Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Nieuwe moderator

Gepost door Spaak 
Spaak 02 februari 2018 21:24
Beste prikkers,

Allereerst iedereen ontzettend bedankt voor de mooie woorden in het andere topic, ook al run ik dit prikbord nu ruim 3 jaar met veel plezier, het blijft toch altijd leuk om te horen dat mensen het waarderen smiling smiley
Daarnaast ben ik blij met het feit dat mensen hun inzet hebben aangeboden om het prikbord mee te helpen onderhouden. In het kader daarvan heb ik Anony gevraagd om moderator te worden, hij zal dus meehelpen om het prikbord inhoudelijk op orde te houden. Daarnaast heb ik ook de namen opgeschreven van een aantal andere mensen die hulp aangeboden hebben, zowel op technisch als inhoudelijk gebied. Mocht er binnenkort behoefte zijn aan meer ondersteuning, dan neem ik contact met jullie op!

Veel prikplezier,
Spaak
lodjan 02 februari 2018 21:38
Gefeliciteerd Anony!

Ennuh, ik vind de Bel-Hol speldeprikjes van Sub-Duk leuk. Moet kunnen. SVP de goede lijn van Spaak doorzetten.
predator 02 februari 2018 22:15
Goed nieuws! Tof Anony.
Massimo 03 februari 2018 00:05
Beter prikbord wijzigen in Gregkrikbord.
Clavan 03 februari 2018 08:43
Sjorsoll 03 februari 2018 20:18
Nice, lekker bezig!
Blueprint 03 februari 2018 21:22
Veel succes en plezier, Anony!
Ridder Kale Knikker 03 februari 2018 22:25
Fijn geregeld, hup Spaak, hup Anony!
Anony 05 februari 2018 21:03
Bedankt voor de aanmoedigingen, en voor het vertrouwen.

Het is de bedoeling dat ik Spaak assisteer. Wat dus wil zeggen dat ik de lijnen die hij heeft uitgezet volgens dezelfde moraal doortrek, zonder daarmee op de voorgrond te willen treden. Wanneer er problemen of opmerkingen zijn, mogen jullie mij uiteraard een privébericht sturen. Als ik het kan oplossen zonder dat Spaak opgetrommeld moet worden, is dat uiteraard meegenomen.

Voorts blijf ik gewoon prikken (en geprikt worden) zoals voorheen.

Cheers!
ton duk 06 februari 2018 07:28
Gezien de ontwikkelingen op dit NL-prikbord, heb ik uiteindelijk toch besloten dit prikbord te verlaten
Met dank voor alle fijne jaren en ontstane vriendschappen
gr Ton (ex)DUK
Sub Culture 06 februari 2018 07:59
Leuk meegenomen.
El Chaba 06 februari 2018 08:16
merijntje mortirolo 06 februari 2018 09:51
-
Yeah! hot smiley

Thanks, Anony. smileys with beer
Heisenberg 10 februari 2018 12:36
Zo'n spambericht doet wel extra pijn in dit topic. Anony, wakker worden.
JW 10 februari 2018 14:03
smileys with beer
Daar sluit ik me graag bij aan !
Horsie is back 10 februari 2018 15:31
Goeddoeme, wat snel. Had die veegploeg niet bij het curling in Pyeongchang moeten zijn?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen