Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Telegraaf: Teunissen naar Jumbo, Gesink + 3 jaar

Gepost door lodjan 
lodjan 30 juni 2018 10:25
Teunissen zou niet Bahrein gaan, maar terug naar Jumbo. Gesink zou voor drie jaar hebben bijgetekend.

[www.telegraaf.nl]
Sub Culture 30 juni 2018 10:56
Dat is wel leuk voor zo'n Gesink, de voorbije seizoenen vrijwel niks presteren en toch een contract van 3 jaar onder je neus geschoven krijgen.
Cyclad58 30 juni 2018 11:03
Als het klopt dan begrijp ik niet zo heel veel van de move van Teunissen.
ton duk 30 juni 2018 11:07
dat heb ik hier toch al 's uitgelegd ...zijn reden van vertrek...het gebrek van vertrouwen in 'm en focus op anderen ..Blijkbaar hebben ze Teunissen nu weer overtuigd )
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/06/2018 11:09 door ton duk.
El Chaba 30 juni 2018 11:10
Tinuz 30 juni 2018 12:02
Teunissen ook niet naar de Tour naar eigen zeggen. Ik heb de indruk dat Teunissen zichzelf chronisch wat overschat. Ik weet niet of dat verkeerd is of juist goed.
El Chaba 30 juni 2018 12:10
Heeft toch een behoorlijk goed Vlaams voorjaar gereden en was daaraan voorafgaand ook nog heel sterk in Paris-Nice.
En nog altijd maar 25 jaar, dus heeft waarschijnlijk nog best groeimarge..
Tinuz 30 juni 2018 12:15
In elk geval is het opmerkelijk dat hij met ongeveer dezelfde reden dat hij van LottoNL naar Sunweb ging, nu weer terug lijkt te gaan.
veluweracer 30 juni 2018 13:40
Ik vraag me af of er belangstelling van andere ploegen voor Gesink is. Het was misschien goed voor Gesink geweest om eens elders aan de slag te gaan. Maar waarschijnlijk erg gehecht aan deze ploeg want veilig en bekend. Maar avontuurlijk dan weer niet.
ton duk 30 juni 2018 16:31
Met Roosen en Teunissen (als bericht klopt) laat TLJ.NL in ieder geval een begin zien van opbouw kasseienploeg...
vBaarle zou hier natuurlijk ook inpassen en dan MvdPoel vanaf 2021...
gr
Fcdh 30 juni 2018 19:50
Willen ze Matthieu willen strikken mogen ze nog wel ergens een pot met geld gaan zoeken.
Tevens hoop ik dat die jongen zich gaat toeleggen op de etappewedstrijden ipv kasseien klassiekers.
Met zijn snelle eindschot in potentie tot heel veel etappeoverwinningen in staat ala Valverde.

Verder inderdaad een prima zet van Lotto Jumbo want ik mis ze wel de afgelopen 2 jaar in het Vlaamse werk.
Buiten Roosen zat er praktisch nooit iemand in de top 50.
Eindhovuh 30 juni 2018 22:06
Het bijtekenen van Gesink zou een aantal jaar terug groot nieuws op het prikbord zijn.
Nu is het een renner in de marge geworden, zo zonde.
ton duk 30 juni 2018 22:10
Tja, voorbijgestreefd door winnaars als Dumoulin, Groenewegen en Terpstra..
In de schaduw vind ik dan weer mooier dan in de marge..
gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen