Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Gesink gaat voor etappes in Giro en Tour

Gepost door rustdag 
rustdag 22 december 2017 11:15
Gesink gaat voor etappes in Giro en Tour

Robert Gesink gaat in 2018 proberen om zowel in de Giro d’Italia, als in de Tour de France een etappe te winnen. In 2016 slaagde de kopman van LottoNL-Jumbo al in zijn missie om een rit in de Vuelta a España te boeken. “Het is mijn droom om in alle drie de grote rondes een etappe te winnen”, vertelt hij tijdens de presentatie. Later meer
rustdag 22 december 2017 11:25
Kruijswijk is de Kopman in de Tour, en Gesink die voor dagzeges gaat. En dan hebben we ook nog onze sprinter Groenewegen die mensen nodig heeft. Laten we zeggen,dat de ploeg met een nieuwe visie rond rijdt.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/12/2017 11:26 door rustdag.
El Chaba 22 december 2017 11:57
Ik hoor Luijt al gruwen als hij dit leest..
Slimmerd 22 december 2017 12:10
Sjorsoll 22 december 2017 12:31
Is niet de beste voorbereiding op de Tour. Maar ok, je bent niet drie weken naar de kloten aan het gaan als je af en toe een etappe uitkiest in de Giro.

Hoop echt dat hij de vorm heeft in juli. Dit jaar leek op de perfecte voorbereiding; hij was echt heel goed in de Tour. Dit is totaal anders.
Als het lukt om in beide rondes een etappe te winnen ben je natuurlijk wel de eindbaas.
valse trage 22 december 2017 15:12
Roglic kopman in de Giro? Bennett in de Vuelta?
valse trage 22 december 2017 15:15
Gesink heeft er de leeftijd voor om het eens te proberen lijkt me. Hij zal met de Calmejanes, Rollands en Ulissis moeten gaan afrekenen.
Tjappie2 22 december 2017 19:42
Als Gesink in beeld is durf ik het niet toe te geven (vanwege niet salonfähig). Maar wat een geweldig voorbeeld is die man toch. Tegenslag na tegenslag. Gun hem een Boogerdje a lá La Plagne; maar dan met Landis-allure (en zonder het gezeik achteraf).
JW 22 december 2017 22:18
Boom denkt in de Tour ook voor eigen kans te mogen gaan.
Ik vraag me wel af wat de ondersteuning voor Kruijswijk zal worden.

Beetje veel doelstellingen naar mijn smaak.

Los daarvan:de klassementsrenner Gesink zullen we helaas niet meer terug zien. Ik ben al blij dat hij komend jaar weer mee doet.
En als hij net zo goed is als voor zijn laatste val, dan gaan die ritzeges er wel komen.
Blueprint 23 december 2017 15:30
Gesink kan naast of juist in combinatie met zijn aanvallende rol natuurlijk best Kruijswijk bijstaan in de bergen, mocht daar aanleiding toe zijn. Boom zou zich eigenlijk dienstbaar moeten opstellen, de resultaten van de laatste jaren wijzen er niet op dat hij nou een topfavoriet is om de kasseienetappe te winnen.
Luijt 25 december 2017 17:00
Gesink en de rest van LJ krijgt de prijs voor de renner/ploeg met de minste ambities.
Schandalig. Gesink ritje kapen, Roglic voor geen enkele koers kopman en Kruijswijk de tour. Hou toch op man.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen