Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Over meningpoepers en roze olifanten

Gepost door Luijt 
Luijt 25 maart 2018 13:07
Het is op dit forum bon ton een hekel te hebben aan deze heren. Ik mag ze allebei graag (en ik denk zij elkaar ook).

In het parool van gisteren staat een (wat mij betreft dan) alleraardigst interview met Ducrot waarin hij het onder andere heeft over de "meningpoeperij" (zijn woorden) van Zonneveld, welke laatste Ducrot dan weer zou verwijten " de roze olifant in zijn kamer te negeren". Helaas ben ik technisch onvoldoende onderlegd om het artikel hier te plaatsen maar misschien kun je ook gewoon opstaan uit je stoel om de krant van gisteren nog ergens te bemachtigen.

(Ook Henk Spaan ff lezen)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/03/2018 13:07 door Luijt.
Tinuz 25 maart 2018 13:19
Van beide geen fan, maar Ducrot kan ik wel apprecieren om zijn nederige dommigheid.
De opgeblazen snob Thijs Zonneveld, met al zijn activistische meningpoeperij en moraalridderij, doet bij mij de haren ten berge rijzen. Aaarrghhh
JW 25 maart 2018 13:19
Ik ken wel het woord "woorddiarree", en daar heb ik eerlijk gezegd weinig belangstelling voor smoking smiley
Sub Culture 25 maart 2018 14:01
Ducrot > Zonneveld
Bromertà 25 maart 2018 14:13
Hier een link. Het hele artikel zit achter de betaalmuur, maar wellicht kan je gebruik maken van de aanbieding.

Verder vind ik dat Ducrot : Zonneveld = meningspoeperij : feitenkennis
Horsie is back 25 maart 2018 14:20
Hoe blijft die roze olifant in de kamer van Ducrot overeind? Anti-slip zolen?
Kreeg eerst de schrik van deze schrikkeldag: Het is op dit forum bon ton een hekel te hebben aan ######.
Maar gelukkig was het een oproep uit de stoel te komen om ja, wat te doen.

En dan hoor ik ineens José bijna gillen: enorme klap van Bernal.
Even heb ik een hekel aan de wielersport.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/03/2018 22:54 door Horsie is back.
Frederik D. 25 maart 2018 18:03
Af en toe heb ik veel aan te merken op Zonneveld. Maar toch streeft hij naar feitenkennis en kan hij het aardig brengen. Kortom, ik ben een kritische fan. Maar Ducrot, die roept maar wat op populistische wijze.
Arsimo 25 maart 2018 22:30
PVW 26 maart 2018 06:39
Kan Zonneveld niet zo goed hebben, maar hoe goed ie het ook bedoelt, Ducrot aanhoren vind ik echt zonde van mn tijd.
Eindhovuh 26 maart 2018 07:30
Zonneveld zit meer in het wereldje dan Ducrot heb ik het gevoel. Vaker nieuwtjes etc. Ducrot snapt er vaak maar weinig van.
Maar voor mij heeft Zonneveld afgedaan met dat selectieve goedkoop-scoren-boek met Thomas Dekker.
Pyama 26 maart 2018 09:02
Afgehaakt bij "Het Parool". Linkschmenschen-vodje.
Curzio 26 maart 2018 11:20
Het klinkt alsof je er trots op bent om deze drogreden aan te voeren?
Luijt 26 maart 2018 15:01
Ik dacht dat we met links en rechts toch wel een beetje klaar waren. Niet dus.
Het is beter om het toch maar wel te lezen. Van Wakkerlullemens of Geen Stijl word jij als rechtscheaarde wielerliefhebber toch ook weinig wijzer.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen