Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Van Trijp wint een massasprint in de Ronde van Servië smileys with beer #46

Gepost door lodjan 
lodjan 09 juni 2018 20:04
Cyclad 09 juni 2018 20:33
El Chaba 10 juni 2018 03:37
Interessant, zeg..
ton duk 10 juni 2018 08:44
Rijdt een goed seizoen maar niet goed genoeg om een stap naar een Roompot te maken...…….?
gr
Cyclad 10 juni 2018 09:59
Dat vraag ik me af. Van Trijp zou een aanwinst zijn voor Roompot, daar ben ik zeker van. Het is ook niet zo dat er veel andere talenten staan te trappelen qua resultaten, Cees Bol en Julius Jelmer van den Berg uitgezonderd.
Ik ben niet zo enthousiast over de huidige lichting talenten, zeker bergop zie ik niemand die enige potten breekt. Jammer.
ton duk 10 juni 2018 13:54
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------
>
> Ik ben niet zo enthousiast over de huidige
> lichting talenten, zeker bergop zie ik niemand die
> enige potten breekt. Jammer.

Eens, die zie ik ook niet
gr
Horsie is back 10 juni 2018 14:12
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Interessant, zeg..

Weet je wat nog interessanter is? Büchli en Bos die regelmatig in Japan winnen en gisteren in Baku, waar de Nederlandse vrouwen en meisjes een clean sweep uitvoerden op het WK BMX. Even ligt de G-spot van het wielrennen in Gelderland.

De moraal van het verhaal: als je dan toch over de glorie van het Nederlandse wielrennen wilt schrijven, doe het dan goed.
Tjappie2 10 juni 2018 22:21
Maar kan je BMX wielrennen noemen? Of Trials, of cycle ball. Ik bedoel, waar leg je de grens?
Horsie is back 10 juni 2018 23:26
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maar kan je BMX wielrennen noemen? Of Trials, of
> cycle ball. Ik bedoel, waar leg je de grens?

Waarom niet,Tjappie2? Niet dat ik zo erg kien ben om in no time naar beneden te suizen en in feite elke race het risico te lopen in het ziekenhuis te belanden,
maar BMX is wel degelijk een moderne tak van wielrennen. Trials en cycle ball hebben elk een eigen naam en zo kun je ze ook benaderen.

We moeten niet te fundamenteel worden, want dadelijk is wielrennen ineens helemaal geen sport meer, want welke verband ziet Tjappie2 dan met onze verre cavemenvoorvaderen? Dan blijft alleen de sprint, de duurloop, hoog- en verspringen en het speertje werpen over. Het hamerslingeren zou ook nog kunnen, want de wilde beesten moesten natuurlijk op afstand een steen voor hun grote kop krijgen.

Mijn reactie was natuurlijk ingegeven om sommigen duidelijk te maken, dat ze wel erg navelstaarderig bezig zijn. Maar of dat helpt? grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen