Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De Kleedkamer 21u15 Canvas

Gepost door veluweracer 
veluweracer 19 maart 2018 15:08
zumsteg 19 maart 2018 15:10
Hè bah! Heb nu wel genoeg sauna- en kleedkamerfilmpjes gezien. Ben ook tegen de sleepwet.
Bromertà 19 maart 2018 15:24
Voor of tegen, de AIVD weet 't al. Verder in de aandacht, pas op voor psychometrische modellen samengesteld door Facebook en Cambridge Analytica: er worden verkiezingen door beslist. Zoiets als een zuigende TV-motor.
Horsie is back 19 maart 2018 15:49
Bromertà Schreef:
-------------------------------------------------------
> [url=https://speld.nl/2017/10/06/aivd-stelt-vast-7
> 24-nederlanders-tegen-sleepwet/]Voor of tegen, de
> AIVD weet 't al.[/url] Verder in de aandacht, pas
> op voor psychometrische modellen samengesteld door
> Facebook en Cambridge Analytica: er worden
> verkiezingen door beslist. Zoiets als een zuigende
> TV-motor.

Bromertà is in vorm. Wat er allemaal in zijn netten voorkomt! Heeft hij al de Speld in de hooiberg of anders de hooiberg in de Speld gevonden?
Het schijnt dat Hawking net voor zijn dood het "bewijs" voor multiversa heeft gevonden.
El Chaba 19 maart 2018 15:58
Hup sleepnet - of sleepwet, zo u wilt..!
rustdag 19 maart 2018 16:25
Ik ga wel even kijken. thnx
Sub Culture 20 maart 2018 07:49
Behalve de 'tragische' levenswandel van De Wolf niks nieuws onder de zon.
Fweddy hoge aaibaarheidsfactur, R De Vlaeminck weer zijn eigen zelve en Ruben Van Gucht... tja..
Pitoreske beeldjes van Moser tussen zijn wijngaarden, oude Italo terugblikkend op zijn leven allemaal goed en wel, leek mij meer te fungeren als eeuwig contrast met de al eeuwig verbitterde Roger.
Anony 20 maart 2018 08:44
Ik hield wel van de onderlinge chemie bij de vier gasten. Van Calster viel op als integere persoonlijkheid. De andere drie brachten een aantal persoonlijke tegenslagen naar buiten, de een al intenser dan de andere. Bij de 'verslaving' van Maertens wel heerlijk gelachen.

De Vlaeminck is inderdaad een karikatuur van zichzelf geworden, en dat zal helaas voor hem nooit meer veranderen. En de tevreden Moser werd er inderdaad als contrast tegenover gezet. Wat mij betreft kan je met mooie beelden van Italië overigens nooit misdoen. Wat een verdomd prachtig land.

En waarom jij je zo ergert aan Van Gucht is me ook een raadsel. Ik snap je insteek wel, maar als moderator in dit programma doet hij (vooralsnog) niet veel verkeerd, toch?
Tjappie2 20 maart 2018 09:54
De Vlaeminck. Ik moest direct terugdenken aan een editie van de Tirreno een paar jaar geleden. Men had bij Sporza bedacht dat het een leuk idee was om Renaat op te zadelen met een 6-voudig winnaar als co-commentator.

Fascinerend pijnlijke tv leverde dat op.
Bromertà 20 maart 2018 12:42
Ik was er per ongeluk toch binnen gevallen, in die Kleedkamer. Gelukkig dekte de titel de lading niet, en zat de ouwe garde ergens buiten aan tafel. Gaande de gesprekken die meer en meer ook de persoonlijke levens aanstipten leek de kansverdeling op bestendig levensgeluk van 1 op 99 bevestigd. De gevoelsmens Guido van Calster naast de zo opkrabbelende "mooie Fons." Een traan lag op de loer. Toen Freddy met zijn waterverslaving kwam, 13 liter per dag en meer dan een koe, werd het dwarsdoor de ellende toch nog gezellig. Er omheen werden de beelden wat opgeleukt met flarden van De Vlaeminck en Moser.
Al met al, heel kijkbaar met zowaar een soort van "wielerlevens en de dingen die voorbij gaan."
veluweracer 20 maart 2018 16:41
"Ik kon niet meer denken"
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen