Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

105th Tour de France (2.UWT), etappe 4

Gepost door El Chaba 
El Chaba 09 juli 2018 17:48




105th Tour de France (2.UWT), etappe 4: La Baule - Sarzeau (195,0 km)

Gelukkig gaan we morgen voor de verandering eindelijk weer eens sprinten..

Profiel:





Profiel tussensprint:





Profiel bonussprint:





Profiel laatste 5 km:








BMC de etappe, Van Avermaet het geel.

Top 10 AK na etappe 3:

1 GREG VAN AVERMAET 87 BMC RACING TEAM 09h 08' 55'' - - -
2 TEJAY VAN GARDEREN 88 BMC RACING TEAM 09h 08' 55'' - - -
3 GERAINT THOMAS 8 TEAM SKY 09h 08' 58'' + 00h 00' 03'' B : 1'' -
4 PHILIPPE GILBERT 104 QUICK - STEP FLOORS 09h 09' 00'' + 00h 00' 05'' B : 2'' -
5 BOB JUNGELS 105 QUICK - STEP FLOORS 09h 09' 02'' + 00h 00' 07'' - -
6 JULIAN ALAPHILIPPE 101 QUICK - STEP FLOORS 09h 09' 02'' + 00h 00' 07'' - -
7 TOM DUMOULIN 32 TEAM SUNWEB 09h 09' 06'' + 00h 00' 11'' - -
8 SØREN KRAGH ANDERSEN 36 TEAM SUNWEB 09h 09' 06'' + 00h 00' 11'' - -
9 MICHAEL MATTHEWS 31 TEAM SUNWEB 09h 09' 06'' + 00h 00' 11'' - -
10 RIGOBERTO URAN 11 TEAM EF EDUCATION FIRST - DRAPAC P/B CANNONDALE 09h 09' 30'' + 00h 00' 35''

Start: 13.05 uur.
Finish: rond 17.50 uur.
Orakel 09 juli 2018 18:37
Tijdsverschillen favorieten na ploegentijdrit
Greg Van Avermaet (gele trui)
Geraint Thomas op 3s
Bob Jungels op 7s
Tom Dumoulin op 11s
Rigoberto Urán op 35s
Rafal Majka op 50s
Jakob Fuglsang op 51s
Richie Porte op 51s
Ilnur Zakarin op 52s
Alejandro Valverde op 53s
Mikel Landa op 53s
Chris Froome op 55s
Adam Yates op 1m00s
Vincenzo Nibali op 1m06s
Romain Bardet op 1m15s
Steven Kruijswijk op 1m15s
Primož Roglič op 1m15s
Bauke Mollema op 1m16s
Daniel Martin op 1m38s
Nairo Quintana op 2m08s
Wanny 09 juli 2018 19:44
Als ze nu op 28 juli rond dit tijdstip nog zo staan...
Slimmerd 09 juli 2018 20:12
Die bonussprint heeft een leuk profiel, zou een mooie finish zijn
Cecchini 09 juli 2018 20:12
Dan is het een wel heel erg saaie tour geworden
Vlaflip76 10 juli 2018 06:43
Ben benieuwd of de G's om de boni gaan strijden
Sub Culture 10 juli 2018 07:13
Gilbert allicht wel.
Bij SKY willen ze de gele trui nog niet, al het gedoe daar rond, je moet ook al eens wat kopwerk doen.
lodjan 10 juli 2018 07:57
Zegetrein ontspoord (en ontspoort?).
Gilbert gaat nog voor geel ja, zie onderstaand artikel uit HLN:

Misstap van Quick Step tijdens ploegentijdrit: Gilbert mist gele trui, onvrede over tactische blunders.

Gilbert mist geel op 5 seconden na

Hij droeg hem al eens één dag, in 2011. Maar op zijn oude dag, minder dan een week na zijn 36ste verjaardag, had daar een tweede gele trui kunnen bij komen voor Philippe Gilbert. Tot diep in de ploegentijdrit had hij er uitzicht op. Maar uiteindelijk kwam Quick-Step vijf seconden tekort. Doodjammer, vond ploegmanager Patrick Lefevere, die het Gilbert dolgraag had gegund.

Ook de renner zelf kon zijn teleurstelling niet verbergen. “Maar wat doe ik eraan?”, zuchtte hij. “Dit is een grote ontgoocheling, maar ik moet ze aanvaarden. Ik zag onderweg de tussentijden. Op zeker ogenblik lagen we zes seconden achter. Dan dacht ik nog altijd dat het kon. Maar toen we te snel met vier vielen, lukte het niet meer. Spijtig.”

Toch heeft Gilbert de hoop nog niet opgegeven. Met een achterstand van vijf seconden op Van Avermaet kan het de volgende dagen nog altijd. “Er komen een paar leuke ritten aan. Ik heb de laatste dagen veel gewerkt voor de ploeg, nu is het tijd om zelf voor een ritzege te gaan. Alles blijft mogelijk.”

Onvrede over tactische blunders

Derde, op zeven seconden van BMC. Een mislukking kon je de ploegentijdrit van Quick Step Floors niet noemen. Maar dat ze de zege en het geel net misliepen, hakte er diep in. Vooral omdat er onderweg flink wat was misgelopen. Eén moment speelde daarbij een cruciale rol. Op een helling kort na het eerste tussenpunt lag de ploeg in liefst drie stukken uit mekaar. Achteraan kwamen Declercq en Gaviria in de problemen, iets daarvoor reden Richeze, Lampaert en Terpstra en vooraan bleven Jungels en Gilbert maar alles geven. Lefevere: “We probeerden nog via de radio te corrigeren. Maar door het lawaai en alle drukte duurde het veel te lang vooraleer ze vooraan doorhadden dat ze moesten vertragen. Tegen dat je dan weer in het ritme bent, ben je tien seconden kwijt. Gebeurt dat niet, winnen we altijd.”

Ook de renners zelf waren er duidelijk door geïrriteerd. “Technisch en tactisch hebben we gewoon geen goede tijdrit gereden”, gaf Lampaert toe. “Ook kwamen we in de finale te rap met vier. Dat Tim en Fernando zo vroeg zouden lossen, was niet gepland. We wisten dat ze niet tot op het einde zouden meekunnen, maar nu losten ze op het slechtst mogelijke punt.”

Gilbert beaamde: “Het is duidelijk dat er fouten zijn gemaakt. Bepaalde punten hadden meer aandacht verdiend op de verkenning. Hier gaan we intern nog over spreken.”



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2018 07:58 door lodjan.
Sub Culture 10 juli 2018 08:18
Ja, het oogde allemaal zeer chaotisch.
Dat ze uiteindelijk nog 3de worden is al redelijk straf.

Nu goed, Gaviria wint een dezer nog een ritje en op de muur van Bretagne zal er niks te doen zijn aan Alaphilippe en dan is het weer allemaal peis en vree.
Wanny 10 juli 2018 08:43
Als ze serieus voor geel wilden gaan, hadden ze de dagen ervoor ook wat minder met de krachten kunnen smijten. Zo'n Declercq had je daardoor waarschijnlijk langer bij je kunnen houden.
rustdag 10 juli 2018 08:47

Een mooie aankomst voor de sprinters.
Eindhovuh 10 juli 2018 09:21
Laatste 300 meter lichtjes omhoog. Op het lijf van Sagan?
Johan 10 juli 2018 09:25
Normaal gesproken gewoon Gaviria.
Curzio 10 juli 2018 09:53
Of toch Sagan.
Slimmerd 10 juli 2018 10:09
Gilbert lezende wil hij morgen voor de boni en dus winst gaan of ziet hij zelf kansen op Mur de Bretagne?
Slimmerd 10 juli 2018 10:11
4km-punt lijkt het belangrijkste in deze aanloop, daar zal QS dus wel op kop zitten en er één lang lint van maken
Ron de Renner 10 juli 2018 10:19
Van Avermaet zou vandaag de gele trui door kunnen geven aan TJ door achter in het peloton te finishen, zoals Gerrans dat eerder met Impey deed. Het verschil in rituitslagen lijkt alleen wat te groot om dat zonder risico op tijdsverlies te kunnen doen; ongeveer 60 plekken.

De finish vandaag loopt minder op dan zondag, dus ik verwacht ook weer Gaviria, of anders Kittel.
Heisenberg 10 juli 2018 12:28
Het is bijna ieder jaar hetzelfde liedje, maar toch moet ik het weer even kwijt: wat een waardeloze start van de Tour. De eerste negen etappes bevatten slechts 9 klimmen van vierde categorie en 6 van de derde categorie. Als sprinter kan je na deze ritten ongeveer wel naar huis, terwijl je als klimmer alleen maar bezig bent met niet vallen (wat in de Tour dan weer erg moeilijk blijkt). Het belooft vanaf zondag nog een mooie Tour te worden, maar waarschijnlijk zijn voor de etappes 1, 2, 4, 5, 6, 7 en 8 alleen de laatste 10 kilometer interessant.
Inigo 10 juli 2018 12:53
Inderdaad. Het parcours is gewoon waardeloos maar dit komt ook door de geografie van Frankrijk. Het noorden en westen willen ook af en toe bezocht worden..
Heisenberg 10 juli 2018 12:57
Klopt. De oplossing van de Giro om een dag eerder te beginnen met daarna een extra rust-/reisdag vind ik een mooie oplossing. Het geeft de Tour meer mogelijkheden te variëren met het parcours.
Andere Peter 10 juli 2018 13:02
Sterker nog: het streven is om elk departement minstens eens per 4 jaar te bezoeken. Tevens zit er maar weinig kapitaal in pakweg het Centraal Massief of de Cévennen.

Ik ga ook niet zitten voor de hele rit van 1, 2, 4, 7 en 8. Ik vind dat Heisenberg de ritten 5 (heuvelrit) en 6 (Mur) te makkelijk diskwalificeert. Met 3 PTR en 9 kasseien, zijn dus 4 van de 9 ritten tot de 1e rustdag van een ander kaliber. En dan staan we aan de voet van de Alpen.
Ron de Renner 10 juli 2018 13:13
De eerste week van de Giro was ook niet veel aan, en vorig jaar ook niet. Zoals aangegeven is het moeilijk om in Frankrijk een volwaardige bergrit tussendoor te doen, maar dergelijke ritten zijn in een eerste week toch altijd wel tegenvallend omdat de klassementsmannen liever de kat uit de boom kijken.

Er is sowieso in de Tour al veel verbeterd op dit vlak. Ik kan me uit de jaren '90 Tours herinneren met 7 vlakke sprints op een rij. Nu heb je in de eerste 9 dagen naast een ploegentijdrit nog twee Ardense ritten en 1 kasseienrit. Je hebt nergens maar dan twee pure vlakke etappes op een rij.
Eindhovuh 10 juli 2018 13:18
Als de organisatie zou willen kan je ook in iedere streek van Frankrijk op zijn minst flinke heuvels vinden. Echter zijn de commerciële belangen groter waardoor finishplaatsen de route voor een groot deel bepalen.
Slimmerd 10 juli 2018 13:32
Van Keirsbulck, Cousin, Perez en Claeys
Slimmerd 10 juli 2018 13:34
Frankrijk en België doen hier dus nog niets voor elkaar onder (2-2)
Heisenberg 10 juli 2018 13:51
Volgens mij valt rit 5 wel mee. De finish van rit 6 is inderdaad uitdagend, maar ik verwacht bij beide ritten gewoon een grote groep aan de streep, waarvan een keer wel met kleine verschillen. Voordeel van rit 5 en 6 is wel dat we waarschijnlijk een wat sterkere kopgroep krijgen (hup De Gendt) en een al iets spannender koersverloop.
Frederik D. 10 juli 2018 13:59
Mooi werk, Chaba.
Heisenberg 10 juli 2018 15:06
Nog 123 km. Het wordt een latertje vandaag.
Slimmerd 10 juli 2018 15:08
Dat was al de planning, zie openingspost (17.50 uur).
lodjan 10 juli 2018 15:19
D.R.E. 10 juli 2018 15:40
Iedereen hier onderschat rit 5, wordt een slagveld, let maar opthe finger smiley
rustdag 10 juli 2018 15:42
Sub Culture 10 juli 2018 16:02
Als ik een Nederlander was zou ik mij dood schamen voor zo'n column.
Snap ook niet goed wat voor dialect hij daar aan probeert vast te knopen.

Thijs houdt het beter bij het AN, daarin schrijft hij al zwak genoeg.
merijntje mortirolo 10 juli 2018 17:03
-
merijntje is in dubio (Mbappé en Lukaku vindtie beiden überkek), dus kijkt straks redelijk neutraal nar de wedstrijd.

Zul je zin dattut een enorme schijtpot wordt.

HUP Lukaku!
Cecchini 10 juli 2018 18:00
Oh ja, Gaviria won, en Groenewegen lijkt er in te komen, maar zat veel te ver van achteren toen de sprint begon
Wanny 10 juli 2018 18:10
Groenewegen heeft geen geweldige ploeg en Gaviria heeft de beste ploeg voor dit soort werk. Als Dylan vandaag goed was afgezet en vrij had kunnen sprinten, was ie dichtbij geweest.
Sub Culture 10 juli 2018 18:12
23 jaar, eerste Tour de France en al 2 ritzeges. Wat een sprinter.
Wanny 10 juli 2018 18:13
Vooral ook geweldig ploegwerk. Wordt in een zetel afgezet elke keer.
Pyama 10 juli 2018 18:16
Ook alleen omdat Ewan thuis zit.

Wat zou er gebeuren als de Wanty sprinters elkaar eens helpen? Dit is Lampre 2.0
rustdag 10 juli 2018 18:19
Zakarin 59sec

Benoot verliest 10' 12''

En Gesink, redt Kruijswijk.......als ik het goed zag. door zijn fiets te geven



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2018 18:21 door rustdag.
rustdag 10 juli 2018 18:24
Kruijswijk liep sportief gezien geen schade op, maar fysiek was hij niet geheel ongeschonden uit de strijd gekomen. Met een flink ei op zijn elleboog stond hij de NOS te woord. Op vijftig kilometer van de meet was de Brabander ook al ten val gekome
ton duk 10 juli 2018 18:54
Meester(lijke)knecht onze Gesink...petje af !
gr
ton duk 10 juli 2018 18:55
Volgens mij reed Groenewegen gewoon zelf een van zijn slechtste sprints ...pech met keuzes en dan nog 4e worden...hoopvol
gr
Eddy Veen 10 juli 2018 19:05
Ik heb de race op de laatste kilometers na niet gevolgd. Tom Dumoulin kwam goed voorin (23ste) binnen. Hij is lekker aan het sparen zo lijkt het en blijft uit de hoek waar de klappen vallen. Neemt het vertrouwen onder de prikkers in een hoge eindklassering toe? Zijn er al die eerst dachten dat hij er zeker door zou zakken en nu hoop beginnen te krijgen dat het nog wat wordt en hij misschien wel wint?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/07/2018 19:21 door Eddy Veen.
Horsie is back 10 juli 2018 19:22
"Ik ben een winnaar en die wint graag"
Voordat een winnaarseffect effectief meespeelt zul je toch eerst veel gewonnen moeten hebben.

"Met deze benen moet ik gewoon winnen"
Zouden die kneuzen van LTJ dan toch regelmatig de verkeerde benen aanschroeven?
Tenslotte loopt men tegenwoordig op kunstmatige benen al 44s over 400m en springt men bijna acht en een halve meter ver.

De moraal: Dat de windvaan altijd wil windvanen, soit, maar Dylan G. moet eerst leren goed paard te rijden en voorkomen over het paard getild te worden.

Een hard oordeel van Horsie.
JW 10 juli 2018 19:35
Vraag dat over twee weken nòg eens...cool smiley
De Tour is nog maar net begonnen.

In voorgaande jaren bleek de combinatie Giro-Tour zacht gezegd geen garantie voor een podiumplaats in beide ronden.
Zeker is dat Tom de eerste Tourdagen perfect is doorgekomen.

Zonder brokken die eerste week doorkomen, dat is voorlopig het belangrijkste. Voor iedereen.
Surplace op souplesse 10 juli 2018 19:38


...en een Kevin de Bruyne die in witte sokken en slippers na afloop opbiecht zich veel vaker dan hem lief was te hebben laten verkrachten als kind.

Allez les Bleus.
Eddy Veen 10 juli 2018 20:25
Ik bespeur een sprankjewinking smiley
Cecchini 10 juli 2018 21:00
Ik had nou ook niet bepaald verwacht dat Dumoulin er in de eerste week al door te kwam te zitten. Juist in die eerste week moet hij zijn slag slaan. Ik vond het dan ook jammer dat hij primair voor de Giro koos. De tijd die hij op zijn meest concurrenten al heeft gewonnen is mooi meegenomen. Pech kan hem natuurlijk ook overkomen, maar als hem dat niet overkomt verwacht ik dat zijn voorsprong na zondag op sommigen best wel eens behoorlijk groot zou kunnen zijn. Ik heb zelf altijd gedacht dat Dumoulin een prima Parijs-Roubaix renner zou kunnen zijn, en in de Binck Banck Tour de laatste jaren heeft hij bewezen dat hij op de Vlaamse wegen bij de besten hoort.

JW kan dan wel van mening zijn, dat je alleen maar ongeschonden door die eerste week moet zien te komen en dat het dan pas begint, maar de voorsprong van een kleine minuut tot 2 minuten die hij nu al heeft op de meeste concurrenten zijn geen kattenpis. De Tour die Nibali won zat hem ook in die eerste week. Zo'n eerste week is nooit op het lijf van Quintana, Zakarin, Bernal, Porte en dat soort types geschreven.

PS. Als die Sunweb reclame de laatste dagen voorbij zie komen, dan krijg ik het gevoel dat het allang geleden duidelijk was, dat hij de Giro én Tour zou gaan rijden.
Curzio 10 juli 2018 21:01
Ik nog niet nee. Ik verwacht dat hij in de bergen telkens tekort zal komen. En we hebben nog geen bergen gehad.
El Chaba 10 juli 2018 21:03
Hard oordeel zeker, maar in mijn ogen niet helemaal terecht.
Zet Groenewegen in de QS-ploeg en ik denk dat hij niet voor Gaviria had onder gedaan. Zeker in een koers als de Tour is een ploeg die 100% in je dienst rijdt - en dat ook kan - zo belangrijk..
Qua pure snelheid denk ik dat er momenteel bijna niemand zo snel is als Groenewegen, maar ja, 1 + 1 = niet altijd 2 in het wielrennen.
Gelukkig maar.. winking smiley
Curzio 10 juli 2018 21:10
Nibali reed toen iedereen eraf waar hij maar wou, ook zeker bergop. (De eerste week schakelde wel zijn twee grootste concurrenten uit: Contador en Froome.)
lodjan 10 juli 2018 21:11
Over die PS: natuurlijk, dat had Aike toch al verklapt?
El Chaba 10 juli 2018 21:25
Vandaag op radio 1, toen ik naar huis reed, een interview met één of andere hoge militair die een tijdje geleden een soort van lezing/training hield voor de ploeg van Lotto Jumbo.
Eerste dat hem opviel was dat die gasten zo ontzettend met hun vak bezig waren, dat had hij bij andere 'bedrijven' nog nooit meegemaakt. Verder nog een hoop interessante dingen die hij hij zei, maar wat Gesink betreft zei hij ongeveer dat hij precies degene was die hij bedoelde: in een team is de beste, degene die zich op durft te offeren voor een ander zodra/als hij begrijpt dat hij niet meer kan brengen voor het team wat hij vroeger wel kon (in casu als klassementsrenner).
Hup Gesink dus!
Horsie is back 10 juli 2018 22:32
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hard oordeel zeker, maar in mijn ogen niet
> helemaal terecht.
> Zet Groenewegen in de QS-ploeg en ik denk dat hij
> niet voor Gaviria had onder gedaan. Zeker in een
> koers als de Tour is een ploeg die 100% in je
> dienst rijdt - en dat ook kan - zo belangrijk..
> Qua pure snelheid denk ik dat er momenteel bijna
> niemand zo snel is als Groenewegen, maar ja, 1 + 1
> = niet altijd 2 in het wielrennen.
> Gelukkig maar.. winking smiley

De condities zijn bekend, als telt hier niet.
Dylan G. geeft mij de indruk te eendimensionaal te denken. Hard getraind (misschien wel te hard en niet adequaat genoeg), zulke hoge wattages, regelmatig winnend. Winnaarstype, dus als er niet gewonnen wordt ligt het aan zijn benen. En als hij dan wel zogenaamd goede benen heeft vraagt hij zich verbijsterd af waarom hij dan niet wint en "vergeet" even, dat hij niet als enige aan de start staat Hij houdt er dus in mijn optiek te weinig rekening mee, dat anderen net zo hard trainen, hoge wattages halen (1963w), ook winnaarstypen zijn, en soms in een heel goede ploeg zitten.

Je kunt pas met de regelmaat van de klok praktisch alles winnen als je intrinsiek beter bent en in een alles of niets sprint biedt dat ook nog geen zekerheid.
Heb ik al iemand horen klagen over Kittel, Cavendish, Kristoff en zelfs Sagan? Ze hebben allemaal hun eigen verhaal.
JW 10 juli 2018 22:56
" Zo'n eerste week is nooit op het lijf van Quintana, Zakarin, Bernal, Porte en dat soort types geschreven."

Dat zijn nu net namen die die eerste week niet ongeschonden doorkomen, valt nu al vast te stellen cool smiley
Tjappie2 10 juli 2018 23:20
Bovendien is iets dergelijks over Bernal beweren wel een tikkie vreemd.
Andere Peter 10 juli 2018 23:51
PS. Als die Sunweb reclame de laatste dagen voorbij zie komen, dan krijg ik het gevoel dat het allang geleden duidelijk was, dat hij de Giro én Tour zou gaan rijden.

Erg eens. Zou het allemaal een opzetje zijn geweest?

De vrome sereniteit die Dumoulin in de tradionele Tourstartchaos uitstraalt versterkt dat gevoel nog eens. Alsof het hem allemaal niets uitmaakt. Hij lijkt uit te gaan van forse tegenslag en lijkt het als meevaller te beschouwen als deze er op de 1e rustdag niet blijkt te zijn geweest. De communicatiestrategie is sowieso briljant. Dumoulin is erin geslaagd om als troonpretendent aan de start te komen met een laag verwachtingspatroon. Dat stelde ik tijdens de Giro al eens vast. Da's toch wel lekker hoor.

Nog wat extremer complotdenken is de theorie dat Dumoulin altijd vol op de Tour inzette en dat hij in de Giro nog niet top was. Ik hang die theorie niet aan. Maar ik laat wel een paart procent ruimte voor die gedachte.
Carlos Danger 11 juli 2018 01:15
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vandaag op radio 1, toen ik naar huis reed, een
> interview met één of andere hoge militair die
> een tijdje geleden een soort van lezing/training
> hield voor de ploeg van Lotto Jumbo.
> Eerste dat hem opviel was dat die gasten zo
> ontzettend met hun vak bezig waren, dat had hij
> bij andere 'bedrijven' nog nooit meegemaakt.
> Verder nog een hoop interessante dingen die hij
> hij zei, maar wat Gesink betreft zei hij ongeveer
> dat hij precies degene was die hij bedoelde: in
> een team is de beste, degene die zich op durft te
> offeren voor een ander zodra/als hij begrijpt dat
> hij niet meer kan brengen voor het team wat hij
> vroeger wel kon (in casu als klassementsrenner).
> Hup Gesink dus!


Naar het front!
Cecchini 11 juli 2018 09:11
Die gedachte begint mij ook meer en meer te bekruipen.
Cecchini 11 juli 2018 09:12
Begrijp ik wel, dat je dat vreemd vindt, want Bernal heeft nog nooit een Tour gereden, maar ik kijk meer naar zijn postuur, dat lijkt me nou niet bepaald iemand voor kasseien. Misschien heb ik het mis.
Tjappie2 11 juli 2018 10:20
Dat ben ik op zich wel met je eens. Overigens vrees ik dat de kasseienrit (door de media/organisatie) een beetje gehypet wordt. Zeker wanneer het droog blijft (en daar lijkt het op) denk ik dat het niet zo'n groot slagveld wordt als nu door sommigen wordt gesuggereerd. Al zal het zonder twijfel spectaculaire beelden opleveren.
Curzio 11 juli 2018 11:00
Nogal verregaande conclusies op basis van een reclame-spot. Voor de Giro had je een soortgelijk filmpje wat dan boodschapte dat je de Giro geen twee keer achter elkaar zou kunnen winnen (een stelling die me sowieso moeilijk te verdedigen lijkt, maar dat terzijde). En dat allemaal om herinneringen te creëren.
Cecchini 11 juli 2018 11:07
Maar je gaat niet zo'n reclame campagne in zonder dat er enige gefundeerde hoop op resultaat is. Ik denk dat Dumoulin echt niet zijn toestemming aan zo'n campagne zou geven als hij wist geen enkele aanspraak op een eervolle klassering te kunnen maken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2018 13:17 door Cecchini.
Curzio 11 juli 2018 12:32
Net zoals Sagan ook helemaal wild is van kookveldafzuiging?
Orakel 11 juli 2018 12:51
Er liggen meer spotjes klaar lijkt mij, afhankelijk van het koersverloop. Wanneer Dumoulin vandaag hard valt en uit de Tour verdwijnt, dan stopt Sunweb niet ineens zijn marketingactiviteiten. Er komt dan vast een spotje over dromen...
Andere Peter 11 juli 2018 16:54
Lees goed. We halen meer aan dan alleen de spot. Er is geen stelling, alleen een gevoel. Of het moet de stelling zijn dat Cecchini een bepaald gevoel bekruipt.
Curzio 11 juli 2018 18:08
Lees goed. Ik zeg niet dat jullie een stelling innemen. Het eerdere spotje van Sunweb deed dat.
Andere Peter 11 juli 2018 18:24
Je noemt het zelfs een vergaande conclusie. Niemand heeft hier die conclusie getrokken. Er is zelfs niet eens een stelling.
Tjappie2 11 juli 2018 18:32
De stellingen worden hier in elk geval ingenomensmileys with beer
Curzio 11 juli 2018 19:05
Oke, je hebt gelijk, je trekt geen conclusies. Ik probeerde duidelijk te maken dat ik het vergezocht vind.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen