Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

SEG racing

Gepost door ton duk 
ton duk 10 oktober 2014 16:12
Yoeri Havik, Jasper Bovenhuis, Steven Lammertink, Koen Bouwman, Fabio Jakobsen, Ricardo van Dongen, Julius van den Berg, Robert-Jon McCarthy, Magnus Bak Klaris, Jenthe Biermans en Alex Peters zijn de tot nu toe vastgelegde renners..ik tel 7x HOL smiling smiley

Elijzen als ploegleider,meen ik deze week gelezen te hebben ??
gr Ton DUK
Ger 10 oktober 2014 16:32
En hier de 8e Nederlander namelijk Davy Gunst. Ook Peter Schep als ploegleider.


Gunst en Bak Klaris naar Seg Racing Team


Vrijdag 10 oktober 2014
Elite men - Het SEG Racing Team heeft de Deen Magnus Bak Klaris vast gelegd voor het komende seizoen. Deze 18-jarige Deen komt over van de junioren, waar hij vijfde was op het WK in Ponferrada en waar hij de junioreneditie van Parijs-Roubaix won. Ook de Nederlander Davy Gunst komt over.

Gunst was vorig jaar eerstejaars belofte bij Etixx in Vlaanderen, als junior reed hij het WK in Florence. Bak Klaris won buiten de kleine Hel van het Noorden Gent-Menen, de Vredeskoers en een rit in de GP Ruebliland. Hij wordt ploeggenoot van Jasper Bovenhuis, Yoeri Havik, Koen Bouwman, Fabio Jakobsen, Alex Peters, Jenthe Biermans, Julius van den Berg, Steven Lammertink, Ricardo van Dongen en Robert-Jon McCarthy.

Foto: © Sportfoto Bak Klaris zat enkele jaren geleden in de kopgroep van de Omloop van Noord-West Overijssel
Zorro 10 oktober 2014 17:09
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
>
> Elijzen als ploegleider,meen ik deze week gelezen
> te hebben ??
> gr Ton DUK


Michiel Elijzen gaat aan de slag bij SEG Racing, de nieuwe opleidingsploeg van managementbureau SEG. De oud-renner en Wieler Revue-columnist is nu nog ploegleider bij Belkin en gaat bij zijn nieuwe werkgever de functie van ‘performance director’ vervullen. Het nieuwe team presenteerde verder Peter Schep en Vasilis Anastopoulos als ‘performance coaches’, terwijl Neil Martin (de vader van Daniel Martin) de functie van ploegleider gaat vervullen. Elijzen wordt de sportieve baas. Ton Welling, nu nog aan het roer van de Koga-formatie, was al eerder binnengehaald als algemeen manager.

bron: knwu
Keuteberg 10 oktober 2014 18:55
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen