Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Dumoulin gespot op kasseien van Tour-etappe

Gepost door Cecchini 
Cecchini 28 maart 2018 21:21


Tom Dumoulin heeft nog geen uitspraak gedaan of hij dit jaar meedoet aan de Tour de France. Des te opvallender was het dat de renner van Sunweb woensdag is gespot op de kasseien van Roubaix.

De Maastrichtse renner liet zich zien op de route die deel uitmaakt van de negende etappe in de Tour.

Verkenning
Duidelijk is dat Dumoulin dit deel van de Tour de France heeft verkend. De renner rijdt dit jaar de Giro in Italië, maar deelname aan de Tour heeft hijzelf nog niet bevestigd.

Giro
Eerder zei Sunweb-ploegleider Aike Visbeek dat Dumoulin komende zomer niet alleen de Giro maar ook de Tour rijdt. In januari stelde Dumoulin nog dat deelname aan de Tour afhangt hoe hij uit de Giro komt.

Bron de Limburger

Wie weet is Parijs-Roubaix ook wel iets voor hem. Of moet ie binnenkort op hoogte ?
Tinuz 28 maart 2018 21:32
Je moet 'm tegenwoordig haast met een vergrootglas zoeken, die Tom Dumoulin. Hij lijkt wat mensenschuw geworden te zijn na zijn succes in de Giro.
Zijn laatste twitterbericht dateert ook alweer van een half jaar geleden.

Enfin, het lijkt er toch op dat zowel de Giro als de Tour op zijn programma staan. Beide om serieus voor het klassement te gaan ook, zo lijkt het.
Daar gaat gezonde ambitie vanuit, dus voorlopig mag hij van mij nog wel even in de onbekendheid verblijven.
veluweracer 29 maart 2018 13:25
Ik vind dat Dumoulin vooral druk is met downsizen van zichzelf. Niemand mag nog iets verwachten van hem want 'o wee' hij zou er eens extra druk door kunnen ervaren.
Eddy Veen 29 maart 2018 13:36
Ik denk dat Tom Dumoulin vooral moet doen waar hij zichzelf het lekkerst bij voelt.
Wanny 29 maart 2018 16:47
Tom Dumoulin heeft groot gelijk dat ie zich een beetje verstopt. Die kan hier niet meer over straat zonder dat er volk om een selfie komt vragen.
Walnoot 29 maart 2018 18:22
Hij woont dan ook net over de grens in België. Niet vanwege die reden, maar het helpt wel.
Cyclad 29 maart 2018 19:10
Wat een overtrokken en zielige reactie van de meest vervelende persoon op dit forum.
Cyclad 29 maart 2018 19:10
Slimmerd 29 maart 2018 19:51
Sjorsoll 29 maart 2018 20:07
Noem eens wat voorbeelden...
Pyama 29 maart 2018 21:39
Ik dacht dat ik dat was volgens jou. Ik lees vooral een normale mening die ziet op het noet tegen druk kunnen verhaal van Dumoulin zelf. Je speelt opnieuw weer onnodig op de man.
Luijt 29 maart 2018 23:06
Grappig, al die onverwachte antipathieën. Ik zal ook eens goed gaan opletten Ad.
Tjappie2 29 maart 2018 23:43
smiling smiley
Het wordt hier zowaar een echte community met bijbehorende sympathie en antipathie. Misschien eens een tv-serie over maken smileys with beer
Carlos Danger 30 maart 2018 00:15
.ziet op het noet...??
Eindhovuh 30 maart 2018 07:56
Het valt me op dat mensen hier vrij snel persoonlijk zijn geraakt als men het niet met hen eens is, of als ze al dan niet terecht gewezen worden op herhalend gedrag etc.
Iets meer incasseringsvermogen houdt het wat relaxter.
veluweracer 30 maart 2018 14:56
Tom schijnt hier veel prikkers een nat kontgaatje te bezorgen.
Bromertà 30 maart 2018 16:20
Kijk, dat denk jij dan weer te weten. Zo hebben velen een specifiek interessegebied.
Slimmerd 30 maart 2018 17:07
Je vergeet over doping te praten
Man zonder hamer 30 maart 2018 19:44
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tom schijnt hier veel prikkers een nat kontgaatje
> te bezorgen.

Door het nemen van teveel gelletjes?
Luijt 31 maart 2018 13:27
Sjorsoll 01 april 2018 22:08
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/04/2018 22:09 door Sjorsoll.
Sjorsoll 01 april 2018 22:09
Horsie is back 01 april 2018 22:44
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik vind dat Dumoulin vooral druk is met downsizen
> van zichzelf. Niemand mag nog iets verwachten van
> hem want 'o wee' hij zou er eens extra druk door
> kunnen ervaren.

Tom lijkt zo van een afstand inderdaad wel bezig met wat veluweracer dan noemt downsizen van zichzelf.
Hier kan ik wel iets mee, want als iemand daar altijd mee bezig is geweest is het Bob Dylan, daar is ie weer.
Maar er is ook niemand die meer dan Dylan altijd bewees, dat hij iedereen (meestal) ver vooruit liep.

Misschien is Tom Dumoulin ook wel zo'n soort mens, iemand, die moeite heeft met wat hij teweeg brengt bij anderen (bij Dylan, was het The Messias, heel toepasselijk right now) en bij hem gebeurde dit na de Giro winst en de wereldtitel in dat mooie Trondheim. Hij mag dan moeite hebben met fame, zoals Dylan (I'm common, average too, to speak to me is the same as speaking to you), hij heeft toch maar al te vaak geen medelijden met zijn tegenstanders.

Dus laten we het daar maar op houden.

En dan nog iets. In onze moderne tijd is er kennelijk een overgrote belangstelling voor zaken, voordat ze gebeuren.
Zo las ik in het verleden wel tien keer dat Bolt ging lopen, terwijl hij bij wijze van spreken maar één keer liep.
De moderne preutsheid noopt er kennelijk meer toe meer waarde toe te kennen aan het voorspel dan aan het echie.
Was het maar elke dag, 1 april. grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen