Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Mike Teunissen naar Bahrain Merida?

Gepost door Le Puncheur 
Le Puncheur 09 juni 2018 08:10
Samen met Rohan Dennis en Phil Bauhaus zou Mike Teunissen in de belangstelling staan van Bahrain Merida.

[www.cyclingnews.com]

Dit vind ik eerlijk gezegd toch jammer. Bij Sunweb kreeg hij alle kansen om zichzelf te ontwikkelen. De kans dat hij bij de Oliesjeik het voorjaarseizoen voor zichzelf mag rijden is niet groot.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/06/2018 08:10 door Le Puncheur.
Leon 09 juni 2018 08:40
Of ie nou bij Matthews in de ploeg rijdt of bij Colbrelli, veel verschil zal dat niet maken voor z'n eigen kansen.
Slimmerd 09 juni 2018 08:52
Met de geruchten rondom Van Avermaet lijkt me Bahrein geen ploeg voor eigen kansen, al is rijden aan de zijde van Greg ook geen verkeerde leerschool
lodjan 09 juni 2018 09:29
Lijkt me een goede ontwikkeling voor Mike. Financiële verbetering, medekopman in de Vlaamse klassiekers. Hij vindt daar Tristan Hoffman als ploegleider.
predator 09 juni 2018 10:06
Prima ploeg voor 'm. Professioneel en sterk.
veluweracer 09 juni 2018 11:24
Tristan Hoffman. Middelmatige renner die het tot ploegleider schopt. Daarom stelt het 'beroep' van ploegleider niks voor.
Je moet vooral goed kunnen zwijgen en het liefst wat duistere contacten hebben.
Bromertà 09 juni 2018 11:33
Je zit op babyvoeding te doelen? Of toch gewoon Haglund?
Eddy Veen 09 juni 2018 11:36
Waarom zou een middelmatige renner geen goede ploegleider kunnen zijnconfused smiley.
Cecchini 09 juni 2018 12:05
Zie van Gaal, Joachim Low, Co Adriaanse. Nee dan van Basten, Gullit, en nog een paar van die namen.
El Chaba 09 juni 2018 12:18
Bull shit inderdaad.
veluweracer 09 juni 2018 12:51
Eddy Veen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Waarom zou een middelmatige renner geen goede
> ploegleider kunnen zijnconfused smiley.

Dat kan zeker. Die jongens zijn het makkelijkst om mee te werken. Zijn al lang blij dat ze onder de pannen zijn. Zullen ook alles toestaan wat van bovenaf opgelegd wordt. En houden netjes hun smoeltjes dicht
Walnoot 09 juni 2018 12:58
Tis niet dat het werkt hoor, andere mensen afzagen om er zelf een minder grote kneus door te lijken. Dus hup, terug naar je hok en trouwen met je tante daar op de Veluwe.
Cecchini 09 juni 2018 13:01
van Gaal, netjes zijn smoel houden ?
Carlos Danger 09 juni 2018 13:22
Had hij het maar gedaan. Was misschien wel een toptrainer geworden.
merijntje mortirolo 09 juni 2018 13:40
LD88 09 juni 2018 13:48
Niet dat ik het met hem eens ben, maar hij heeft het over ploegleiders en niet voetbaltrainers. Daar zit wel een verschil in, een trainer in het voetbal heeft veel invloed dan een ploegleider in het wielrennen.

Maar in beide en eigenlijk alle sporten hoef je niet zelf een topper geweest te zijn om een goede trainer/coach/ploegleider etc. te zijn.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/06/2018 13:49 door LD88.
Massimo 09 juni 2018 15:10
Er zijn natuurlijk veel meer middelmatige topsporters dan uitmuntende topsporters. En daarom dus ook verhoudingsgewijs meer trainers/ploegleiders met een middelmatige topsportcarriere achter de rug. Plus nog het praktische feit dat de "uitmuntenden" het vaak niet nodig vinden/hebben om nog bij te verdienen na hun actieve carrière. En bijkomend nog dat voormalige wereldtoppers meer "aandacht" vergaren op het moment dat het in hun "tweede loopbaan" wat minder gaat. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Beckenbauer, Cruijff, Zidane, Ron Jans.
Adje Wijnands 09 juni 2018 15:34
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tristan Hoffman. Middelmatige renner die het tot
> ploegleider schopt. Daarom stelt het 'beroep' van
> ploegleider niks voor.
> Je moet vooral goed kunnen zwijgen en het liefst
> wat duistere contacten hebben.


Ben je ongesteld of zo?
De geschiedenis heeft al ruimschoots je ongelijk bewezen dus
moet hier meer aan de hand zijn. Iets persoonlijks misschien?
On topic: ik vind het eigenlijk wel jammer en had verwacht dat
Sunweb de ploeg verder zou gaan uitbouwen.
Theunissen heeft de potentie om (semie-) klassiekers te winnen
en dat zie ik hem liever bij zijn huidige ploeg doen die toch al onderbezet is.
Curzio 09 juni 2018 15:41
Zidane ja, die liet de opstelling bepalen door Ramos en Ronaldo toch?
Massimo 09 juni 2018 15:45
Je zal toch op De Veluwe wonen en ieder avond naast een ongesteld stuk gesnolte Tijd Voor Max moeten kijken. Gelukkig voldoende bomen aldaar, nu nog een touw......
Massimo 09 juni 2018 15:50
Delegeren is ook een kunst.
Sjorsoll 09 juni 2018 16:32
Een goeie ploegleider zijn is 1 weten wat een profrenner doormaakt en hoe hij het beste uit zichzelf kan halen en 2 een persoon met leiderschapskwaliteiten zijn.
De allerbeste sportcoaches zijn meestal niet de beste sporters geweest.
El Chaba 09 juni 2018 17:04
Inderdaad, met die spelers zouden zelfs jij en ik waarschijnlijk de Champions League hebben gewonnen.. winking smiley
El Chaba 09 juni 2018 17:07
Eigenlijk zou er hier een ondergrens qua IQ moeten worden ingesteld, dan blijven we tenminste verschoond van dit soort stupide opmerkingen.
veluweracer 09 juni 2018 18:21
Ik kan alles hebben. Ik word er niet warm of koud van.
Zelfs een andere mening stijgt me niet naar de bol.grinning smiley
Slimmerd 09 juni 2018 19:53
Twee keer trouwen met dezelfde tante....
bakfiets 09 juni 2018 21:44
Hoffman heeft meerdere malen top 10 gereden in een klassieker dan ben je niet middelmatig
Slimmerd 09 juni 2018 21:58
ton duk 10 juni 2018 08:28
lodjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Lijkt me een goede ontwikkeling voor Mike.
> Financiële verbetering, medekopman in de Vlaamse
> klassiekers. Hij vindt daar Tristan Hoffman als
> ploegleider.

Dat medekopman zijn is Vlaamse Klassieker gaat ie nu bij Sunweb toch ook worden voor 2019 en verder ?
Het knechten voor een niet presterende kopman in voorgaande seizoenen begint vruchten af te werpen...ik zie 'm het liefst die vruchten bij Sunweb plukken ?
gr
Curzio 10 juni 2018 11:06
Laten we beginnen met het in acht nemen van de fatsoensnormen. Dan zien we daarna wel verder.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen