Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Rentree Gesink in Waalse Pijl

Gepost door Ron Meijers 
Ron Meijers 11 april 2015 18:05
Wielrenner Robert Gesink maakt in de Waalse Pijl zijn rentree in het wielerpeloton. De renner van Lotto-Jumbo, die kampte met knieproblemen, was in eerste instantie van plan om in de Ronde van Romandië pas weer te gaan koersen.

Omdat het weer beter gaat met zijn knie heeft hij nu besloten een week eerder, op 22 april, al terug te keren in het peloton.

Gesink zou vorige week zijn rentree maken in de Ronde van het Baskenland maar bleek toen niet fit genoeg te zijn. Omdat hij die koers miste kon hij zich niet optimaal voorbereiden op de klassiekers Amstel Gold Race en Luik-Bastenaken-Luik, waardoor hij deze koersen moet laten schieten.
Voorseizoen

Gesink heeft dit voorseizoen nog nauwelijks kunnen koersen. Hij miste eerder al Tirreno-Adriatico omdat zijn pasgeboren zoontje ziek was. Vervolgens moest hij de Ronde van Catalonië laten schieten vanwege een knieblessure.

[nos.nl]
ton duk 11 april 2015 18:16
*****Gesink voor de WP
gr Ton DUK

HUP.HOL.NL
Fashionisto 11 april 2015 18:30
Ik vind het het wel verdacht hoor, dat Gesink nu opeens weer eerder wedstrijden gaat rijden.
Cecchini 11 april 2015 18:36
Ja daar moet een onderzoekscommissie op af worden gestuurd.
Ger 11 april 2015 18:44
Ben benieuwd naar de uitkomst van dit onderzoek.
ton duk 11 april 2015 18:49
Robert heeft hier waarschijnlijk gelezen dat ondergetekende op de Muur van Huy aanwezig is....
gr Ton DUK

HUP.ROBERT.NL
Snorfietser 11 april 2015 19:17
Ben benieuwd of hij ook LBL rijdt.
diravi 11 april 2015 19:23
Om na een val tijdens de beklimming van de Muur op te geven. Hij breekt hierbij zijn neus. Iets wat hem tijdens de derde rit van de Tour ook overkomt.
Quarantanove 11 april 2015 20:56
Keuteberg 11 april 2015 21:09
Gesink rijdt de hele muur in 4e positie om de laatste 150 uit het niets te komen met een verschroeiende sprint ala GP Emilia 2011.
Arsimo 11 april 2015 21:13
Tijdens de eerste passage zeker.

(of ben ik nu erg flauw?)
Andere Peter 12 april 2015 01:06
Wat een onnatuurlijk overdreven lach. Lijkt me een pose. De opmerking van diravi zal voor azijnzure cynici te zien zijn als geestig. Prima. Hij doet maar. Echter, dat soort mensen lacht niet zo uitbundig om dit type zwarte humor.
Cecchini 12 april 2015 01:09
Sub Culture 12 april 2015 08:20
Ik zie hem wel top 20 rijden hoor waardoor er wat meer hoop sluimert op het prikbord om dan kort later weer een bericht 'Gesink past ook voor ...' te krijgen. #realistisch
myrd 12 april 2015 09:20
Kan mij zo indenken dat het voor het pleasen van sponsoren is dat hij daar al opstapt.
qua resultaten is het helemaal niet realistisch om daar verwachtingen bij te hebben. Laat die jongen eerst maar wat koersbenen kweken.
Bromertà 12 april 2015 09:45
O o o, en ik had nog wel zoveel vertrouwen in het droomplan van onze high performance manager. Helaas kunnen we nu al weer concluderen dat het bij LottoNL ontbreekt aan systematisch trainen (pleonasme natuurlijk). Minder dan een week na de verkondiging van dit plan wordt het alweer verlaten. Zo jammer ....
JW 12 april 2015 12:28
Het leek me eerder een Pavlov-reactie, en daar kan hij weinig aan doen.

Alhoewel, in België schijnt een goede dierenarts te wonen die opzienbarende methodes hanteert.
Misschien aan te bevelen confused smiley
malheur 12 april 2015 20:41
Vanuit een 4e positie kom je toch niet echt vanuit het niets?
Sub Culture 12 april 2015 21:36
Gesink komt sowieso altijd uit het niets.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen