Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

1e Rustdag Tour de France 2018 , tijd voor een smileys with beer

Gepost door ton duk 
ton duk 16 juli 2018 07:42
2 (hele) mooie sprintoverwinningen voor Groenewegen
Porte al (weer ) naar huis...
En verder zo ongeveer alle kanshebbers op winst en top 10 nog op een (grote)zakdoek

en wat is uwes opgevallen ?
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/07/2018 08:24 door ton duk.
merijntje mortirolo 16 juli 2018 08:01
-
Wat ben je toch een verschrikkelijke peuter.
ton duk 16 juli 2018 08:23
tja, dan passen we mijn topictitel maar weer 's aan...
gr
Adje Wijnands 16 juli 2018 08:33
Dat het toch wel jammer is dat de wind de hele week of vanuit het noorden kwam
óf afwezig was. Ik ben geen Pelleboer maar dat gebeurt toch niet zo vaak.
Met de bekende zakdoek als gevolg ondanks wat malheur hier en daar.
Ik vond Kruijswijk gisteren zeer attent en Dumoulin zeer sterk maar dinsdag weten we meer.
En in mijn pleidooi voor het Nederlands als voertaal zou ik ook een pijl op dhr. Duk
moeten richten maar omdat een voorvader van mij Ereburger van zijn stad is
zie ik dat maar door de vingers.
lodjan 16 juli 2018 09:02
Volgens mij bedoelt ie die spatie voor de komma.
merijntje mortirolo 16 juli 2018 09:08
-
Adje misschien. Ik bedoel die smiley in de topictitel: fucking irritant. Maar goed, dat doettie bewust. Trolls will be trolls.
El Chaba 16 juli 2018 09:56
Eindhovuh 16 juli 2018 09:59
Een verwachte ietwat saaie eerste week met hier en daar wat tumult, met name door valpartijen en lekke banden.
Groenewegen maakte het voor de chauvinistische wielerfan(zoals ik), leuk. Al blijf ik sprinten minder boeiend vinden dan de andere disciplines.
Wel heel knap, weer een stap gemaakt.

Gisteren vond ik één van de mooiste etappes in tijden, iedere minuut wisselingen, spanning etc. Dat is helaas vaak anders. Uiteindelijk weinig echte verschillen en dat is prima.