Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Nokere Koerse

Gepost door lodjan 
lodjan 14 maart 2018 07:37
Zonder titelverdediger Bouhanni maar met Wout van Aert.
Om 15.00 uur op Één en Eurosport.
Sub Culture 14 maart 2018 08:43
Prima koers voor jonge talenten om zich te profileren.
Benieuwd of het vernieuwde parcours het doorgaans saaie wedstrijdverloop kan beïnvloeden.
Valpartijen naar de aanloop van de slot'klim' in Nokere zijn helaas ook vaste kost daar.

Maar koers in Vlaanderen en live op de brt woensdagmiddag, dus niks te klagen.
Pyama 14 maart 2018 09:52
De basisschool heeft in Vlaanderen ook vrij op woensdagmiddag?
Sub Culture 14 maart 2018 09:57
Woensdag- en vrijdagmiddagen zijn vrijaf in de lagere school.
Bromertà 14 maart 2018 12:35
Nokere Koerse (1.HC) » Deinze › Nokere (191.1k)



Horsie is back 14 maart 2018 13:14
Ter illustratie van vrijaf op woensdagmiddagen een monstertje op een driewieler de Old Faithful houding van Obree laten immiteren.
Neeuh, ik denk eerder de voorbereiding op een poging het WUR van ene Planckaert op zijn planken fiets te verbeteren.
JW 14 maart 2018 14:15
Prachtige poster !!
lodjan 14 maart 2018 15:01
kopgroep

Timothy Stevens
Ivo Oliveira (Por)
Rob Ruijgh (Ned)
Conor Dunne (Ier)
Yannick Martinez (Fra)
Simon Sellier (Fra)
Martijn Budding (Ned)
Daniel Turek

09'00"peloton
Lobsen 14 maart 2018 15:31
Voorsprong terugelopen tot 4:55
Lobsen 14 maart 2018 15:33
Slimmerd 14 maart 2018 17:10
Slimmerd 14 maart 2018 17:12
Ergens ver achter hem komt Capiot als tweede over de streep.

Nederlandse sprintles in België
Bromertà 14 maart 2018 17:22


Laatste kilometer, waarmee je zo ongeveer alles hebt gezien. Nou ja ...
Tinuz 14 maart 2018 17:22
Fraaie zege van Jakobsen, die toch al goed bezig is dit jaar. smiling smiley
Cyclad 14 maart 2018 17:25
Heel mooie zege van Fabio Jakobsen, ook al sterk in Le Samyn.
Dit jaar al 3 keer prijs in België met Groenewegen, Terpstra en Jakobsen.
LD88 14 maart 2018 17:42
Is dit die jongen die niks bij Quick Step te zoeken had volgens onze Belgen expert omdat een of andere wondervlaming veel beter zou zijn? Deed die ook mee vandaag?
merijntje mortirolo 14 maart 2018 17:48
-
Jawel. Werd veertiende.

(Ik ga die namen nog eens door elkaar halen, wat ik je brom).
Kuiperberg 14 maart 2018 18:18
En de Belgische commentatoren maar roepen tot vlak voor de eindstreep...Cavagna, Cavagna....oh nee het is Jakobsen. Viel hun dat even rauw op het dak smiling smiley Tijdens de koers werd Wout van Aert ook al bijna heilig verklaard. Ik hoop dat deze klasbak hiermee om kan gaan.
Cyclad 14 maart 2018 18:42
Jasper Philipsen is ook erg sterk. Het riekt naar Belgisch chauvinisme om Philipsen veel beter te vinden. Vorig seizoen hielden zij elkaar aardig in evenwicht. Jakobsen is meer de man van de power, terwijl Philipsen wat meer souplesse heeft. Philipsen voorspel ik overigens een grote toekomst als klassiek renner, Dat moeten we van Jakobsen maar afwachten, al zal hij wel de betere sprinter zijn.
Cyclad 14 maart 2018 18:42
Waarom rauw op hun dak? Cavagna is ook geen Belg. winking smiley
bakfiets 14 maart 2018 19:02
Het is nog niet echt het voorjaar van Roompot, het moet echt van ligthart en gerts komen. Geen leuke verrassingen tot nu toe.
Cyclad 14 maart 2018 19:04
Elmar Reinders heeft het goed gedaan op Mallorca. Van Schip is net van de baan en Van der Hoorn herstelt van een hersenschudding. De laatste 2 gaan echt nog wel leuke resultaten boeken.
Sub Culture 14 maart 2018 19:28
Nieuwe parcours zorgde voor een veel leukere koers.
Veelbelovende winnaar.
Sub Culture 14 maart 2018 19:29
Is het vreemd dat er vanuit Belgisch perspectief bewondering is voor Van Aert en dat daar naar aloude gewoonte niet karig mee wordt omgegaan?
En denk je dat er in het commentaarhok gevloekt is omdat het ipv de Fransman Cavagna de Nederlander Jakobsen is?
valse trage 14 maart 2018 20:07
Nokere en Samyn zijn zo'n leuke koersen! Hebben meer een eigen karakter dan al die RVV klonen. De RVV die overigens 'gewoon' weer in Meerbeke moet finishen, met Muur en Bosberg. Nu finisht de Omloop daar, grrr WAT een onzin.

Jakobsen, heel indrukwekkend voor 'n eerstejaars om het zo machtig af te maken na een redelijk zware finale. Veelbelovend, maar Keukeleire won in zijn eerste jaar een aantal van dit soort koersen en is, nochtans een goede renner, nooit doorgebroken als topper. Trouwens, was Van Aert tempo aan het maken voor De Bie? Of om nog maar weer eens te laten zien hoe sterk hij wel niet is?
lodjan 14 maart 2018 20:35
Lekker, zo'n HOL-overwinning in het hol van de (Vlaamse) leeuw. Zeker na afgelopen week(end).

Bedankt voor de laatste km Bromerta.

Nr 12 smileys with beer

#zegetrein

(Sorry Sub, Anony, Wim en en)
Prikdude 14 maart 2018 22:33
Hij was (telkens) volle bak aan het doortrekken toen (als) De Bie op een gat zat, inderdaad. Intellectueel pantoffeldiertje met paardenkrachten. gevaarlijke combinatie.
Luijt 14 maart 2018 22:39
Nee, denk dat ze het alleen vervelend vonden dat ze Jakobsen voor Cavagna aan zagen. Nederlandse commentatoren kan dat geen flikker schelen. Die zijn de gêne al lang voorbij.
Prikdude 14 maart 2018 22:42
Jakobsen, Philipsen, Halvorsen.

Boeien.
Luijt 15 maart 2018 09:23
Die Jakobsen is echt goed. Ik voel een Wagendorpje opkomen....
Horsie is back 15 maart 2018 14:08
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Die Jakobsen is echt goed. Ik voel een Wagendorpje
> opkomen....

Goeddoeme: God, filosofie en Stephen Hawking: allemaal dood.
De glazen bol ten huize Luijt is toch wel een miljoentje waard.
Bromertà 15 maart 2018 14:39
Eerst was het toppunt van nihilisme het "onbestaan" over iemand uitroepen, daar is nu een nieuwe variant overheen gegaan: in het kleinere voorbereidende rondewerk de rol van rittenkaper aangemeten krijgen. Maw hoe nietig wil je zijn?
Bromertà 15 maart 2018 14:48
Da's ook wat, alsof in de onbegrensde wijsheid van dit onmetelijke universum synchroniciteit een vanzelfsprekendheid is. Nietsisme als levensbeschouwing of hoe je 't ook maar wil noemen. Ik kreeg zojuist dit binnen:

[twitter.com]
Luijt 15 maart 2018 20:36
Heeft niets met glazen bol te maken knol. Ga je denkbeeldige kilometertjes wegtrappen.
Horsie is back 15 maart 2018 22:53
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Heeft niets met glazen bol te maken knol. Ga je
> denkbeeldige kilometertjes wegtrappen.

Zo vaak gehoord (van Ooms, kennissen et cetera): "Hoeveel denkbeeldige kilometers leg je zo nu af in je training?
"Och, dat valt enorm mee, want dat is hollen, rustig draven en stil staan", antwoord ik altijd braaf. "Ik mag blij zijn als ik in een langere training van zeg 3 uur de 75 denkbeeldige kilometers haal". Oh, dan stopt het gesprek snel.
Maar er zitten ook snelle denkbeeldige kilometers bij, waarbij het zo hard gaat, dat de Cops van Comedy Capers onmiddellijk grijnzend op hun motoren springen, vervolg ik dan denkbeeldig het gesprek.

Wat zou achteruit spiegel Wagendorp hiervan vinden, Luijt? grinning smiley
Koppi 16 maart 2018 20:13
Horsie, deze is voor jou: [www.youtube.com]
Horsie is back 16 maart 2018 20:31
Koppi Schreef:
-------------------------------------------------------
> Horsie, deze is voor jou:
> [www.youtube.com]

Ik vrees, dat dit @MeToo niet meer kan, do you Koppi, copy me.
Bovendien, je denkt toch niet dat dit vierbenige mormel ook maar 1 hp haalt. Zelfs een pk is er nog te veel aan.

Je hebt me trouwens voor het gekkie willen houden. Ik lees een paar minuten later (toeval, wat is toeval) de recensie van Claw Boys Claw met dit pop-nummer.
Het is part1. grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen