Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Poels start in AGR

Gepost door Luijt 
Luijt 10 april 2018 16:42
Van: NOS.nl

Poels maakt rentree in Amstel Gold Race

Wout Poels staat voor zijn rentree in het wielerpeloton. De Nederlander van Team Sky is voldoende hersteld om zondag te starten in de Amstel Gold Race.

"Het herstel van mijn sleutelbeenbreuk gaat goed", aldus Poels op Twitter. "Zo blij dat ik kan zeggen dat ik kan starten in de Amstel Gold Race."

Poels liep zijn sleutelbeenbreuk vorige maand op bij een valpartij in de zesde etappe van Parijs-Nice, waarna een operatie noodzakelijk was. De 30-jarige Limburger is daarvan precies op tijd hersteld om deel te nemen aan de enige Nederlandse klassieker.
Luijt 10 april 2018 16:44
Vriend Poels, die net als Kelderman nogal eens "iets tegenkomt", om het maar diplomatiek uit te drukken, herstelt wel voorspoedig. Gelukkig maar!

Hup Wout!
Tjappie2 10 april 2018 16:48
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------

>
> Hup Wout!

+1
Heisenberg 10 april 2018 16:49
Laatste Nederlandse winnaar 2001, laatste podiumplek(ken) 2009. Het wordt tijd. Maar verwacht er niet veel van. Poels lijkt me de sterkte Nederlander voor dit werk, maar heeft ook Kwiatkowski in de ploeg. Mollema en Slagter zullen ook wel in aanmerking komen voor een (verre) ereplaats.

Bij Lotto-Jumbo leek Roglic me een logische kopman voor zondag maar vooral voor de Waalse wedstrijden, maar daar denkt de ploegleiding (of hij zelf) blijkbaar anders over.
Ridder Kale Knikker 10 april 2018 16:52
Waar heb je die informatie vandaan? En het zou toch verdomd jammer zijn mocht Roglic inderdaad niet starten.
ton duk 10 april 2018 17:35
Heisenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> Laatste Nederlandse winnaar 2001, laatste
> podiumplek(ken) 2009. Het wordt tijd. Maar
> verwacht er niet veel van. Poels lijkt me de
> sterkte Nederlander voor dit werk, maar heeft ook
>. Mollema en Slagter zullen
> ook wel in aanmerking komen voor een (verre)
> ereplaats.

Ik nomineer dan Lammertink voor een dichte ereplaats...
Vorig seizoen kwam ie er achter dat zo'n Baskenland niet in zijn kouwe kleren ging zitten...nu, een jaar Katusha verder, ondervind ie, hopelijk ,juist de voordelen van Baskenland. Mergelland-Baskenland-BP-AGR zou voor hem een ideale route zijn geweest bij TLJ.NL...helaas,hopelijk komt 't er nog 's van...aldus fan Ton DUK smiling smiley
gr
Remko 10 april 2018 21:24
NL heeft renners om op alle terreinen mee te doen voor winst. Laat dat nu net niet het geval zijn voor de enige ‘klassiekert’ die NL rijk is, de AGR. Volgens de bookies bij de 25 grootste kanshebbers géén Nederlanders.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/04/2018 22:36 door Remko.
Carlos Danger 10 april 2018 21:40
€ 5 op Weening.
Poupoe 10 april 2018 22:00
Alle ballen en 5 kroonkurkjes op Robert Gesink!
Eindhovuh 10 april 2018 22:31
Wellicht kan hij wat hardheid opdoen voor een week later. Maar lijkt mij kansloos,zonde.
Mollema lijkt mij de enige Nederlander die hier kan stunten, maar bij een normaal verloop zal hij rond plek 5 a 10 eindigen.
Wellicht een idee om eens vroeg in de finale aan te vallen?
Eddy Veen 11 april 2018 06:43
Dat voorspoedige herstel van Poels heeft niets met Keldermans situatie te maken. Het is niet zo dat hij beter zijn best doet om te herstellen. Het is al erg genoeg voor Wilco en hij verdient alle steun.
ton duk 11 april 2018 07:45
Remko Schreef:
-------------------------------------------------------
> NL heeft renners om op alle terreinen mee te doen
> voor winst. Laat dat nu net niet het geval zijn
> voor de enige ‘klassiekert’ die NL rijk is, de
> AGR. Volgens de bookies bij de 25 grootste
> kanshebbers géén Nederlanders.

Ik tel daar al jaren ook MSR bij...
AGR en MSR winnen en deze "generatie" maakt DUK volledig tevreden
TdF is natuurlijk een ander paar mouwen....
gr
Eazster 11 april 2018 08:46
Misschien kan een "Kreuziger' scenario wel eens van toepassing zijn voor Mollema of Gesink. Poels zie ik hier alleen warm rijden. Vindt dat draaien en keren volgens mij ook eigenlijk niks. Steevast op de toch redelijk makkelijke Loorberg eraf of achterin.
bakfiets 11 april 2018 08:53
oscar riesebeek voor de grote verassing
ton duk 11 april 2018 09:11
Dan doe ik een salto van blijheid...
gr
merijntje mortirolo 11 april 2018 16:21
-
Salto?

In jouw geval wordt dat hoogstens een krakkemikkige koprol.

HUP Riesebeek! (Wie?)
Cyclad 11 april 2018 20:21
Dat hebben ze wel, maar ze starten niet. Kelderman, Dumoulin, Oomen.
Ook Timo Roosen zou het moeten kunnen, maar omdat hij het zondag verstandiger vond om kansloos Parijs-Roubaix uit te rijden geef ik geen stuiver voor hem.
Beste Nederlander in de uitslag? Antwan Tolhoek
Of de renner die Merijntje aanduidt.
Luijt 11 april 2018 21:09
De Geulhemmerberg, daar moet Mollema gaan...
LD88 11 april 2018 22:56
Als Mollema niet bij de top 25 hoort bij de bookies dan die anderen ook niet. Bauke is absoluut onze beste heuvelklassieker man.
Sjorsoll 12 april 2018 09:00
Tenzij Gesink ineens een werelddag heeft zoals in 2009, maar die was niet best in Parijs-Nice.
Sjorsoll 12 april 2018 09:14
Er zit alleen geen Jaizkibel in de AGRsad smiley
LD88 12 april 2018 09:34
Die Gesink bestaat al lang niet meer.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen