Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kittel stelt rentree wederom uit

Gepost door shake 
shake 04 april 2015 16:08
Marcel Kittel heeft zijn rentree uitgesteld en zal volgende week zondag niet deelnemen aan Parijs-Roubaix. De sprinter van Giant-Alpecin mist de klassieker vanwege de naweeën van een virus.

De Duitser moet ook de Scheldeprijs laten schieten. De eendaagse wedstrijd in België wordt woensdag verreden. Kittel won de afgelopen drie edities van de Scheldeprijs.

Kittel nam nog nooit eerder deel aan Parijs-Roubaix. John Degenkolb geldt als kopman van Giant-Alpecin in de 'Hel van het Noorden'.

Kittel liep het virus al in het begin van het seizoen op en is nog niet voldoende hersteld om komende week in actie te komen. De sprinter heeft de training inmiddels wel weer hervat.

"Ik train alweer een tijdje, maar ik ben nog niet terug op om mijn oude niveau en daarom hebben we besloten dat ik eerst weer volledig fit wil worden. Daarna kan ik toewerken naar mijn andere doelen dit seizoen", laat Kittel in een persbericht weten.

De Duitse sprinter miste eerder al onder meer de Tirreno-Adriatico vanwege zijn virus.

Door: NU.nl

* Kittel wie was dat ook al weer?
* Ik vrees echt ...
* Ik snap er niet veel van ...

Zo, dat scheelt weer een aantal inkop-posts.
Blueprint 04 april 2015 17:34
Vergeet deze niet: hier is mogelijk meer aan de hand...
ton duk 04 april 2015 18:32
Al dat ozon gaat 'm uiteindelijk parten spelen...
gr Ton DUK
Walnoot 06 april 2015 12:59
Kittel, was dat niet die metro-man?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen