Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Transfernieuws: Trentin, Keukeleire

Gepost door Heisenberg 
Heisenberg 29 juli 2017 07:28
Vanaf dinsdag mogen de transfers bekend gemaakt worden. Cyclingfever houdt een mooi overzicht bij van contractverlengingen, geruchten en transfers: [www.cyclingfever.com]

Ze weten al zeker dat Keukeleire naar Lotto gaat en dat Trentin hem vervangt. Keukeleire vervangt op zijn beurt waarschijnlijk weer Roelandts (BMC).

Bij de geruchten vind ik opvallend dat Barguil mogelijk naar Fortuneo trekt. Zou hem graag samen met Dumoulin, Kelderman en Oomen aan de start van de Tour zien volgend jaar.
ton duk 29 juli 2017 08:39
Heisenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zou hem graag samen
> met Dumoulin, Kelderman en Oomen aan de start van
> de Tour zien volgend jaar.

Op zich wel leuk, de 4 Musketiers ,als ik Ten Dam erbij denk winking smiley , dus laat Barguil maar vertrekken
gr
Eddy Veen 29 juli 2017 10:16
Barguil is niet te handhaven naast Dumoulin. Dan zou je Landa in het kwadraat krijgen. De Fransen accepteren een knechtenrol voor hem niet en dat kan ik mij wel voorstellen. En welk parcours er ook wordt uitgezet, Dumoulin rijdt de Tour zeker voor Sunweb, ik gok met Kelderman, ten Dam, Preidler, Oomen, Geschke, Matthews(?) em Arndt.
Heisenberg 29 juli 2017 10:17
Terpstra zou ook beschikbaar zijn (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170729_02993340). Lijkt me toch wel leuk om hem eens in een Nederlandse ploeg te zien zodat hij de onbetwiste kopman is en niet naar achter wordt geschoven omdat het verkeerde vlaggetje achter z'n naam staat.
ronald apers 29 juli 2017 10:18
curt nielsen gaat van orica naar astana. kreeg daar een waanzinig geldbedrag voor geboden.
Eddy Veen 29 juli 2017 10:19
Als hij piekt in de Tour, kan hij van nut zijn in de ploegentijdrit.
ronald apers 29 juli 2017 10:35
en heeft wel 2 ritten in de vuelta gewonnen vorig jaar. denen hebben veel goede jonge renners op dit moment
Prikdude 29 juli 2017 11:22
Ziender Ogen 29 juli 2017 11:42
Heisenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vanaf dinsdag mogen de transfers bekend gemaakt
> worden. Cyclingfever houdt een mooi overzicht bij
> van contractverlengingen, geruchten en transfers:
> [www.cyclingfever.com]
>

Grappig dat Janneke Ensing bij deze transfer lijst voor mannen staatgrinning smiley

Edit: zie nu dat er meer vrouwen opstaan...
Bernal mag het op het hoogste nivo proberen bij Sky. Ben errug benieuwd.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/07/2017 11:47 door Ziender Ogen.
cyclingfreakske 01 augustus 2017 21:21
toch wel....
Barguil heeft een vrij zwakke tijdrit in de benen, en zal met een TD in vorm altijd onderdoen qua prestatie in het klassement.

je moet ook zo zien :
met Barguil zouden ze ee nschaduwkpoman hebben die , ingeval van pech of ziekte van TD, toch nog een goed klassement - EN INKOMSTEN NB - uit de brand kunnen slepen.

de reden dat Barguil in de afgelopen Tour zo goed naar voor kwam heeft alles te maken met zijn achterstand die hij had.
men heeft hem vaker laten rijden en dat heeft hij ook mooi uitgebuit.
Bovendien zat de afgelopen Tour goed op slot vanwege vooral het parcours.
In een Tour waar hard gereden word, een veel selectiever parcours kent, zie ik Barguil niet "concurreren" met TD....
Sunweb zou er een goede zaak mee doen, en kan ook via Barguil 2 kanten uit : ritzeges en / of klassement.

als een team op 1 paard wed, en maar 1 renpaard in de stal heeft, verliezen ze meteen ook vrijwel alles als er een probleem is. En dat kan je met 2 zo'n renners die elkaar niet in de weg zitten, goed opvangen
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen