Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Gesink en Giro

Gepost door Chris78 
Chris78 02 mei 2015 19:18
Zou het niet mogelijk zijn om Robert Gesink alsnog op te stellen bij Lotto voor de komende Giro aangezien hij alleen nog maar sterker wordt?
Zou het ook niet goed zijn voor de komende Tour om de Giro als voorbereiding te rijden en dan na zo een 1,5 week a 2 weken af te laten stappen mocht het niet geweldig gaan? Mocht het wel geweldig gaan, kunnen ze alsnog beslissen om hem de Giro uit te laten rijden.
malheur 02 mei 2015 19:32
NEE!

Die ronde ligt hem niet en al helemaal niet wanneer het vet snertweer wordt. Hij is nu nog in opbouw, gaat goed en met een zware, natte koude giro ben je weer terug bij af.

Daarbij is het helemaal geen slechte tour om aan te vangen voor hem. Weinig verwachtingen, een 2e kopman die minimaal evenveel aandacht krijgt en toch wel wat leuke ritten om voor een dagzege te gaan (luie klassementsmannen laten steeds vaker kopgroepen lopen om dat gezeik met boni's niet te hebben)

Vuelta is 'zijn' ronde (warm, rustig) maar tour nog eerder dan giro.
Lucho Herrera 02 mei 2015 19:59
Welke opties heeft Gesink? Tussen Romandië en ronde van Zwitserland zit nog best veel tijd. Helemaal geen wedstrijden rijden in die periode lijkt me niet wenselijk als je ziet dat Gesink pas 1000 wedstrijdkilometers in zijn benen heeft. Andere opties zijn Californië of inderdaad de Giro. Nog andere alternatieven?
Massimo 02 mei 2015 20:03
Beste is California en een hoogtestage zeg ik als trainingsdeskundige.
malheur 02 mei 2015 20:37
Zo heeft hij het al vaker gedaan maar dan met een (verrot) Ardennendrieluik en een hele hoop gezeik in de rugzak.

Wat jij zegt dus, California en de lucht in.
Ron Meijers 02 mei 2015 20:50
Misschien niet eens zo'n slecht idee. Ik geloof wel in de onbevangen-en-zonder-ideale-voorbereiding-aan-de-start-verschijnen-en-verrassen-aanpak.
JW 02 mei 2015 21:13
Reageer je nou op jezelf, en je idee om in de Giro van start te gaan ??

In dat geval kan ik alleen Malheur kopiëren: NEE !! (enz......).
PVW 02 mei 2015 21:26
Topicstarter is Chris78 en niet ron meijers. Maar ergens snap ikje verwarring wel; idee had best van ron meijers af kunnen komen.

Ik zie ook geen redenen waarom het een goed idee zou zijn. Lijkt me eerder ingegeven door de hoop om tijdens de giro ook voor een nl-er tr kunnen supporteren. Meer eigen belang dan in het belang van Gesink.
Snorfietser 02 mei 2015 21:32
Lekker California laten rijden voor het klassement (goed voor het zelfvertrouwen) en daarna Zwitserland.
Goozzer 02 mei 2015 22:24
De combinatie California met daaraan vast een hoogtestage gaat vaker fout dan goed. Ten Dam is volgens mij de enige die dat tot nu toe goed weet af te ronden, uiteraard op geheel eigen wijze. In principe is het te veel gedoe in te weinig tijd, als je het allemaal goed wil doen tenminste. Weinig wedstrijdkilometers vooraf lijkt me bovendien ook geen probleem, zeker voor Gesink is dat nooit de bottleneck geweest...
JW 02 mei 2015 23:08
Rare fout. Ik draai al wat langer op dit prikbord mee.

Maar ik had het topic geopend waarbij Ron als laatste reageerder bij het topic was vermeld, dat was de oorzaak. En - sorry Ron, niet vervelend bedoeld - het leek mij blijkbaar ook een topic dat van Ron had kunnen zijn smoking smiley
malheur 02 mei 2015 23:16
Ook al met het alfabetische lijstje JW, foei.

[motherboard.vice.com]
Cecchini 03 mei 2015 02:15
Gewoon met Laurens en moeders de vrouw naar het zonovergoten California. Nu al zin in de avonduitzendingen op eurosport met die overdreven enthousiaste Amerikanen langs de kant van de weg en José Been op de koop toe.
Ron Meijers 03 mei 2015 08:09
JW, ik zou eerder een topic zijn gestart waarin ik Gesink nomineer voor de top 50 beste Nederlandse wielrenners ooit!
JW 03 mei 2015 09:02
Quarantanove 03 mei 2015 12:53
Gaap, misschien een apart Gesink prikbord?
Cecchini 03 mei 2015 13:18
Ja en ook een prikbord voor wielrennen met slecht weer en of dat zinvol is.
Cecchini 04 mei 2015 19:18
De Jumbo ploeg voor California

71. GESINK Robert
72. TEN DAM Laurens
73. TEUNISSEN Mike
74. VANMARCKE Sep
75. VAN ASBROECK Tom
76. VAN EMDEN Jos
77. VAN WINDEN Dennis
78. WYNANTS Maarten
Tinuz 04 mei 2015 21:11
Uiteraard start Gesink in good old California. Dat is ongeveer zijn biotoop - in elk geval geeft de atmosfeer aldaar hem een inspirerende prikkel.
Hangmat 06 mei 2015 10:57
Was nog best zoeken naar een selectie waardoor op alfabet Gesink rugnummer (7)1 en ten dam (7)2 kon krijgen smiling smiley
lodjan 06 mei 2015 17:37
Valt wel mee hoor: Wagner, Van der Lijke en Tjallingii hadden ook mee gekund winking smiley.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/05/2015 17:38 door lodjan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen