Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

EK Beloften en vrouwen

Gepost door lodjan 
lodjan 05 augustus 2017 08:09
Om 9 uur beginnen de Beloften aan 160 km.

Favorieten: Kristoffer Halvorsen, Kasper Asgreen, Pavel Sivakov, Fabio Jakobsen, Edward Dunbar en Jasper Philipsen.
Sub Culture 05 augustus 2017 08:45
Vraagje: op EK's en WK's zie je de Denen altijd zeer sterk voor de dag komen.
Graaien wel vaker veel medailles mee, toch zijn er zeer weinig die dat bij de profs schijnen te kunnen bevestigen.
Reden?
merijntje mortirolo 05 augustus 2017 10:22
-
Das al jaren een raadsel. Als junior en U23 bij de besten van de wereld, bij de profs weinig 'groten.'

Lichamelijk vroegrijp, wellicht?

Rabo CT kon daar overigens ook wat van, al zijn er daarvan toch wel enkelen (min of meer) doorgebroken.
lodjan 05 augustus 2017 12:26
Kopgroep met 30 seconden in de laatste 10 km:

Rappel de la composition du groupe de tête : Benoît COSNEFROY (France), Marc HIRSCHI (Suisse), Casper PEDERSEN (Danemark) et Petr RIKUNOV (Russie). 

De Polen rijden op kop van het peloton.
Sub Culture 05 augustus 2017 12:28
Denk dat er bij het Rabo III team wel andere dingen meespeelden dan vroegrijp..
lodjan 05 augustus 2017 12:32
De Belgen komen nu, maar komen ze te laat?
lodjan 05 augustus 2017 12:34
Ook de inzet van de Italianen was vergeefs:

1 Pedersen
Cyclad 05 augustus 2017 12:34
De Deen Pedersen wint. Dik verdiend. Ik heb alleen Nederland en Polen hard zien werken. De Belgen reden in de laatste 2 kilometer 2 keer even op kop. En dat met favoriet Jasper Philipsen in de gelederen. Niet goed. Ook de Italianen deden vrijwel niets. Fabio Jakobsen 6e. Werd na de finish nog door een uithijger meegesleurd in een val.
Wat een saai en troosteloos rondje overigens.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/08/2017 12:39 door Cyclad.
ton duk 05 augustus 2017 12:51
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------
>. Ik heb alleen
> Nederland en Polen hard zien werken

Fantastische wielerlanden
HUP HOL en POL
gr
rustdag 05 augustus 2017 16:56
Vos schrijft het EK op haar naam. Lijkt wel of de ploeg daar niet zo blij mee is. bijna iedereen laat haar links liggen,geven haar geen aandacht. vreemd gezicht.
Curzio 05 augustus 2017 17:02
Dikke onzin natuurlijk, de hele Nederlandse ploeg heeft in de laatste 10 km lopen storen in het peloton, ze hebben geheerst van begin tot eind en vanaf dat Vos in de kopgroep zat (na overleg met Wildt) werd haar kaart getrokken.

Het is nog steeds een koers van niks, maar ja, Vosje zien winnen blijft een genoegen.
rustdag 05 augustus 2017 17:08
Ja dat heb ik ook wel gezien hoor , maar normaal feliciteer je de winnaar, dat heb ik niet gezien..( 1 of 2) Jij wel, ze stonden bij een andere verzorger. Normaal ga je dan toch even naar je ploeg of land genoot. Ik ben wel benieuwd of er wat speelt



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/08/2017 17:12 door rustdag.
Curzio 05 augustus 2017 17:14
Ze kwam van achteraf naar het groepje Nederlandse toe en werd door de twee dichtsbijzijnden gefeliciteerd. Ik vond er weinig opzienbarends aan, men ging niet volledig uit het dak maar leken me hele gewone beelden van direct na een race.
rustdag 05 augustus 2017 17:32
Zou kunnen hoor,maar normaal geef je de winnaar meer dan een flauw handje en zoek je de winnaar op. je kan niet zeggen, dat dit normale beelden waren.
Horsie is back 05 augustus 2017 17:45
rustdag Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vos schrijft het EK op haar naam. Lijkt wel of de
> ploeg daar niet zo blij mee is. bijna iedereen
> laat haar links liggen,geven haar geen aandacht.
> vreemd gezicht.

Het eerste wat ik dacht: "Hebt U wel eens mieren gezien met een blij gezicht op het moment dat het bericht doorsijpelt dat deTermietinator back is."
Flauwekul natuurlijk, maar dat zijn jullie van me gewend, nietwaar?

Op een stadscircuit is Marianne Vos nog steeds één der allerbesten, zo niet de beste.
Het WK in Bergen, los van de importantie, ligt haar nu een stuk minder.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen