieuwe Peter Sagan

Gepost door Cecchini 
Cecchini 24 juli 2017 21:07


Peter Sagan verscheen gisteren in Parijs plots met een kale knikker op het feestje van zijn team Bora-Hansgrohe. De Slovaak heeft zo zijn korte coupe van weleer terug, nadat hij de laatste twee jaar pronkte met een weelderige haardos.

De Slovaakse wereldkampioen werd in de vierde etappe uit de Tour gezet, nadat hij in volle spurt een elleboogbeweging maakte richting Mark Cavendish. "Het was een grote fout van de jury", klonk het achteraf bij Sagan.
Sub Culture 24 juli 2017 22:34
Sagan heeft een nieuw kapsel en dat is een topic waard.
Dit is mijn prikbord niet meer.
Brieske 24 juli 2017 22:37
Peter André komt zo met een betoog waarom het volstrekt logisch is dat hier wel een topic over gemaakt mag worden.

Groet
Von Kármán 24 juli 2017 22:51
Ik dacht dat dit topic over Thomas de Gendt zou gaan
Cecchini 24 juli 2017 22:51
Zo komt deze topic ook weer op gang.
veluweracer 25 juli 2017 01:23
Zijn wilde haren eindelijk kwijt.
Horsie is back 25 juli 2017 02:09
Hier wil alleen maar bewezen zijn dat Peter wel stil kan zitten. Op een zadel lukte hem dat eerder wat minder.
Poupoe 25 juli 2017 05:56
Zie het als een soort reinigingsritueel.
Een nieuw fris begin.
Ziender Ogen 25 juli 2017 11:56
Nu gaat hij helemaal niets meer winnen.

Samson heeft zijn haren afgeknipt!
Carlos Danger 25 juli 2017 12:30
Heeft Diederik een nieuwe baan?
El Chaba 25 juli 2017 12:40
Al weer een waardeloze column van Cecchini.. winking smiley
Orakel 25 juli 2017 13:02
Oude wijsheid uit de psychologie. Wil je een mentale transformatie doormaken, dan begin je met een uiterlijke transformatie. Wat dat betreft goed nieuws. Het aantal incidentjes begon stilaan tegen hem te werken. Als boegbeeld en commercieel grootste renner is een iets bescheidenere opstelling verstandig. Dat uit zich nu in een ander kapsel en straks in een nettere manier van fietsen.
Of denken sommigen hier dat er sprake is van een 'new cooking sensation'? Geflambeerde gamba's of zo.
Cecchini 25 juli 2017 13:08
Ja, ik heb ze wel eens beter gezien.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen