Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Ik mis Ton

Gepost door Ridder Kale Knikker 
Ridder Kale Knikker 15 februari 2018 20:20
Waar is toch Ton DUK gebleven? Ik mis oprecht zijn aanstekelijk enthousiasme, zijn opportunistische kijk op het Nederlandse wielrennen en ook zijn Bossche humor.
Blijft hij nu weg omdat er een Vlaming zo vriendelijk is om Spaak (en ons) uit de brand te helpen, of begrijp ik dat nu verkeerd? Als dat inderdaad de reden is, valt dat me wel flink tegen, maar ik ben ook van mening dat een ieder recht heeft op zijn eigen gebrek. Dus kom op Ton, zet je over je frustratie heen en verblijd ons met jouw eigengereide aanwezigheid!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/02/2018 20:22 door Ridder Kale Knikker.
lodjan 15 februari 2018 20:30
Nee, dat is volgens mij niet de (hoofd)reden. Ik mis hem hier ook, maar zie hem gelukkig ook elders. Het is te hopen dat hij het prikbord en ons gaat missen en dus weer terug komt.

Hup HOL! Hup Poels! Hup Ton!
Pyama 15 februari 2018 22:28
Ik mis hem en de fanfare voor Nederlandse renners niet.
Groetjes Ton
Eddy Veen 15 februari 2018 22:30
Ook ik hoop dat Ton gauw terugkomt. Ik mis Tom trouwens ook. Hij schermt zich vakkundig af van de publiciteit buiten het seizoen. Hij heeft groot gelijk, maar ik ben blij dat hij volgende week weer gaat fietsen.
merijntje mortirolo 15 februari 2018 22:34
-
Ik mis Ton ook, maar niet vanwege zijn zogenaamde aanstekelijk enthousiasme, zijn opportunistische kijk op het Nederlandse wielrennen en ook zijn Bossche humor. Waarom wel eigenlijk? Zou (oh kut, dat ware een /Godwin gewezen), ehmmm even iets anders verzinnen, kut mijn ideeën zijn op, laat ik er iets wielergerelaterds van maken: zou Dumoulin Froome missen in de Giro? Ergens wel, maar toch ook niet.

Dát heb ik met DUK. (kort Bosch' woord)jong.

Turrouwwuns, voor zover ik die gek begrijp (en ik zit/zat op meer dan één, meer dan twee zelfs, forum (fora) mettum) wil hij afscheid nemen van praten over en 'spelen met' de koers. Waarom weet ik dan weer niet.

Blijft een lekker ventje met een lekker wijf.

#acheigenlijkmisikdiegasthelemaalniet
El Chaba 15 februari 2018 22:39
Frederik D. 15 februari 2018 23:33
Ik lees hem gaarne. Net als ik anderen graag lees. Dus ja, ik mis hem. En ik ben blij met de anderen.
Wim De Craene 16 februari 2018 07:35
Ton is natuurlijk wel iemand die extreem chauvinistisch is. Persoonlijk houd ik daar niet zo van maar prefereer ik de objectieve en zuivere benadering van de wielersport.
Nelis! 16 februari 2018 07:53
Wim De Craene Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ton is natuurlijk wel iemand die extreem
> chauvinistisch is. Persoonlijk houd ik daar niet
> zo van maar prefereer ik de objectieve en zuivere
> benadering van de wielersport.


Leuk ja:-D
Nelis! 16 februari 2018 07:57
Als de reden is dat we tegenwoordig een Belgische ondersteuning hebben op dit prikbord... dan vind ik Ton een trieste verschijning en hoop ik nooit meer met hem te worden geconfronteerd. Dat geldt overigens ook voor alle andere Wilders (en Trump, Durerte, Erdogan, Poetin en andere fascisten) aanhangers.
Maar eigenlijk dacht ik dat het gewoon een goede grap was. En aandacht vragen.
Aerts 16 februari 2018 09:23
Nou nou nou nou. Duterte heeft wel gezorgd voor een groeiende economie en een enorme daling van (drugs-) criminaliteit.
Tinuz 16 februari 2018 09:25
Dan resteert jou niks anders dan weg te blijven van dit openbare prikbord en snel je hermetisch dichtgetimmerde safe space en echokamer weer in te duiken.
Je klinkt al bijna net zo intolerant en radicaal als kereltje Zonneveld. Bah.
Ger 16 februari 2018 10:36
Ton weg op het prikbord. Daar geloof ik niets van. Misschien een paar verlofdagen genomen. Ton kom terug.....NU!!!



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/02/2018 14:24 door Ger.
Frederik D. 16 februari 2018 10:49
Maar het kan altijd nog erger. Het onderbuiklinkse populisme. Dus psychoterrorisme à la Pechtold. Het dictatoriale veganisme van Thieme. Dus wellicht geldt: liever rechtse splinters dan linkse balken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/02/2018 10:50 door Frederik D..
Bromertà 16 februari 2018 12:21
Zo te lezen is Fredje D. familie van Halbe Z.
Horsie is back 16 februari 2018 12:35
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maar het kan altijd nog erger. Het onderbuiklinkse
> populisme. Dus psychoterrorisme à la Pechtold.
> Het dictatoriale veganisme van Thieme. Dus
> wellicht geldt: liever rechtse splinters dan
> linkse balken.

"That's neither a here or there", hoor ik een kale man zeggen. hot smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/02/2018 21:57 door Horsie is back.
Ridder Kale Knikker 16 februari 2018 12:41
Wim De Craene Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ton is natuurlijk wel iemand die extreem
> chauvinistisch is. Persoonlijk houd ik daar niet
> zo van maar prefereer ik de objectieve en zuivere
> benadering van de wielersport.


Hahahaha heerlijke reactie, thanks Wim!
Horsie is back 16 februari 2018 13:02
Als al die politiek gekruide broodkruimels Tom Thumb niet van zijn blues af helpen, dan wordt het nooit meer Carnaval. confused smiley
Horsie is back 16 februari 2018 13:21
A pale dark skinny horse by the name of Esmeralda doet Horsie deugd.
Bromertà 16 februari 2018 13:44
Ik denk dan weer, zo hé zie je nou wel Kramer dat al die idiote spiermassa en mega-vermogens he-le-maal nergens voor nodig zijn. Esmee Visser bewijst 't, vanuit 't niets.
merijntje mortirolo 16 februari 2018 13:49
-
Wie is Esmee Visser? Een lekker wijf, zo te lezen?... Vrouwen met spiermassa: GRRRuwel. Of om met Horsie Brando te spreken: "The Horror."

Edit: na een bezoekje aan nos.nl geef ik mijn portie aan Fikkie.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/02/2018 14:15 door merijntje mortirolo.
Horsie is back 16 februari 2018 14:15
Sablikova bewijst dat natuurlijk al meer dan een decennium. En laten we niet vergeten, dat Marianne Vos ooit à la Ricco (qua uitstraling dan) dit ook demonstreerde in de Giro Rosa 2011 en in 2012 op de kouwe berg, waarop ze onlangs nog haar Waterloo vond. Het is niet altijd het een of het ander, maar de ideale mix, die telt, simpelweg omdat het lichaam een organisme is en geen machine.

Als ik duizend keer achter elkaar het licht uit en aan doe, ben ik moe en geeft de lamp nog steeds 100 Watt.
Mijn Maserati doet steeds hetzelfde trucje. grinning smiley
Horsie is back 16 februari 2018 14:17
M&M: ken je klassieken: het is tiefe Stimmen und Muskelbergen. smiling smiley
Horsie is back 16 februari 2018 14:47
16 jaar na dato beleeft Claudia Pechstein in Pyeongchang haar Waterloo, nadat ze destijds Hollands troetelschaatskind Gretha (later belast met match-fixing avant la lettre) die al een wereldrecord reed ook met een nieuw wereldrecord de voet dwars zette.
Sjorsoll 16 februari 2018 17:36
Wim De Craene Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ton is natuurlijk wel iemand die extreem
> chauvinistisch is. Persoonlijk houd ik daar niet
> zo van maar prefereer ik de objectieve en zuivere
> benadering van de wielersport.

grinning smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/02/2018 17:37 door Sjorsoll.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen