Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

VSS veldrijden: DVV Essen zaterdag 9/12

Gepost door Franky 
Franky 08 december 2017 20:58
Dezelfde regels als het VSS gedurende het wegseizoen. 1x *** voor de winnaar die jij voorziet, 2 namen met ** en 3 namen met *.

Zaterdag DVV trofee Essen! Start 15:00 uur.

*** M van der Poel
** Lars van der Haar, T Aerts
* Tom Meeusen, Laurens Sweeck, Kevin Pauwels



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/12/2017 20:58 door Franky.
avhhsc 08 december 2017 22:08
M van der Poel
Lars van der Haar, T Aerts
Laurens Sweeck, Kevin Pauwels, Toon Aerts
Hadschieff 08 december 2017 22:14
*** M. van der Poel
** T. Aerts, L. van der Haar
* T. Meeusen, L. Sweeck, C. van Kessel
Von Kármán 08 december 2017 22:16
3 Mathieu van der Poel
2 Laurens Sweeck, Toon Aerts
1 Michael Vanthourenhout, Lars van der Haar, Kevin Pauwels
veluweracer 09 december 2017 01:44
*** M van der Poel
** Lars van der Haar, T Aerts
* Tom Meeusen, Laurens Sweeck, Kevin Pauwels
veluweracer 09 december 2017 01:48
Ik vind het veldrijden wat flauw geworden. Ik denk dat het door de suprematie van MvdP komt. Ik ben ook al niet echt een groot fan van hem dus dan werkt dat dubbel.Uiteraard ligt dit allemaal aan mij.
ton duk 09 december 2017 07:47
MvdPoel
CvKessel-LHaar
DPoel-Sgodrie=JNieuwenhuis
ton duk 09 december 2017 07:50
Ik vind het veldrijden schitterend geworden. Ik denk dat het door de suprematie van MvdP komt. Ik ben ook echt een groot fan van hem dus dan werkt dat dubbel.Uiteraard ligt dit allemaal aan mij.

HUP HOL
gr
rustdag 09 december 2017 09:36
*** M van der Poel
** Lvan der Haar, T Aerts
* L Sweeck, K Pauwels, T Aerts
cyclingfreakske 10 december 2017 21:06
dat heb je altijd met veldrijden... van de moment er 1 a 2 man echt domineren, is de fun voor de meesten eraf.
en als beide klasbakken aan de start staan, weet je meteen wat het verschil is met de rest... Van Der Haar en Aerts doen het nog goed en komen iets te kort, de rest is decoratie, helaas.
Pauwels vind maar niet zijn ritme, Meeuwsen is ook wat ondermaats, Sweeck is goed maar komt gewoon te kort en legt zich te vaak te makkelijk neer bij een ereplaats. (mentaal). Je kan de besten enkel (soms) kloppen als je er zelf in geloof en blijft volharden..
ton duk 11 december 2017 09:17
en verder is vKESSEL zo ongeveer de 2e constante dit seizoen
Onopgemerkt door velen...de nr 3 op de UCI-ranking individueel komende week (bijna dan,het scheelt nog 15 puntjes met Pauwels)
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/12/2017 15:11 door ton duk.
Hadschieff 12 december 2017 23:28
Ik verwacht wel dat Van Kessel voorbij Pauwels gaat maar tevens dat Van der Haar voorbij beiden gaat.
ton duk 13 december 2017 16:32
Geheel eens
Was Van der Haar vorig seizoen niet geblesseerd in december/januari en heeft hij zodoende geen punten te "verdedigen" ?
gr
Hadschieff 13 december 2017 18:35
Klopt ongeveer. Hij was geblesseerd in november/december. In Zolder maakte hij zijn rentree rond de 30e plaats. Namen reed hij niet. De komende twee rankings zou hij in punten flink moeten stijgen en 3e moeten worden in de ranking. In januari en februari zal om dezelfde reden Toon Aerts moeten gaan stijgen. Pauwels zie ik uit de top 5 wegvallen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen