Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Mollema heeft pijn

Gepost door Luijt 
Luijt 16 juli 2018 16:25
Van NOS.nl

Bauke Mollema had zich de eerste rustdag in de Tour anders voorgesteld. Door een valpartij in de kasseienetappe van zondag heeft de kopman van Trek "niet echt geweldig geslapen".

Maandagochtend werd Mollema wakker met een stijve rug. "Ik ben al behandeld door de osteopaat, dat was ook wel echt nodig. Ik heb me weleens beter gevoeld", zegt de best geklasseerde Nederlander van het algemeen klassement op plaats veertien, daags voor de eerste Alpenrit.

"Ik denk niet dat het morgen weg is. Er zit een flinke bloeduitstorting, dat gaat wel een paar dagen duren."

Mollema: mijn rug is nog bont en blauw
Verslaggever Steven Dalebout zoek Mollema op tijdens de rustdag.

Mollema heeft wel de finale van de etappe van dinsdag verkend, de Groninger reed de laatste vijftig kilometer waarin twee bergen van de eerste categorie worden beklommen.

"Ik heb twee uurtjes gefietst en dat ging prima. Maar aanzetten en staan op de pedalen was een beetje pijnlijk. Maar we gaan zien hoe het gaat."
Luijt 16 juli 2018 16:29
De topic-titel zou ook kunnen luiden"Mollema heeft een stijve", maar dat vinden alleen hele kinderachtige mannetjes zoals ik leuk.

Anyways, de man over wie bijna niemand het heeft, maar hoogstwaarschijnlijk toch wel weer beste Nederlander wordt, zit dus in de kreukels.
Jammer, want Bauke was deze week in Bretagne al ijzersterk. Was toch de beste graadmeter voor klimmersbenen tot nu toe.
Sjorsoll 16 juli 2018 16:35
Beter een stijve rug dan malaria door een mug.
ton duk 16 juli 2018 17:11
We gaan toch niet meemaken dat hij morgen recht op de fiets zit en niet meer te herkennen is vanuit de helikopter ??
gr
Cecchini 16 juli 2018 17:40
je overschat Mollema
Luijt 16 juli 2018 18:18
Ik heb 'm hoog zitten.
Sub Culture 16 juli 2018 18:25
that's what she said
Massimo 16 juli 2018 18:42
Waarschijnlijk gaan zijn oud-Groningse flaporen dan van pas komen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen