Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

WP voorpret

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 17 april 2018 19:14
Ik lees dat Gesink kopman is.
Zouden ze niet beter de Tier fris onderaan de muur af kunnen zetten?
Wel sterke ploeg, op papier.
ton duk 17 april 2018 19:28
Ik verwacht gewoon dat Boom met de -1 start...en terecht
gr
Blueprint 17 april 2018 20:48
Eens, neem aan dat De Tier zich ook niet hoeft op te offeren voor een negentiende plek van de renner die ooit zoveel meer kon.
Sjorsoll 17 april 2018 20:58
Ook eens, maar de Waalse Pijl is ook geen opoffer koers. Je hebt een paar man nodig voor het afzetten aan de Muur en daarna is het gewoon hard klimmen.
lodjan 17 april 2018 21:02
Kruijswijk is kopman, draagt de 1.

[www.procyclingstats.com]
ton duk 17 april 2018 21:27
Typisch. normaal hanteren ze laf het alfabet..
gr
AK 17 april 2018 21:46
Wel een opvallende statistiek. Dit is voor het eerst sinds 2012 dat Kruijswijk start in een voorjaarsklassieker. Toen reed hij zonder veel resultaat het "Ardennen" drieluik.
Brieske 17 april 2018 22:00
Strontkoers. Een massaspurt heeft meer kanshebbers.

Groet
LD88 17 april 2018 22:16
Valverde heeft deze koers nog altijd vaker verloren dan gewonnen, ook als hij morgen weer wint.
Tjappie2 17 april 2018 22:17
Brieske Schreef:
-------------------------------------------------------
> Strontkoers. Een massaspurt heeft meer
> kanshebbers.
>
> Groet

Dat komt alleen doordat 'de onverslaanbare' zich niet in massaspurts wenst te mengen.
Brieske 17 april 2018 22:57
Kittel heeft ook vaker massaspurts verloren dan gewonnen.

Groet
Arsimo 18 april 2018 00:57
Als Valverde wint heeft-ie 6 keer gewonnen en 6 keer niet. (1 uitslag is namelijk geschrapt).
Prikdude 18 april 2018 03:13
Voorpret voor de Waalse Pijl, klinkt als voorspel voor een verkrachting.
Luijt 18 april 2018 10:11
Dit is de enige klassieker waar Gesink top tien kan rijden. Alle ballen toch maar op Gesink.
Eazster 18 april 2018 10:56
Sterke ploeg op papier? Dit is een race waar Jumbo geen een kandidaat voor het podium heeft. Kruiswijk is een typische ronde man, Gesink heeft hier in het verleden goed gereden ,maar lijkt zijn echte klimbenen toch ook verloren. De Tier lijkt inderdaad een beloftevolle renner en die explosie op de Cauberg van pakweg 300 meter was leuk, maar die viel ook echt op 150 van de top compleet stil. Dan is het maar de vraag of hij de Muur van Huy die 2x zo lang is goed kan inschatten.

Movistar en Sky dat noem ik nou op papier machtig sterk.
Eindhovuh 18 april 2018 12:27
JA natuurlijk is LottoJumbo geen favoriet. Maar relatief gezien nemen ze goede renners mee.
Gesink heeft 6x top 20 gereden hier, de Tier vond ik sterk in AGR, juist op de Cauberg, Kruijswijk rijdt normaal niet dit soort koersen maar is een sterke renner bergop, en ook Lindeman maakte in AGR een prima indruk. Dan heb je nog Clement die eigenlijk altijd en overal op niveau zijn werk doet, laatst in de Volta nog, en Boom die zijn km's maakt.
Voor TLJ-begrippen een sterk team dus.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen