Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

'Insinuaties' over Van Aert

Gepost door Remko 
Remko 13 februari 2018 14:35
Volgens dit (http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.3143790) bericht heeft Wout wakker gelegen van de (doping-)insinuaties naar aanleiding van zijn WK-overwinning. Het gaat er om dat VDP senior heeft gezegd dat WvA tijdens het WK 'niet geademd' zou hebben en dat er groot verschil was met zoonlief.

Ik had zelf de link naar vals spelen helemaal niet gelegd. Wuyts wel direct. Is dit een verschil tussen het Nederlands en Vlaams? Of probeerde Wuyts hier een vuurtje op te stoken dat er eigenlijk helemaal niet was?
Tjappie2 13 februari 2018 15:01
Wuyts probeert altijd te stoken.
Verder denk ik inderdaad dat er hier sprake is van een spraakverwarring. Vraag me overigens af waarom V. Aert er zijn slaap om zou laten. Die jongen gaat het op die manier nog zwaar krijgen als hij de weg opgaat en te maken krijgt met een echte topsportomgeving.
Blueprint 13 februari 2018 16:21
In België wordt hier nogal hysterisch over gedaan, terwijl Van der Poel niks verkeerds heeft gezegd. Wuyts heeft zelf veel ergere insinuaties uitgesproken in het verleden, maar dat is dan weer geen probleem...
Anony 13 februari 2018 16:25
'In België wordt hier nogal hysterisch over gedaan.'

Boutade. Al van dag 1 vinden de meesten dit onzin. Ik kan Wuyts appreciëren, maar hier heeft hij inderdaad gewoon eigenhandig een vuurtje gestookt waar enkel wat media mee bezig is.
Remko 13 februari 2018 16:39
Snap niet dat Adrie wat harder van zich heeft afgebeten. Hij heeft niets verkeerd gedaan/gezegd! Wout was die dag een klasse apart (en hoefde spreekwoordelijk niet te ademen) en Mathieu bakte er weinig van.
Gelukkig hebben we José de Cauwer en Paul Herygers nog, beiden buitencategorie qua (co)commentaar wat mij betreft.
Orakel 13 februari 2018 16:52
De uitspraken van Adrie waren op verschillende manieren op te vatten. Adrie versterkte ieders persoonlijke gevoel van de naderende overwinning van Van Aert. De echte Van Aert fan zag het als een compliment voor de Belg. De Matthieu fan haalde er uit dat Adri al eerder die week zag dat zijn zoon ver over zijn vormpiek was en bezig was met een kansloze missie. Blijkbaar was het gevoel van Wuyts dat hier wel eens doping in het spel kon zijn en projecteerde hij zijn eigen twijfels op het interview van Adrie.
Walnoot 13 februari 2018 17:06
Moedwillige misinterpretatie lijkt me. En ik ken Vlaampjes die er wel degelijk door geraakt werden, maar pas na de uitleg van Wuyts denk ik. Wuyts was hier treurig bezig maar is verder voor het veldrijden een prima commentator.
El Chaba 13 februari 2018 17:38
Van der Poel was helemaal niet over zijn vormpiek heen, dat heeft hij afgelopen weekend duidelijk bewezen. Het WK was nou eenmaal - toevallig door vooral de weersomstandigheden - het perfecte parcours voor Van Aert met bizar veel stukken waar je moest lopen..
schwiez 13 februari 2018 18:43
Daarbij komt nog het wondermiddel van Niels (Bakpoederthe finger smiley) Albert. Daarom reed van Aert zo hard. Dus Matthieu volgend jaar je fietsen insmeren met bakpoeder!!!
Horsie is back 13 februari 2018 19:36
Misschien was de misinterpretatie wel van vader zelf, zo van, mijn zoon ademt niet zo vrij en moeiteloos. En die gabber wel.
Onderwijl zingt Adele; "Under your thumb I cannot breath".
Orakel 13 februari 2018 22:30
Dat is wel vaker zo bij drie interpretaties. Dat er minimaal twee onjuist zijn.
Aerts 14 februari 2018 08:08
Maar Wuyts's onderbuik heeft denk ik wel gelijk. Want Van Aert heeft waarschijnlijk wel doping gebruikt.

Op dit wk-parcours had waarschijnlijk een Keniaan geschiedenis kunnen schrijven. Jammer voor hun dat je in de wb-wedstrijden zoveel moet fietsen.
Sub Culture 14 februari 2018 15:45
Ach, zelfs het kleinste kind kon de insinuaties ontwaren in het betoog van vader Adrie.
Maar goed dat zullen de frustraties zijn in het heetst vd strijd.
Dan komt el Renato opzetten met zn micro.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen