Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

WK veldrijden Valkenburg 2018

Gepost door rustdag 
rustdag 03 februari 2018 10:17





ZATERDAG 03 FEBRUARI


Sporza veldrijden (één, 10u45)
Met LIVE verslag van het WK veldrijden voor junioren, met voor- en nabeschouwing gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke.


Sporza veldrijden (Canvas, 12u45)
Met LIVE verslag van het WK veldrijden voor vrouwen beloften, met voor- en nabeschouwing gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke.


Sporza veldrijden (één, 14u30)
Met LIVE verslag van het WK veldrijden voor vrouwen elite, met voor- en nabeschouwing gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke.



ZONDAG 04 FEBRUARI


Sporza veldrijden (Canvas, 10u45)
Met LIVE verslag van het WK veldrijden voor mannen beloften, met voor- en nabeschouwing gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke.



Sporza zondag (één, 14u00)
Met LIVE verslag van het WK veldrijden voor mannen elite, met voor- en nabeschouwing gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke.






[www.wielerflits.nl]


[www.wielerflits.nl]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/02/2018 10:20 door rustdag.
rustdag 03 februari 2018 11:23
Ik zit naar de junioren te kijken, het lijkt wel het WK veldloopfietsen. erg zwaar parcours.
Tinuz 03 februari 2018 11:29
Spek voor de bek van Wout van Aert dus!
rustdag 03 februari 2018 11:43
Nu ze wat meer ruimte hebben, lijkt het of ze wat meer door kunnen fietsen. Al blijft het Loodzwaar, prachtig
rustdag 03 februari 2018 11:50
1. Ben Tulett (GBr) in 41'19"
2. Tomas Kopecky (Tsj) op 22"
3. Ryan Kamp (Ned) 30"
4. Tom Lindner (Dui) 34"
5. Lane Maher (VS) 35"
6. Pim Ronhaar (Ned) 36"
7. Mees Hendrikx (Ned) 48"
8. Gerben Kuypers 55"
9. Ryan Cortjens 59"
10. Thibault Valognes (Fra) 1'10"



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/02/2018 12:04 door rustdag.
Wanny 03 februari 2018 11:57
Kamp net wat te veel tegenslag. Zat nog wel wat meer in dan brons. Ronhaar ook sterk, maar te ver van achteren na de start.
Eddy Veen 03 februari 2018 12:27
Nederland wint het landenklassementwinking smiley
rustdag 03 februari 2018 12:49
Zeker Veen, straatfeest!!!!
Cecchini 03 februari 2018 13:57
Geen Belg bij de eerste 10. De bezem moet er door.
Anony 03 februari 2018 14:11
Ik tel er nochtans twee.
Maar goed, geen gouden lichting, dat klopt. Het is wachten op Godot Thibau.
Horsie is back 03 februari 2018 14:54
Het wachten is op het startschot om de nieuwe moderator of is het vandaag modderator te parafraseren.
De NOS kopt: Vos en Brand leven in twijfel naar WK veldrijden toe.
Voor mij als toeschouwer is de vraag: wordt het 11 van 13 of toch 10 van 13?

Dus 10 van 13. Mooie strijd tussen Cant en Compton. Meiden met substantie, iets wat Marianne Vos al heel lang (blijvend) ontbeert.
De grote verliezer is natuurlijk Fransje Bauer, want zijn poging om Nederland aan de curling te krijgen, lijdt hier natuurlijk schipbreuk.
Iedereen op de Feldwebelfiets met Nike loopschoenen.

Mooi nog het interview met UCI voorzitter kunnen meenemen.
Over wie ook al weer? Froome, die een paar dagen geleden op Strava opzien baarde met een RODE VLAG voor zijn imitatie van de stip aan de horizon.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/02/2018 16:38 door Horsie is back.
Anony 03 februari 2018 17:02
Sanne volgt zichzelf op, mooie veldritkampioene.
Al is Sophie de Boer ook een beetje winnaar.
Cyclad 03 februari 2018 17:17
Ik vind het jammer dat Katie Comption niet won, dat zou een prachtige beloning zijn geweest voor haar mooie carrière. Ze leek me onderweg ook sterker, maar Sanne was technisch echt veel beter en zeker op de loopstukken kon ze het verschil maken. Terechte kampioene.
Mooie race van Lucinda Brand, die nog veel over had in de slotronde.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/02/2018 17:18 door Cyclad.
Wanny 03 februari 2018 17:55
Cant technisch superieur. Met een bijna 40 jarige en een wegrenster mee op het podium. Erg smalle top bij de dames, zeker als voormalige toppers als Vos en De Jong eruit liggen.
Cyclad 03 februari 2018 18:15
Erg smalle top?
Ferrand-Prévot, Nash, Keogh, Richards, Wyman, Brammeier, Lechner, Arzuffi en Majérus horen daar ook best bij. Cant is technisch inderdaad superieur, maar er zijn genoeg parkoersen waarop andere rensters kans maken omdat Cant zeker niet de snelste fietster is.
De top bij de mannen is een heel stuk smaller met alleen Mathieu van der Poel en Wout van Aert.
Cyclad 03 februari 2018 18:16
> Al is Sophie de Boer ook een beetje winnaar.


Absoluut! Wat een aangename verschijning, ook prima in haar rol zoals vandaag bij Sporza.
lodjan 03 februari 2018 20:10
Knokpartij na vrouwenwedstrijd? [www.wielerkrant.be]
ton duk 03 februari 2018 20:26
Tja, verbaast me niks...belgen en grenzen
gr



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/02/2018 20:28 door ton duk.
lodjan 03 februari 2018 20:47
Ben je de grenzen van onze nieuwe moderator aan het aftasten?

Hier meer info: [m.nieuwsblad.be].
Horsie is back 03 februari 2018 21:19
Evie Richards (20) werd ook al na de finish weggedragen, maar die had zich ook leeg gereden.
Tja, het was toch een parkoers voor de (boven) dertigers (16 van de 36), alhoewel gevreesd werd voor dominantie van de veertigers.
Pyama 03 februari 2018 21:34
Schijnt datbde Nederlandse beveiliging er nogal een zootje van gemaakt heeft. Nooit meer naar Valkenburg.
Slimmerd 03 februari 2018 21:39
Was het niet zo dat er mensen zonder accreditatie naar beveiligde zones wilden? Misschien moet niet iedereen zich zo belangrijk vinden bij een buurtsport...
Eindhovuh 04 februari 2018 09:25
Als je het verhaal zo leest is er wel erg fanatiek en aggresief opgetreden. Lijkt mij nergens voor nodig.
Eddy Veen 04 februari 2018 11:49
.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/02/2018 11:52 door Eddy Veen.
Pyama 04 februari 2018 11:54
De teammanager en familie mogen zich wel belangrijk vinden toch? Wielrennen is geen voetbal.
ton duk 04 februari 2018 12:31
Entourage familie Cant incl de bondscoach misdraagt zich en de beveiligers krijgen de schuld....typisch
gr
ton duk 04 februari 2018 12:32
,



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/02/2018 12:32 door ton duk.
ton duk 04 februari 2018 12:33
Ben ik de enige die bij Nieuwenhuis denkt: hè , daar rijdt Dumoulin
gr
Slimmerd 04 februari 2018 13:11
Die accreditatieregel zal er niet voor niets zijn lijkt me, anders kan je dat net zo goed afschaffen en iedereen overal toelaten
rustdag 04 februari 2018 13:13
De mensen van de ploeg en familie is niet iedereen. Deze gasten kicken hier gewoon op.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/02/2018 13:14 door rustdag.
El Chaba 04 februari 2018 13:16
Zeker maar ook zij moeten zich aan de regels houden toch?
Ger 04 februari 2018 13:36
Regels zijn regels. Neermeppen die handel. thumbs up
rustdag 04 februari 2018 13:36
Ja als je zo zwart wit denkt, dan staan ze in hun recht. Maar dan hoeven ze nog niet hun Anabole steroïden. lijven in de strijd te gooien.
ton duk 04 februari 2018 13:45
Ger Schreef:
-------------------------------------------------------
> Regels zijn regels. Neermeppen die handel. thumbs up

Mooi (en terecht) , die Duitse inslag van onze Limburgers
gr
Horsie is back 04 februari 2018 14:55
Mijn veldritgeheugen is ook een beetje lek. Werd zonet herinnerd aan het lekke banden parkoers van vorig jaar en vooral zag ik een poeltje van tranen.
Wat doet wraak in de topsport?

Wat hoor ik nu?
"Je kunt het beter goed doen dan voor 99 percent?'
Voor boven het bed.
rustdag 04 februari 2018 15:25
Triest voor van der Poel.
Slimmerd 04 februari 2018 15:33
Wegrenner geeft mountainbiker lesje veldrijden!
Eindhovuh 04 februari 2018 15:42
Wat een afgang zeg. Hele jaar alles winnen en dan in eigen land op het WK zo vernederd worden.
Horsie is back 04 februari 2018 15:45
Han (met de manen) krijgt wel veel verstandig pratende Belgen aan de micro. grinning smiley
Orakel 04 februari 2018 16:01
Pyama 04 februari 2018 16:10
Mensen afvoeren en in een container in elkaar slaan mag als professionele beveiligingspartij natuurlijk nooit. Vandaag de passende beloning voor de Nederlandse organisatie smiling smiley
Tinuz 04 februari 2018 16:26
Mathieu vernederd. Teleurstellend. Mentaal toch ook niet zo sterk, zo lijkt het.
veluweracer 04 februari 2018 16:38
Geweldig. Heerlijk. Mooie gepaste straf voor voor het wangedrag van de nazistische security gisteren bij de podiumceremonie. Wat een figuren. Om je dood te schamen. Nooit, maar dan ook nooit zouden deze figuren nog als security bij het wielrennnen moeten mogen verschijnen.
veluweracer 04 februari 2018 16:39
Ha, Pyama, ik dacht er exact hetzelfde over.
Horsie is back 04 februari 2018 16:48
Op mentaliteit win je zo'n koers niet. Wel op kracht en inhoud. Techniek speelt tot zekere hoogte ook een ondergeschikte rol.
Een dragrace door het rulle zand wordt ook niet gewonnen door de tractor met de beste stuurman, maar door de tractor met de meeste power.
Van der Poel verspeelde al veel kracht in de beginfase, terwijl van Aerts daarna rustig counterde (snelste tweede lap), goeddoeme, net toen ik downstairs een koppie koffie was wezen halen.

Interview met Matthieu. Verstandige taal. Wel stond hij te rillen en dan te bedenken, dat er geen bonus voor hem klaar ligt, de ruif bij de KNWU is leeg.
En dan moeten de baanrenners aan het eind van de maand, begin volgende maand nog komen. Erggggh!

Waar kan ik heen? Niet naar .....
Slimmerd 04 februari 2018 17:13
En daarom reageer je op jezelf, is wel moeilijk hè zo'n forum....
ton duk 04 februari 2018 17:30
Horsie is back Schreef:
------------------------------------------------------
>
> Waar kan ik heen? Niet naar .....

Bij twijfel ..in Duktown altijd welkom
gr
ton duk 04 februari 2018 17:31
De Veluwe is natuurlijk wel een gebied waar men het vaak met zichzelf (danwel familie) doet...
Anony 04 februari 2018 17:39
Verbluffend sterke Wout, die mooi heeft gepiekt en zijn volle PK's weer kan benutten. Het was Mathieu uiteraard gegund na zo'n seizoen, maar zo werkt het in de wielersport natuurlijk niet. Toch: fijne gast, groot kampioen, eervol in de nederlaag. We gaan aan beide fenomenen nog veel plezier beleven. Maar ik kijk nu toch met meer interesse uit naar hun weg- en mtb-campagnes.

Pluim voor de parcoursbouwer(s), rode kaart voor de security.
predator 04 februari 2018 19:10
Tinuz Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mathieu vernederd. Teleurstellend. Mentaal toch
> ook niet zo sterk, zo lijkt het.

Idee had ik ook, maakte voor zijn doen veel fouten.
Eddy Veen 04 februari 2018 19:51
Mathieu heeft de titel 'Koning Winter' in elk geval geprolongeerdwinking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/02/2018 19:51 door Eddy Veen.
Bromertà 04 februari 2018 23:08
Vreemd WK. Verhoudingen waren helemaal zoek. Van der Haar op 4:30. Had nog veel meer geweest als WvA nog een beetje gas had gegeven in de laatste ronde. Was MvdP nou zo slecht of WvA zo super? Jammer dat vermogensmeters niets kunnen ophelderen. Wel hoorde ik dat WvA een grotere motor zou hebben. Maar of dat nou zo positief is?
Eddy Veen 04 februari 2018 23:27
Eigenlijk is het oneerlijk dat van Aert volgend jaar in de regenboogtrui rijdt in plaats van de sterkste renner van het seizoen. Bij de Formule 1 hebben ze goed begrepen wat de criteria horen te zijn voor een titel.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/02/2018 23:57 door Eddy Veen.
Horsie is back 05 februari 2018 00:08
Vermogensmeters? Ja, dat heb ik ook wel even gedacht.
Maar las ik vandaag ook niet: "Een WK Veldrijden voorspellen is niet voorspelbaar".

Anyway, een basale analyse spreekt ook boekdelen.
Terwijl van der Poel één furieuze ronde kende (de eerste), had van Aert er liefst vier, voordat hij het drie ronden relatief kalm aan ging doen.
Verschillen per ronde apart: 0, +25, +40, +45, +23, +32 en JA, -15.
Dus was van der Poel maar één ronde (de eerste) echt de betere, in bokstermen winnaar op punten.

Van der Poel liet in elk geval zien, dat hij de furieuze inhaaljacht in de eerste ronde niet adequaat genoeg wist te verwerken, terwijl van der Aert gewoon op het vinkentouw bleef zitten en het hoge tempo daarna voortzette. Hij moet dus in geweldige doen zijn geweest terwijl van der Poel dat klaarblijkelijk echt niet was.

Zou van Aert het gewild hebben, had hij alle ronden het snelst afgelegd, een teken te meer te stellen, dat zijn overwinning niet van toeval afhankelijk is geweest.
Sub Culture 05 februari 2018 08:05
Wel raar die 'Nederlander' op het podium van het BK.
Orakel 05 februari 2018 09:11
De vraag is of de uitslagen wel hetzelfde zouden zijn wanneer er andere criteria gehanteerd zouden worden.
Orakel 05 februari 2018 09:16
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/02/2018 09:17 door Orakel.
Orakel 05 februari 2018 09:17
Van Aert reed zijn rondjes ongeveer 5% sneller dan Van Der Poel. Een output van 5%, dan is de input misschien wel 8-10% hoger geweest. Ondanks een mindere vorm van de dag en het vele lopen mag het verschil nooit zo groot zijn.
Simeone 05 februari 2018 11:01
Deze uitslag heeft louter voordelen:
Mathieu kan zich nu volledig op de spelen van Tokyo richten.
De sport kan inzichzelf keren in Vlaanderen!

Wat betreft de security, die hadden dit anders moeten oplossen.( heb dit als regelmatig festival bezoeker nog nooit meegemaakt)
enige nuance, de Cant clan zal zich waarschijnlijk ook niet onbetuigd hebben gelaten.
Horsie is back 05 februari 2018 12:58
Orakel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Van Aert reed zijn rondjes ongeveer 5% sneller dan
> Van Der Poel. Een output van 5%, dan is de input
> misschien wel 8-10% hoger geweest. Ondanks een
> mindere vorm van de dag en het vele lopen mag het
> verschil nooit zo groot zijn.

Eens met de eindconclusie, maar als alle stoplichten op rood staan is er doorgaans geen sprake van doorstromend verkeer.
Het eindresultaat is altijd een resultante van hetgeen er vooraf heeft plaatsgevonden. Dus plussen en minnen.
Op het allerhoogste niveau is er zelden sprake van alleen maar plussen. Bolt won echt niet op elke 10m segment van zijn 100 m.

Wat zou nu een perfecte tijdsanalyse van zo'n veldrit op basis van 50 m segmenten aan het licht brengen?
Waarschijnlijk toch verschillen oplopend tot vele tientallen percenten, want het verschil loopt het snelst op als je praktisch stilstaat.
Het verschil in gemiddelde snelheid is slechts een halve big foot, namelijk 4,927m/s-4,754m/s=0,173m/s.
Je moet goede ogen hebben om dat verschil in snelheid te kunnen zien.

De grote vraag is derhalve: waar heeft van der Poel nu langzamer gereden. Rekenkundig bij wijze van spreken van start tot finish, maar we hebben allemaal kunnen zien, dat dit echt niet het geval is geweest. Dus waren de langzamere stukken echt veel langzamer. Als van der Poel hoe dan ook veel zwakker is dan verondersteld en van Aerts veel sterker dan verondersteld is al snel sprake van het zogenaamde wipwap effect, in de trapcyclus het grootst als linkerbeen boven is en rechterbeen onder of andersom uiteraard. Beide renners konden zich nagenoeg vrij op de piste begeven, geen hinderlijke volgwagens (Brocken effect) of hinderlijke toeschouwers. Een bijna 1 op 1 gevecht.

Dus hoe sterk manifesteert zich dan het mentale effect (de governer in het hoofd)? Aangezien het zogenaamde winnaarseffect (hoe zweverig misschien ook) echt wel bestaat was Wout van Aert (de Belg die niet kon verliezen, want al twee regenboogtruien op rij in de zak) ook mentaal in het voordeel, want zijn tegenstrever rijdend op de brandstof genaamd frustratie zag ineens dat ie geen kop koffie meer kon vasthouden, terwijl hij dat al zo vaak met de handen van het stuur had gedaan.

Aka powermeter.
Dat zou dan wel een hybride powermeter moeten zijn (SRM/Stryd of iets dergelijks,volgens mij nog niet op de markt grinning smiley).
Horsie is back 05 februari 2018 13:12
Ik had gisteravond toch wel weer een vileine gedachte, want iemand demonstreerde een gemotoriseerd renexemplaar.
Op het vlakke sloeg de motor pas af boven de snelheid van 25 km/h.
Las ook (het is nog geen 1 april), dat de UEC in vergadering op de Cauberg voornemens is het E-biken een boost te geven door hiervoor een heus wedstrijdcircuit in het leven te roepen. Moderne snit, nietwaar? Tijdritten op kampioenschappen zijn voortaan even lang, dus mooie vergelijkingsmogelijkheden.
Lees het allemaal op cyclingnews.

Maar het allergekste was toch de 202 km/h op de openbare weg door een renner, die al meer dan de helft van zijn volwassen leeftijd levenslang geschorst is.

Stress voor Horsie. Rijden in een cadillac of op een pedelec.
Horsie is back 05 februari 2018 13:13
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wel raar die 'Nederlander' op het podium van het BK.

Een typische Cant noch Wal opmerking van Sub. smiling smiley
Horsie is back 05 februari 2018 13:30
De ontdekking van dit WK is toch een 16-jarige (9 maart 2001), die op een gegeven moment zelfs tweede reed bij de U-23.
Een nieuwe Genevieve Jeanson?. Overigens altijd nog maar 36 jaar oud.
Op het twitter filmfragmentje leek me de jonge dame bulky als ik dit mag zeggen. Haar naam?: Ha rriet Ha rnden. Toeval bestaat niet.

Was kracht op dit parkoers dus niet duidelijk in het voordeel? Waarbij ook de transfer tussen fietsen en lopen van belang was?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/02/2018 13:41 door Horsie is back.
Stümpert 05 februari 2018 13:44
Ik weet niet wie de trainingsschema's van Mathieu schrijft, maar daar heb ik wel mijn twijfels bij. Ik zie de laatste jaren geen enkele periodisering in het seizoen en nooit een echte piekprestatie op een belangrijk moment. Alles is het hele jaar vol gas, zonder toe te werken naar een bepaald moment. Ook uit interviews kan ik nooit een lijn in zijn trainingen ontdekken. Hij zal ongetwijfeld hard trainen, maar of het ook gestructureerd is? Dat zal zeker moeten wil hij in Tokio goud halen.
Bromertà 05 februari 2018 14:28
Niet voor niets leg ik de lat om te vergelijken bij Lars van der Haar, die naar eigen zeggen het maximale had gepresteerd. Bij hem was zeker geen sprake van een slechte dag. Bij Mathieu was en is dat de vraag. Drie minuten prijsgeven op je aartsrivaal is in Simoni's woorden "buitenaards." Een verschil tussen Van der Haar en Van Aert van vijf minuten is van diezelfde orde van grootte. Dat een dom paard verdwaalt in seconden per rondje tussen de twee mastodonten en allerlei zand in de ogen strooit, is een algemeen terugkerend fenomeen op dit forum.
Terug in het spoor werpt de vraag zich op hoe goed die andere Belgen waren. Broer David trapte onzichtbaar achter de feiten aan. Normaal toch goed voor 'n top 8 klassering. Vader Adrie vond dat Van Aert zonder te ademen zijn ronden afwerkte. Wat zou ie daar nou mee bedoelen?

Om te relativeren; in Namen lagen de kaarten ook anders dan de doorsnee van dit seizoen:
[www.sportuitslagen.org]
Horsie is back 05 februari 2018 14:48
"Leven is als fietsen. Om je evenwicht te bewaren moet je in beweging zijn." orakelt een Duitse Zwitser bij het lezen van het bericht om 14.28 uur.
Gelukkig heeft Sunweb al een tijd haar verlegenheid opzij gezegd door maar door de ruiten naar de aarde te blijven staren.
Staren is een lelijk ding, maar van haar kan ik het hebben. Tijd dus om te gaan trainen na een rustdag (back-to-back zijn dat er altijd twee nietwaar?).
4.6 C; 64%, 1023,7 hPa, 4.1 m/s Oost.

Intussen herhaalt Joe Cocker zijn thrilling performance van Woodstock.
With a little help of my friends.
Remko 05 februari 2018 16:22
WvA op zijn normale niveau (rest van het seizoen ook altijd stukken beter dan de rest van het veld minus MvdP). En MvdP een off day, niets meer, niets minder. Laatste paar crossen van het seizoen weer 'gewoon' voor MvdP naar ik aanneem.
veluweracer 05 februari 2018 19:00
Leuk om te zien dat veldrijden weer zo populair is op het prikbord. Iedereen heeft wel een mening lijkt het.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/02/2018 19:18 door veluweracer.
Horsie is back 05 februari 2018 19:56
Zo ook Michel Wuyts: "Hij moet zich vastgrijpen aan Moeder Aarde"

of "de Clark Gable van de cross"
Zo mooi is veldrijden bij de VRT: zelfs de complimenten zijn (meer dan red.) een halve eeuw oud.

Een te grote koptelefoon
zo nodig een nog grotere zonnebril.
vloekend omdat de rollers weerstand boden,
die hij in de modder natuurlijk niet verwachtte
warming-up halfslachtig afwerkend,
zeker volgens het befaamde Sky protocol
zich druk makend over het onderlijfje
zich conformerend met wat zijn broertje aan had
vijf fietsen en dozijn banden
zeldzame stuurfouten

Kortom, Mathieu blonk in zijn vel
maar niet heus.

Misschien Papa maar meer vakantie gunnen! grinning smiley

Disclaimer
Alles is door mij in elkaar gebasteld, maar al dan niet
Vermeend haalde ik de inspiratie uit twee kranten.
Walnoot 06 februari 2018 09:39
Die Harriet deed met zo'n lichaam redelijk bizarre dingen inderdaad. 3 jaar verder en 10 kilo minder is het wellicht de nieuwe Marianne Vos.
Bromertà 06 februari 2018 12:55
Wuyts doet een poging om de woorden van AvdP te vertalen, maar schijnt vergeten te zijn hoe hij ooit Cobo van commentaar voorzag.

Quote
AvdP
“Wout reed rond zonder te ademen: dat is een heel groot compliment. Daar lach ik mee als ik fietsclinics geef.

[www.wielerflits.nl]
Bromertà 06 februari 2018 13:02
Hier nog een voorbeschouwing door echte deskundigen op 't WK:

[www.youtube.com]
Horsie is back 06 februari 2018 13:14
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hier nog een voorbeschouwing door echte
> deskundigen op 't WK:
>

Ik raad iedereen aan bij zo´n toespraak op de dag van pensionering de volgende werkdag gewoon weer op het werk te verschijnen. grinning smiley
Tjappie2 06 februari 2018 14:24
In Vlaanderen schijnt het nogal een dingetje te zijn. Onbegrijpelijk dat er zoveel mensen naar modderklossen gaan zitten kijken terwijl op hetzelfde moment de Ronde van Valencia live op televisie is.
Horsie is back 06 februari 2018 16:06
Een dom paard zou kunnen denken, dat Wout van Aert won omdat hij een fietsbril op had met magneten, zoals Sagan tegenwoordig schijnt te dragen om beter te kunnen ademhalen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen