Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Servicemededeling

Gepost door Spaak 
Spaak 29 januari 2018 22:18
Beste prikkers,

Zoals jullie niet ontgaan is wordt het prikbord al een tijdlang geteisterd door spammers, wat mij genoopt heeft tot draconische maatregelen zoals een spambeveiliging die, zoals jullie wellicht ook niet ontgaan is, geen effect heeft op de hoeveelheid spam. De eerste maatregel die ik daarvoor zal nemen is de spambeveiliging uitzetten, in de hoop dat de drempel om te prikken weer wat lager wordt.

Echter is er nog een achterliggende oorzaak. In september 2014 ben ik dit prikbord vol ijver en enthousiasme gestart om nog geen jaar later getroffen te worden door ernstige gezondheidsproblemen die tot de dag van vandaag in verschillende vormen aanhouden. Het aanvankelijke enthousiasme is gebleven, maar ik heb niet meer de energie om daadkrachtig veranderingen te kunnen doorvoeren.

Ik heb overwogen om er dan maar helemaal de stekker uit te trekken, maar daarvoor gaat me het prikbord toch nog teveel aan het hart. Daarom ben ik nu per direct op zoek naar een administrator die mij kan ondersteunen. Deze persoon krijgt dan de volgende taken:
    [*] Verwijderen van spammers en spamberichten
    [*] Verwijderen van andere berichten die in strijd zijn met de forumregels
    [*] Verbeteren van de prikbordsoftware

Graag hoor ik van jullie of iemand in deze taak geïnteresseerd is. Ervaring met webdevelopment en websitebeheer is in dit geval zeker een pre. Daarnaast zoek ik iemand die al geruime tijd actief is en een goede reputatie heeft. Mochten jullie in deze taak geïnteresseerd zijn, laat dan even een bericht achter in deze thread. Iemand voordragen is uiteraard ook prima.

Groet,
Spaak
Frederik D. 29 januari 2018 22:52
Aan Spaak


Nog maar weer eens, ik vind jouw inzet voor dit prikbord formidabel. En ik gun je een goed leven.

Ik meld mij niet aan. Maar er zijn hier vast wel goede medewerkers te vinden. Met evenveel liefde voor dit forum als jij hebt.
Anony 29 januari 2018 23:20
Eerst en vooral: goede moed en sterkte betreffende je gezondheid. Dat primeert, uiteraard. Voorts vind ik het zeer aangenaam dat er nog iets ouderwets charmant als dit prikbord bestaat, waarvoor oprechte dank.

Het louter technische gedeelte (ontwikkelen, herschrijven) is niet mijn sterkste punt, maar qua website- en forumbeheer heb ik in feite wel veel ervaring. Indien nodig wil ik dus gerust een bijdrage leveren als moderator, objectief en in eer en geweten. Naast het feit dat ik Belg ben en soms al eens steiger tegen bepaalde scherpe pennen, denk/hoop ik dat het met mijn 'reputatie' wel meevalt. Actief ben ik sowieso meer dan geregeld.

#hoeraverdwenenspambeveiliging
Koppi 29 januari 2018 23:31
Hup Spaak en hup Anony!
Sub Culture 30 januari 2018 06:37
ton duk 30 januari 2018 07:45
DANK , Spaak
Zolang het hier nog wel wielerprikbord.NL blijft heten, gedoog ik zelfs Anony ( ook uwes alvast DANK , mocht je die ondersteuning gaan doen)
gr

ps #ikmisdespambeveiligingnual
Luijt 30 januari 2018 08:18
Sterkte Spaak!
Fijn dat je die spambeveiliging hebt uitgezet.
Ik heb helaas niet genoeg tijd en ook niet genoeg technische kennis om de vacature te vervullen. Bovendien misschien niet de gewenste visie op wat er zoal wel en niet door de censuur zou moeten komen.
Als de gezochte administrateur zich moet onthouden van deelname aan de discussies is er wel een aantal lieden dat ik zou willen voordragen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/01/2018 08:18 door Luijt.
Robert Koopman 30 januari 2018 09:37
Sterkte Spaak!

Maar even over de software voor het forum, dat draait toch op Phorum?
Daar veranderd nooit iets aan merk ik met mijn eigen wijn forum.
Dat kan het werk niet zijn.
Spammers is inderdaad een ander probleem
Bromertà 30 januari 2018 10:52
Het spijt me dit te horen, Spaak. Gezondheid gaat boven alles. Sterkte.

Ennuh, bedankt dat je die spambeveiliging alsnog hebt verwijderd.
Sjorsoll 30 januari 2018 12:41
Hoi,

Heel veel veel sterkte met uw gezondheid. Dat gaat overal boven.

Ten tweede: bedankt voor alles smiling smiley Ik ben al jaren actief en dan weer passief actief (en soms weer afwezig) op dit forum. 'K weet nog dat ik het zo stom vond dat die vorige website, wielrennen.startpagina.nl/prikbord was het het geloof ik, zomaar besloot te stoppen. U ging verder met dit forum en dat was een top initiatief, want zie hoeveel mensen hier nu weer zijn elke dag. Ik beleef er veel plezier aan in ieder geval.

Ik vrees dat ik ook niet over de kennis en tijd beschik die nodig is voor het beheren van een forum.

Groet, Sjors



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/01/2018 12:41 door Sjorsoll.
Horsie is back 30 januari 2018 12:54
Ik vond de spambeveiliging niet erg.
Zo kon je tenminste nooit je schrijfsels zomaar bijna ongemerkt, zoals bij Facebook, alhoewel dat ook verbeterd is, de ether in sturen. Jullie hebben wat gemist! grinning smiley

Blijf in de running, Spaak, voor zover je gezondheid en hoeveelheid energie dit toelaten. En vooral bedankt voor de passie voor dit prikbord en zijn bewoners.
Sterkte en aangezien spijt toch in het vocabulaire van één der meest aanwezige prikkers blijkt voor te komen, wat kan er dan met dit forum nog mis gaan. grinning smiley

Binnenkort hier dus verslag van de Omloop van de Spaak.
predator 30 januari 2018 13:34
Spaak, veel sterkte met je gezondheid! En Anony, tof dat je wil helpen. Heb geen ervaring met webdevelopment, maar mocht er financieel ondersteund moeten worden, kun je me altijd een bijdrage vragen.
Arsimo 30 januari 2018 13:46
Het beste met je gezondheid Sjaak.

Met websites etc heb ik veel ervaring - ICT is mijn vak tenslotte - maar helaas zit ik al vol met enkele privetoezeggingen t.a.v. websites e.d. en daar zit mijn agenda al te vol mee om eerlijk te zijn. Mogelijk over een jaar meer ruimte dus als wielerprikbord dan nog technische steun nodig heeft moet je het maar laten weten.

Succes!
Dennis 30 januari 2018 15:36
Sterkte Sjaak!

Hup Anony!
Robert Koopman 30 januari 2018 16:26
Hulp om spammers te blokken/verwijderen wil ik gerust doen.
rustdag 30 januari 2018 19:25
Spijtig om te lezen Spaak, wens je het beste toe.


Spammers en spamberichten wil ik wel te lijf gaan.
Zorro 31 januari 2018 07:58
Beste Spaak, heel veel sterkte met uw gezondheid. Dit gaat boven alles. Uw inzet voor dit forum is fantastisch, hartelijk dank daarvoor thumbs upthumbs upthumbs up
Brieske 31 januari 2018 10:55
Sjaak en Anony bedankt. Jullie staan in mijn top 40!

Groet
JW 31 januari 2018 12:20
Sterkte Spaak !
En vooral heel veel dank dat jij die unieke prikbord in leven hebt gehouden !

Ook dank aan Anony en de anderen die hulp hebben toegezegd.
Laat dit prikbord blijven !
Eddy Veen 31 januari 2018 14:13
Hopelijk blijft het prikbord gewoon bestaan, want ik geniet er vrijwel dagelijks van en zou het dus erg missen als het er niet meer was. Spaak wens ik beterschap toe.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/01/2018 14:14 door Eddy Veen.
Eindhovuh 31 januari 2018 14:31
Hier ben ik het mee eens!
lodjan 31 januari 2018 14:35
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Ger 31 januari 2018 14:50
Hier ben ik het natuurlijk helemaal mee eens!
Heisenberg 31 januari 2018 16:02
Sterkte en beterschap Spaak!

Als er een paar prikkers Admin-rechten krijgen, is het makkelijker het hier schoon te houden. Dan wil ik ook wel helpen om de spammers weg te werken.
lodjan 31 januari 2018 16:45
Als ik via smartphone makkelijk spam kan deleten, wil ik dat ook wel doen (kom hier eigenlijk alleen nog via smartphone).
Columbus SLX 01 februari 2018 08:23
Forum top!
Spaak - zorg goed voor jezelf en beterschap!

Een mooi uithoekje op het internet.
Ridder Kale Knikker 01 februari 2018 12:00
Beste Spaak,

Ook ik ben je dagelijks dankbaar voor het oprichten van deze pagina en het werk wat je voor ons allen verricht. Dit forum behoort tot mijn (bijna) dagelijkse routine, ook al ben ik niet de actiefste prikker. Het verhoogt mijn beleving van de mooiste sport aller sporten. Knap dat je ondanks alle malheur tot nu toe in geslaagd bent om het prikbord in leven te houden.

Ik wens je veel beterschap/sterkte en hoop dat je voldoende ondersteuning vanuit de prikkers krijgt. Goed dat Anony en andere prikkers aangeven je te willen ondersteunen.

Met dank en groet!
bakfiets 01 februari 2018 12:15
Sterkte Spaak, ik geniet elke dag van je forum.
Jippie 01 februari 2018 15:02
Bedankt Spaak, dat je dit forum nog steeds bestaat. Ik "praat" hier niet veel maar ik kom toch een aantal keren per dag even langs om op de hoogte te blijven.
Ik wens jou sterkte en beterschap toe en ik hoop dat je ondersteuning krijgt door Anony en misschien nog anderen om dit prikbord te laten voortbestaan.

Groetjes, Jippie
Lucho Herrera 01 februari 2018 16:17
Voor ICT achtige zaken moet je niet bij mij zijn Spaak, maar wat wens ik je veel sterkte en succes met je gezondheid!!! Hup Spaak!
Walnoot 01 februari 2018 17:47
Prikdude 01 februari 2018 19:59
Venga Spaak, vai Anony.
Frederik D. 01 februari 2018 20:23
Iemand met liefde voor het wielrennen, met liefde voor dit forum en met liefde voor vrije discussies. Wie kan aan Spaak tippen?

Mijns inziens lijkt een combinatie van een Belg en een Nederlander een mooi helpteam voor onze Spaak. Natuurlijk mogen het ook twee Belgen zijn. Of twee Nederlanders. Maar kom, ik als Nederlander hou van onze Nederlanders en haast nog meer van onze Belgen. OK, OK, wellicht zeur ik maar wat. We willen gewoon lieden die enigszins aan Spaak kunnen tippen.
Horsie is back 01 februari 2018 20:50
Niet doordraven @Frederik D., nu even de piaf. smiling smiley
Prikdude 01 februari 2018 22:55


Familie, Spaak?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen