Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

2018

Gepost door Eddy Veen 
Eddy Veen 01 januari 2018 03:43
Ik wens iedereen een fantastisch wieler- annex prikbordjaar (we zijn toch een beetje familie, nietwaarwinking smiley?).
ton duk 01 januari 2018 09:58
Ik wens alle Nederlanders op dit prikbord een gezond en sportief 2018
gr
Frederik D. 01 januari 2018 10:00
Natuurlijk zijn we een beetje familie. Een maffe familie. En ook ik wens mijn maffe familieleden alhier al het goeds. Inclusief mooie overwinningen van buitenlanders op Nederlanders. smiling smiley Met name van die fransoos Dumoulin uit wingeweststad Maastricht.
Luijt 01 januari 2018 11:44
Eindhovuh 01 januari 2018 13:19
Horsie is back 01 januari 2018 15:29
Ik wens iedereen veel gezondheid toe, want zo luidt het gezegde < gezondheid is niet alles, maar alles zonder gezondheid is niets > en ook veel wijsheid om ook de orakelen van Horsie tijdig te kunnen doorgronden.

Maakt Wiggo in 2018 zijn schoolboy error weer goed of wordt juist Froommie voor zijn schooolboy error bestraft?
Zorgt Marianne Vos ervoor, dat de seinen, die voor haar nu nog op oranje of rood staan, weer even op groen komen te staan?
Gaat Annemieke van Vleuten ons echt verrassen in Apeldoorn?
Lukt het Theo the Boss zijn wellicht allerlaatste grote overwinning binnen te slepen? Nu in de lappenmand vanwege zijn rug, krachttraining wat overdreven, schat ik.
Hoe vergaat het de Nederlandse sprinters (A6 even daargelaten) op het wereldtoneel van het baanwielrennen?
Hoe vergaat het daarna Nederland's the big thing? Niets onaardigs, ik heb naar Youp geluisterd.
En dan in augustus, Aguascalientes revisited, het uur U door een boomlange man van 2,01m en 90 kg wegend, 3 kilogram zwaarder dan eens Big Mac?
Recent een 4:17 op de 4 kilometer. Gaat hij het WUR van Wiggo breken?

Fred wacht allereerst op het einde van zijn medisch jaar, het staat nu op 489 dagen, of denken sommigen hiero, dat hij toch al een vreemde baan draait rond een raadselachtig hemellichaam? grinning smiley
tvm 01 januari 2018 16:42
@ horsie,

A6, dat is Groenewegen?

Beste wensen verder iedereen.
Horsie is back 01 januari 2018 19:41
tvm Schreef:
-------------------------------------------------------
> @ horsie,
>
> A6, dat is Groenewegen?
>
> Beste wensen verder iedereen.

Dat heb je goed tvm.

"Op het bruggetje langs de A6 bij Diemen, waar ik mijn sprints train, ben ik ook al drie keer over mijn nek gegaan. Dan stuur ik altijd een fotootje naar mijn trainer Zeeman. Als hij kots ziet, is-ie trots". Aldus recent de AD. Eerder was er op www,nos.nl een reportage van dit soort sprinttraining te zien.

Dus snap ik niet waarom Bromertà zonodig wat moest zeggen over Koen Verweij. grinning smiley
Sorry Dylan.
Bromertà 02 januari 2018 12:26
Minder onzin, iets terughoudender met medische dagboek epistels, in gewoon Nederlands graag, en waarom niet, gebruik eens wat vaker de ik-persoon om een mening te ventileren. Kortom, goede voornemens voor het nieuwe jaar: ik gebruik duidelijke taal, jij toch ook? Op Wielerflits kwam ik alvast deze tegen:



O ja, bronvermelding? Vooral doen, het liefst in klikbaar formaat.
Carlos Danger 02 januari 2018 13:14
Horsie is back 02 januari 2018 14:15
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Minder onzin, iets terughoudender met medische
> dagboek epistels, in gewoon Nederlands graag, en
> waarom niet, gebruik eens wat vaker de ik-persoon
> om een mening te ventileren. Kortom, goede
> voornemens voor het nieuwe jaar: ik gebruik
> duidelijke taal, jij toch ook? Op Wielerflits kwam
> ik alvast deze tegen:

Als je niet beter wist, dan zou je kunnen denken, dat Bromertà als zijn voornemen formuleert iedereen tegen de schenen te blijven schoppen, maar Bromertà weet juist als geen ander het weerbericht zodanig te formuleren, dat Horsie wel weet wanneer voor hem een regenjas welkom is en wanneer juist niet en nu wordt ie ook nog net niet gesommeerd terughoudender te zijn met medische dagboek epistels. De tere ziel, vergeet nu even zijn fraaie illustraties van hoe zwarte gal er uitziet.

I ain’t gonna work for Bromertà no more
His bedroom window
It is made ouf of bricks
The National Guard stands around his door
Ah, I ain’t gonna work for Bromertà no more
Sjorsoll 02 januari 2018 15:07
Dumoulin spreekt exact nul woorden Frans sad smiley

De beste wensen allemaal!! smileys with beer
cyclingfreakske 02 januari 2018 17:12
pfff melig kampioenentruitje........ en door de plaats van de landskleuren is het vrijwel totaal onherkendbaar op de fiets.
de Italiaanse bond zou op tafel moeten kloppen en respect eisen voor de nationale trui. (idem vorig jaar bij NL am zag je het beter dan dit)
valse trage 02 januari 2018 17:34
Bijna de kleuren van het prikbord!!! Gelukkig nieuwjaarke iedereen!
Curzio 03 januari 2018 09:34
Zo kan je die trui net zo goed afschaffen.
Frederik D. 03 januari 2018 15:54
'Black Horse Blues' BLIND LEMON JEFFERSON (1926) Texas Blues Guitar Legend

Link
Horsie is back 03 januari 2018 19:39
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> 'Black Horse Blues' BLIND LEMON JEFFERSON (1926)
> Texas Blues Guitar Legend
>
> L
> ink


Geef me dan toch maar de hallucinerende blues van Klein Duimpje met dat prachtige piano intro.
Horsie is back 10 januari 2018 19:03
The Boss uit Hierden gaat nog wel 2 jaar door.
De oude Boss, Robert Marchand vindt het na 106 jaren echter welletjes en treedt terug als wielrenner.
WUR 106 en WUR 107 zijn nu dus vacant. grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen