Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Heistse Pijl (1.1)

Gepost door Anony 
Anony 02 juni 2018 17:22
Emils Liepins wint verrassend de Heistse Pijl. De Let van One Pro Cycling was met de al even verrassende Aksel Nõmmela de enige die een ultieme aanval bergop van Jens Adams kon beantwoorden, en in een sprint kon hij nog net de teruggekeerde Wouter Wippert afhouden.

Naast de vierde plek van Adams waren er nog glansrollen voor veldrijders. Supertalent Thomas Pidcock werd zesde (en won daarmee volgens mij de pelotonsprint), Laurens Sweeck was de strijdlustigste en veroverde daarmee de 'Trofee Michael Goolaerts'. De renner die in Parijs-Roubaix overleed was zijn trainingsmaat.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/06/2018 18:48 door Anony.
Anony 02 juni 2018 17:23
De Nederlander Cees Bol werd vijfde en is de nieuwe leider in de Napoleon Games Cycling Cup.
ton duk 02 juni 2018 18:03
Anony Schreef:
-------------------------------------------------------
> Supertalent Thomas
> Pidcock werd zesde (en won daarmee volgens mij de
> pelotonsprint)

Nu weet ik niet of uwes beelden gezien hebt (ik niet) maar met op plekken 2 en 5 HOL-sprinters waag ik die zin te betwijfelen ?
gr
Anony 02 juni 2018 18:08
Het was een sprint met vier, met Bol er net achter, en volgens mij dan de rest van het pak. Heb de beelden in een flits gezien.
Ze waren met drie weg, en de twee Nederlanders kwamen er nog net bij. Althans Wippert.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/06/2018 18:08 door Anony.
Anony 02 juni 2018 18:10
Beelden op YouTube

Zoals ik zei dus. Pidcock met een late jump/lange sprint de eerste van het pak.
merijntje mortirolo 02 juni 2018 18:46
Quote
Anony
Est

Let.
Anony 02 juni 2018 18:47
MarcoV 02 juni 2018 19:12
Fraaie terugkeer van Wippert in de spits van de koers, hij wellicht toch de man die ooit eindelijk de eerste seizoenszege van Roompot gaat behalen
ton duk 02 juni 2018 20:18
Jammer dat dat niet helemaal te zien was...
Bol had nog wel ff meer gas kunnen geven voor een Roompotcontract 2019....
Jammer doch knappe laatste kilometer van Wippert (en Bol)
gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen