Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Ervaringen met eurosport player

Gepost door Ridder Kale Knikker 
Ridder Kale Knikker 12 juni 2018 13:05
Beste mede-prikkers,

Heeft er iemand onder ons ervaringen met de eurosport player? Ik ben in de zomer 5 weken naar het buitenland en nu leek me de player een aardig instrument om toch enigszins het fietsen te kunnen blijven volgen. Het jaarabonnement schijnt nu ook te zijn verlaagd naar 2 tientjes, dus dat is ook gunstig. Kortom: wie helpt me aan wat infomatie over recente ervaringen? Ik las negatieve recensies, maar die waren al wat ouder.

Alvast bedankt voor uw reactie, gegroet!
Tjappie2 12 juni 2018 13:18
Het enige dat ik (uit de tweede hand) weet is dat het opzeggen nogal een crime kan zijn.
Horsie is back 12 juni 2018 13:53
Tjappie2 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het enige dat ik (uit de tweede hand) weet is dat
> het opzeggen nogal een crime kan zijn.

Als je abonnement verloopt krijg je gewoon geen toegang meer. Dat is alles.
Ach, negatieve recensies. Die krijg ik ook wel eens, maar wat moet je met kritiek van half Wat over heel Watt? grinning smiley
Robotica van Belleghem en Olijke Karst, wat is daar nou mis mee. En de skin crawling stem van hoe heet ze al weer?
Walnoot 12 juni 2018 14:16
Werkt voor mij perfect. Beeldkwaliteit is prima, je kan uitzendingen zonder reclame streamen, uitzendingen terugkijken enz. Heb meerdere keren een abonnement van 1 maand gehad. Geeft direct na betaling toegang en houdt simpelweg een maand later op. Heb nooit op moeten zeggen.
Jippie 12 juni 2018 16:24
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de Eurosport Player. Veel uitzendingen live en goed te volgen. En goed te streamen naar de TV. En veel uitzendingen zijn later nog terug te kijken.
Mijn advies....altijd doen.
Sjorsoll 12 juni 2018 16:37
Ik heb er geen ervaring mee, maar bekijk even je rechten per land. En je blijft binnen Europa neem ik aan? winking smiley Waarschijnlijk open deuren, maar voor de zekerheid.
Carlos Danger 12 juni 2018 16:49
Extra geld vragen voor Teen&Braksel.
Je moet maar durven.
Tjappie2 12 juni 2018 16:55
Brutalen hebben de halve wereld. Maar je krijgt Karsten en Jeroen er ook bij smiling smiley
Carlos Danger 12 juni 2018 17:01
Horsie is back 12 juni 2018 20:28
Carlos Danger Schreef:
-------------------------------------------------------
> Extra geld vragen voor Teen&Braksel.
> Je moet maar durven.

Gelukkig wordt hier niet gecollecteerd om dit te kunnen lezen.
Brieske 12 juni 2018 23:27
Ook ik ben een player en snap wel dat mijn broers niet voor hosselen, jeweetzelluf!

Groet
Massimo 13 juni 2018 00:26
Pleefiguur lijkt me toch meer van toepassing.
Cyclad58 13 juni 2018 19:42
Voor die paar euro per maand is het een heel goed middel om koersen die je anders moet missen toch te volgen. Beeldkwaliteit is doorgaans uitstekend. Ik ben er heel tevreden over.
rustdag 14 juni 2018 08:27
Mooi om te lezen,dat de player bij jullie zo goed bevalt.. Ik heb hem voor de koers niet nodig.maar hij lijkt mij wel erg handig tijdens de OS. Bij de zomerspelen biedt hij denk wel uitkomst,om alles te volgen wat jezelf graag wilt zien. Want de gratis Streams bij de NOS moeten we nu missen. die rechten heeft Eurosport nu.
Ridder Kale Knikker 14 juni 2018 09:16
Dank jullie hartelijk voor de reacties! Ik heb inmiddels de player ook aangeschaft en werkt prima.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen