Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Eerste profzege Lambrecht in Noorwegen

Gepost door Anony 
Anony 24 mei 2018 18:38
Toch ook een postje waard. Een van de Belgische goudhaantjes, meteen een leuke zege in zijn eerste profjaar. Pakte de derde en laatste rit in de Tour des Fjords na een sprint bergop tegen Albasini en Boasson Hagen. Je moet het toch maar doen. Wordt daarmee in het eindklassement ook tweede na de Zwitser, denk ik.
Sub Culture 24 mei 2018 18:49
Leuk!
Toch één van dé toppers bij de beloften vorig jaar al moest hij het bergop doorgaans afleggen tegen Bernal.
Cyclad 24 mei 2018 18:57
Knappe zege van Lambrecht. Hij is nog niet zo ver dat hij met Bernal kan wedijveren (hadden we ook niet verwacht toch?) maar deze zege is fraai en verraadt zijn klasse.
Of hij 2e is in het klassement weet ik niet zeker, zou ook Ligthart kunnen zijn, die ook een puike Tour des Fjords reed.
El Chaba 24 mei 2018 20:52
Eens, zegt ook echt wel iets. En dit is tenminste een échte profzege in tegenstelling tot..
Prikdude 24 mei 2018 21:19
Bernal is in een keer zo ver dat er voor 99% van het peleton geen wedijveren meer aan is...
Remko 24 mei 2018 21:25
Knappe overwinning. Die knaap komt er wel.
El Chaba 25 mei 2018 00:14
Dat zei men over Betancur ook eens..
Afgezien van fysieke kwaliteiten zijn er zoveel andere factoren die bepalen of je ooit een echte topper op de lange termijn kan zijn..
Walnoot 25 mei 2018 09:28
Als ik kijk naar het lichaam waarmee Betancur nu doodleuk tot in de finale met de toppers omhoog rijdt, kan ik ook niet anders denken dan dat hij met wat kilo's minder gewoon podium zou rijden. En dat onze vriend bijzondere genen heeft. Zal wel wat Belgisch bloed in zijn familie zitten.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen