Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Als je wint....

Gepost door ton duk 
ton duk 06 april 2018 10:23
Eazster 06 april 2018 10:54
Goh origineel. Waarom niet een bossche bol he Ton.
Studio Badmuts 06 april 2018 10:55
Een dankbare kopman, mooi!
Heeft ie inmiddels al een Ferrari gekocht?
ton duk 06 april 2018 11:12
Niet te versmaden, de chocoladebol van De Groot cool smiley
gr
Tjappie2 06 april 2018 11:21
Zou een mooi item zijn: Niki die in z'n Ferrari door Het Bos scheurt.
Tinuz 06 april 2018 11:27
Het zijn dus net mensen, die wielrenners. Pimps. Ik zou me bijzonder opgelaten voelen als ik een Rolex cadeau zou krijgen. Voor die Keisse is het blijkbaar naar eigen zeggen "een droom" om zo'n ding te hebben. Het morele verval.
Ben nu vooral benieuwd wanneer de eerste rel naar buiten komt!
Fashionisto 06 april 2018 11:32
Dan toch liever een bling-bling espressomachine...
[www.hln.be]
Sjorsoll 06 april 2018 12:35
Door het Bos van Wallers ja. Niki die zondag in z'n Ferrari Parijs-Roubaix wint met een verschil van drie uur op de nimmer 2. Dàt is een mooi item.
Bromertà 06 april 2018 12:40
Tja, de leegte van een wolvenroedel slaat neer in de vorm van een pooierklok. Zat er nog een kek songtekstje bij? Iets van die engelstalige Timmerman?
Remko 06 april 2018 13:42
Bepaald geen reclame voor the wolf pack als je het mij vraagt.
Arsimo 06 april 2018 13:44
Vraag me af of een Ferrari het Bos wel overleeft. Die dingen liggen nogal laag op de weg en vereisen een redelijk glad wegoppervlak..

Die drie uur voorsprong zou dan wel eens -10 uur kunnen worden.
Arriere de la course 06 april 2018 13:58
Dit is toch iets wat al jaar en dag gebeurd? Deed Pozzato niets iets gelijks na zn Milaan San Remo winst?
Remko 06 april 2018 14:02
Het vervelende is dat het nu uitgebreid in de pers wordt uitgemeten.
Eindhovuh 06 april 2018 14:30
Ik vind je vrij hard in je oordeel.
veluweracer 06 april 2018 14:57
Er is maar één echte Wolfpack. En die lijken tenminste ook echt op wolven.
Eindhovuh 06 april 2018 15:02
Blijkbaar zijn de ploegmaats blij met deze geste. En blijkbaar is in het universum van Terpstra zo'n cadeau betaalbaar en een goed idee.
Lekker laten gaan.
Remko 06 april 2018 15:25
Ja, hij moet het vooral ook helemaal zelf weten. Het lijkt mij alleen zo'n opzichtige manier om je teamgenoten nog meer voor je te winnen of zo (Loyaliteit die verdien je in de wedstrijd dacht ik). Daarnaast is er natuurlijk geen patseriger cadeautje te verzinnen dan een Rolex. Op het kamp lopen ze ook allemaal het zo'n klok. Maar goed, mag van ganser harte hopen dat hij zondag weer wint.
El Chaba 06 april 2018 15:45
Sjorsoll 06 april 2018 16:00
Ik weet überhaupt niet of Ferrari's mee mogen doen.

Maar gewoon met die bezemwagen over het peloton heen en demarreren maar.
Walnoot 06 april 2018 16:23
Op het kamp zijn ze meestal wel nep (afhankelijk van hoe crimineel het kamp is). En nog patsiger kan natuurlijk altijd, je kan ze ook allemaal meenemen om een week champagne te gaan zuipen en hoeren te naaien in St. Tropez. Of een Ferrari geven. Of een penthouse.

Als je een groep hoog presterende mannen bij elkaar zet en ze een hoop geld geeft, dan moet je niet verwachten dat ze elkaar een theaterbon cadeau doen als ze iets groots te vieren hebben. Mag je best wat van vinden, maar daar gelden nu eenmaal andere normen dan op de prik.
Eindhovuh 06 april 2018 16:23
Ik denk dat jij een beetje onderschat dat het gaat om professionele wielrenners voor wie hun bankrekening belangrijker is dan teamgevoel e.d.
In het peloton wordt regelmatig de portemonnee getrokken om congsi's te smeden, tijdelijke knechten te kopen, etc.
Curzio 06 april 2018 16:44
Zeven keer het verzameld werk van Shakespeare was ook een leuke geweest.
predator 06 april 2018 16:46
Arriere de la course Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dit is toch iets wat al jaar en dag gebeurd? Deed
> Pozzato niets iets gelijks na zn Milaan San Remo
> winst?

Precies dit inderdaad. Dat mensen zich hier nog druk over kunnen maken. En als we toch iets te zeiken hebben; een Rolex is in ieder geval duurzaam.
Sjorsoll 06 april 2018 17:09
Wat voor een Rolex is het eigenlijk en wat kost zo'n ding?
Cyclinfo 06 april 2018 20:16
Er staat zondag wel een Ferrari aan de start, maar dat is er een met een Team Emirates shirtje aan the finger smiley
Luijt 08 april 2018 09:33
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen