Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Wildcards Vuelta, Aqua Blue is boos

Gepost door Blueprint 
Blueprint 10 april 2018 15:12
Uitnodigingen gaan naar Caja Rural, Cofidis, Burgos en Euskadi. De baas van Aqua Blue was hier niet bijzonder blij mee.

Tjappie2 10 april 2018 15:26
De man lijkt inderdaad wat "pissed off". Ik raad hem aan een glaasje water te drinken, even diep adem te halen en een beetje te kalmeren.
Blueprint 10 april 2018 15:33
Blijft natuurlijk wel vreemd dat je na een relatief succesvol eerste seizoen een stuk minder wildcards krijgt.
Tjappie2 10 april 2018 15:51
Nou ja, Cadel Evans Great Ocean Road Race (WT) Dwars door Vlaanderen (WT), Amstel (WT), Luik (WT), Ronde van Zwitserland (WT), daar lijkt me voor een Iers ploegje niet zoveel op aan te merken.
Hollo Retenstein 10 april 2018 16:37
Ik vind het prijzenswaardig en tegelijkertijd logisch (niet dat het een het ander uitsluit) dat de Vuelta organisatie ervoor kiest om de 3 spaanse ploegen uit te nodigen. Waarom Cofidis de laatste wildcard krijgt is me een raadsel, maar de reden waarom dit onbeduidende Ierse ploegje die wildcard dan zou moeten krijgen is dat evenzeer.

- Ah, de Franse ploeg heeft de Herrada broertjes, Maté en Navarro in dienst. Ten opzichte van 0,0 spanjaarden in Ierse dienst. Zal er ongetwijfeld iets mee te maken hebben.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/04/2018 16:55 door Hollo Retenstein.
Heisenberg 10 april 2018 16:43
Cofidis is, dacht ik, ook sponsor van de organisatie.
Walnoot 10 april 2018 16:58
Je meende dat vast als een grapje, maar ik trap er toch in: Cofidis is een vaste sponsor van de Vuelta, heeft een paar interessante Spanjaarden in de ploeg en is daarnaast ook nog eens gewoon de beste Pro-conti ploeg die er is. Staat zeker bovenaan de lijst bij de Vuelta.
Carlos Danger 10 april 2018 17:40
I send you a pack of Kleenex
Pyama 10 april 2018 18:08
De Ieren zijn vooralsnog behoorlijk onzichtbaar. Niet gek dat een traditioneel wielerfans als Spanje zijn eigen teams koestert. Weer zi’n man die roept dat ie het allemaal anders doet. Waar is One? Pegasus? High Road? Tinkoff?
Snorfietser 10 april 2018 20:32
Ik snap zijn frustratie wel. Vorig jaar de kans gekregen en het meer dan waar gemaakt. Heel frustrerend dat je daarvoor niet wordt beloond. Dat de Vuelta kiest voor de Spaanse ploegen vind ik dan ook weer een logische keuze.
Clavan 10 april 2018 21:43
Jammer. Ik had ze graag op hun 3t 1x12 de Angliru of een anders spaans geitenpad op zien kruipen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen